Albi - zakaznicky servis

Nechcem vytvarat ziadnu kauzu ani nic podobne, ale chcel by som tuto temu otvorit a neviem, kde inde to spravit. Prekvapil ma totiz zakaznicky servis u Albi. 

Na miestnom CZ/SK deskovkovom trhu je standardom, ze ak vam chyba v hre nejaky komponent, alebo dokonca ste ho stratili vlastnym pricinenim, miestny vydavatel vam ho velmi rad a zadarmo posle. Co je absolutne skvele - totalne to zboznujem a dakujem kazdemu vydavatelovi, ktory to tak robi. Ste super!

Co ma ale prekvapilo na podobnom servise u Albi je ten, ze vobec neodpisuju na maily so ziadostou o chybajuce komponenty, ale rovno ich posielaju na adresu. Neviem, preco to tak ma Albi nastavene, ale podla mna to nie je dobre rozhodnutie. Pretoze ako zakaznik potom neviem, ci sa moja poziadavka vobec nejak riesi, ci ju niekto prijal a v akom je stave. 

Neviem ci to ma niekto ako full time job, ale osobne nevidim, az taky problem v odpisani na mail, potvrdeni zaslania (popripade zamietnutia) a pribliznom case odoslania, tak ako to robia ostatni vydavatelia. 

A taktiez by som radil pred odoslanim nahliadnut do pravidiel a double checknut, ze to co co posielam, je skutocne to co treba poslat. Osobne sa mi stalo, ze hoci som chybajuce komponenty pomenoval presne tak ako su nazvane v pravidlach, prisli mi nakoniec celkom ine. 

Dalsia vec co sa mi stala je ta, ze som uviedol dve adresy, kedze som nevedel akou formou bude komponenty Albi posielat a velmi jasne som uviedol, ze jednu adresu preferujem ak bude zasielka zaslana kurierom (plus som dodal tel. cislo ako kontakt pre neho) a druhu, ak bude zaslana postou. Samozrejme, ze bola zaslana uplne opacne, ako som uviedol a mal som potom problem sa k nej dostat.

Myslim, ze obom situaciam sa dalo predist, ak by dotycny odpisoval na maily a vseobecne komunikoval so zakaznikom a pytal sa, ak mu nieco nie je jasne. 

Prosim neberte to tak, ze si nevazim spominany servis, pretoze si ho vazim a velmi! A uz vobec nechcem zniet ako nevdacnik, ale mam pocit, ze by sa tento servis dal zlepsit a preto si tuto negativnu skusenost nechcem nechat len pre seba.  

Mate niekto podobnu skusenost? Napriklad Mindok a Blackfire komunikuju v tejto veci uplne ukazkovo.
 

23.1.2023 14:07:00 | Upraveno autorem (porovnej)

Ja som im pisala po objednani hry Akvarko, ze som sa docitala, ze pribaluju aj promo karticky, ktore som nedostala. Odpisali, ze poslu na adresu z objednavky. Tak som sa pytala, ci to pojde postou alebo kurierom (tiez by som davala rozne adresy). Nasledne mi volali, dokonca v sobotu, dohodli sme sa na adrese a do dvoch dni som mala doma obalku a v nej obe promo rozsirenia, co som ani necakala. Takze za mna spokojnost.

Ale suhlasim, ze komunikacia ohladom overenia adresy (a informovania, ze sa nieco deje), je dolezita, kedze vela ludi si zasielky kurierom objednava do prace, a pri naslednom posielani cohokolvek postou to moze byt problem.

23.1.2023 14:30:22

Dobrý den/Ahoj, já mám tedy zkušenost s Albi velice dobrou, normálně mi došel email (dokonce jich bylo několik) a vše proběhlo nad očekávání výborně. Stejnou zkušenost mám i s Mindokem.

23.1.2023 14:32:31

Mozno to bol len ojedinely pripad, ale mne nikto neodpisoval. Proste mi poslali nespravne komponenty. A ked som ich poziadal aby mi poslali este raz tie co som chcel, tak mi tiez nikto neodpisal. Az nasledne, o niekolko tyzdnov neskor som sa postazoval, ze mi nikto neodpisuje a vobec netusim v akom stave to cele vlastne je. Az potom mi odpisala Katerina Valencikova, ze uz ich poslali (ale postou na adresu, ktoru som uviedol ze preferujem iba ak bude zasielka zaslana kurierom).

23.1.2023 14:38:35 | Upraveno autorem (porovnej)

Ja som pred casom pisala do  Albi Slovensko  koli chybajucim komponentom, hned na druhy den odpisali ze dieliky objednaju zo skladu, o 3 tyzdne pisali ze na mna nezabudli, ale na  ne este cakaju a potom o necely mesiac poslali podacie cislo ked balicek odoslali, takze ja ich komunikaciu a celkovo servis chvalim. 

23.1.2023 16:44:48

Tak já mám jen jednu zkušenost, se hrou z knihovny, kde jsem byla první, kdo si jí půjčil, už byla vyloupaná, ale 2 díky tam chyběly. Z Albi mi odpověděli, požádali o kontakt na knihovnu a než sem jí stihla vrátit, psala paní z knihovny že náhradní dílky jsou tam.

 

Jen by mě teda zajímalo, jaké procento ceny hry pokrývá tenhle servis. Nebo snad raději ne.

23.1.2023 19:59:23

asi ojedinělej kiks, řešil jsem 2 reklamace a oboje přesně podle domluvy a bez problémů

23.1.2023 21:23:07

S BF jsem resil poslani promo karticek do Dum snu - vse v naprostem poradku, vcetne rychle komunikace.

S Albi jsem resil dve veci s naprosto odlisnym zpusobem komunikace.

Prvni pripad byl zaslani grafickych podkladu k zetonum do hry Co to cmaras, abych si mohl nechat vygravirovat drevene zetony. Zde probehlo vsechno rychle a ukazkove. 

Druhy pripad uz tak uspesny nebyl. Po par hrach odesel bzucak do Co na to Cesi. S prosbou a treba i souhlasem s placenou vymenou jsem pozadal Albi o zaslani noveho bzucaku. Uplynul nejaky cas a nic se neudalo, krom odpovedi, ze mozna za nekolik tydnu jej naskladni. No z nekolika tydnu uz to jsou temer 2 roky a bzucak nikde :/

23.1.2023 22:43:43

Měl jsem rozbitou komponentu a bez problémů vyměnili. Mám též dobrou zkušenost.

24.1.2023 00:33:04

Tak s Albi mám podobnou zkušenost. Předloni mi chyběla jedna karta. Na email nikdo nereagoval a za cca týden jsem měl ve schránce obálku s kartou. Byl jsem rád, že to tak dopadlo, ale nějakou zpětnou vazbu bych přeci jen uvítal.

Od Rexher mi zas odepsali na email asi až po 3-4 dnech, což mohlo být z důvodů dovolených, protože to bylo v srpnu, ale taky následně poslali náhradu za vadné komponenty bez problémů.

 

24.1.2023 15:40:15

IN

Můžu doplnit pohled vydavatele. Někdy, když je dané přesně co chybí, také odešleme bez upozornění. Rovněž nám to někdy trvá několik dní (zvažujeme závažnost chyby - pokud něco vyloženě chybí, odesíláme co nejdříve, pokud se jedná o poškrábanou kartu, apod. dovolíme si větší časový prostoj, popř. čekáme až bude větší dávka k odeslání).

----------------------
Majitel liščí krabice

27.1.2023 12:36:24

Musím zákaznický servis FitB pochválit, v Oathu jsem měl dvoje černé figurky hráčů a chyběly mi žluté. Vyřízeno do 2 dnů, takže za mě naprostá spokojenost.

27.1.2023 14:04:47

Nazdar, moje 2 skúsenosti s Albi prebehli rovnako - bez odpovede, ale veľmi rýchlo dodané komponenty.

Veľmi ústretové a chválim ich za to, ale zároveň tiež som si nebol istý, či im ten mail prišiel apod.

27.1.2023 21:10:33

Vybíráme z Bazaru

Mozkozrout za hranice evoluce
Mozkozrout za hranice evoluce
Akt. cena: 290 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas