Zápisy z hraní

Proč nejdou editovat komentáře u hraní?
Jakto že můžu dát palec sám sobě ?
Proč při editaci zápisu z hraní je písmo tak malé že málem nejde vidět ?
16.11.2010 11:09:43

dodatek
a proč nejsou zápisy setřízené třeba podle datumu?

a hlavní příspěvek do diskuze nejde editovat :)

16.11.2010 11:16:13 | Upraveno autorem (porovnej)

Odpovědi
1) Protože jsou řešeny jinak než diskuse (jsou to fakt komentáře). Ano je to nevhodné, ale je to daň za rychlý (ale bohužel ne vždy koncepční) vývoj. Ještě to tak nějaký čas zůstane.

2) Protože předpokládám určitou slušnost lidí, že takové nemorální věci dělat nebudou :-)

3) Při editaci zápisu z hraní je písmo velikosti 10px. Alespoň tak to mám já a je stejně velké jak při jeho psaní. Pokud máš písmo menší, napiš mi prosím víc (prohlížeč a jeho verzi), bude to nějaká chybka.

4) Zápisy se řadí nejprve podle počtu palců a při shodě podle data přidání (novější první).

5) Viz. odpověď ke komentářům. Ale tohle asi změním trochu dříve.

18.11.2010 23:05:50

zeus
1) ale upravit to by šlo ne ? :)
2) já se překlik :(
3) mozilla firefox 3.6.12
4) mno zase se ale špatně hledá můj poslední (aktuální) zápis z hraní protože vždycky ty nové budou mít 0 palců a kdo by četl příspěvek co je uplně dole ?
5) oki :)

26.11.2010 09:47:31

grr
Dnes jsem přidal zápis z hraní, kouknu do Zápisů a zjistím, že je až na druhé straně díky asi deseti jednovětným zápisům z bangu typu : Hráli jsme s High Noon, vyhrál Sovoq. Parta kolem Sovoqua je expert v jednovětných zápisech, které pak veřejně vystaví, já myslel, že se zavedl nějaký minimální počet znaků pro veřejný zápis? Ale asi jsem se zmýlil.

12.12.2010 11:04:37

sydo
je to tak, zápisy z hraní jsou zahlceny naprosto zbytečným bordelem. Omlouvám se, že to tak píšu, ale jinak jsem ty haldy jednovětných zápisů z hraní nazvat nemohl. Proklikáváním se jimi se mi nechce ztrácet čas. Chtělo by tomu zamezit...

Jediné co tě zachránilo je palec, který tvůj zápis vystřelil nahoru ;). Ale i tak absolutně nechápu smysl zveřejnění zápisů typu: "Hráli ti a ti a měli tolik a tolik bodů, vyhrál ten a ten. Nazval bych to naprosto nekompromisně spamem :)

12.12.2010 11:32:22 | Upraveno autorem (porovnej)

Beholder
Musím jedině souhlasit, občas si rád nějaký ten zápis z hraní přečtu, ale listování podobnými zápisi mě často odradí:( ať si každý píše zápisy jaké chce, ale není nutné je zveřejňovat... Už jsem to chtěl Sovogovi navrhnout, ale vždycky jsem na to zapoměl:( každopádně není jediný, takže by to asi opravdu chtělo pořešit nějak systémově...

12.12.2010 11:57:27 | Upraveno autorem (porovnej)

sydo, beholder
Pánové v zásadě s vámi sohlasím, ale aby se zápis z hraní počítal do statistik, tak to jinak udělat nejde, ne? Je pravda, že pro ostatní hráče patrně nemá valný význam vidět to, že osoba XY odehrála za poslední měsíc X hodin. Jediná věc, co si myslím, že je užitečná, je že se tím vytváří i ten graf jak dlouho se v průměru hra hraje, což může pomoci.

Možná, že ale kecám blbosti, zase tak detailně jsem funkci zápisů nezkoumal. Jestli to funguje jinak, tak můj komentář ignorujte.

12.12.2010 12:02:47

zápisy
Sám si pro vlastní potřebu vedu kompletní zápisy hraní, tím mám na mysli, že každou hru si do zápisů přidám. Většina je o jedné větě, ale nenapadlo by mě takový zápis uveřejňovat.

12.12.2010 12:05:53

halbarad
Ne, zápis nemusíš uveřejnit, aby se počítal do statistik, to poíčko pro uveřejnění je defaultně prázdné.

12.12.2010 12:07:26

halbarad
Příspěvek se dá Nezveřejňovat, vídí ho pak snad jen autor a ten koho se zápis týká, zároveň se do statistik počítá...

Edit: tak Sydo mě předběhl

12.12.2010 12:07:30 | Upraveno autorem (porovnej)

halbarad
právě že jde, stačí aby soudný autor tohoto zbytečného zápisu (z pohledu zveřejnění ne statistiky) zaškrtl "nezveřejnit" (nevím přesně jak to tam je, zápis jsem ještě nikdy nevkládal, ale jde tam nějka zatrhnout aby nebyl vidět). Pokud autor není natolik soudný aby to udělal, popřípadě neví, že je možné to nezveřejnit, tak je třeba zavést ten minimální počet znaků, co navrhoval sydo, který autora tohoto zápisu upozorní, že je zápis příliš krátký a je třeba ho buď nezveřejnit nebo prodloužit do smysluplné délky, tak aby byl čtivý a plnil tu funkci zápisu z hraní pro veřejnost.

EDIT: byl jsem příliš pomalý :)

12.12.2010 12:11:04 | Upraveno autorem (porovnej)

sydo, beholder, zluda
Ok, díky za osvětlení situace.

12.12.2010 12:20:50

zaškrtávací políčko
Jo, teď jsem na to koukal a to zaškrtávací políčko zní takhle: "Tento zápis je veřejný (dostupný všem návštěvníkům Zatrolených her)"

Asi se to dá pochopit, ale někdo natvrdlejší (jako třeba já ;-)) by mohl mít pochybnosti, jestli nezaškrtnutí nezpůsobí to, že se právě nezapočítají ty údaje do statistik respektive, že ostatní neuvidí jak dlouho se hra hrála např. (Možná, že někdo tedy vkládá jednovětné zápisy i v dobré vůli, nikoli že by chtěl exhibovat kolikrát hrál či tak.)

12.12.2010 12:29:43

Zápisy
for halbarad: No a právě to se asi stalo Mifuq a Sovoq při zapisování hraní Bangu, protože jinak si nedovedu představit co tím autor sledoval???

Já třeba zápisky nechtěl vkládat vůbec, ale zase na druhou stranu plní i roli tu, aby měli třeba jen návštěvníci tohoto webu možnost posoudit zda je hra pro ně vhodná či zda by je zaujala a pod. Proto by podle mne, mělo být, při vkládání zápisu pro všechny, nějak důležité alespoň trochu nastínit jak se hra hraje, výsledky, způsob jakým se dospělo k vítězství a pod. Prostě něco jako mini recenze. Jinak raději zápis nezvěřejňovat.

12.12.2010 12:36:50

...
Nechci prudit, ale zajímalo by mě, kdy se už konečně nastaví nějaká omezení pro zveřejňování zápisů z hraní. Zápisy z hraní Bang: "Šerif Jiřka padl!" a jemu podobné jsou fakt úžasné...

19.12.2010 22:29:10

Vybíráme z Bazaru

Etherfields: Alternative Creatures
Etherfields: Alternative Creatures
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas