nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Přeposílání soukromých zpráv (SZ) ze vzkazníku ZH do emailu.

Mám dvě věci k posílaní SZ do mailu:
A]. Nešel by upravit formát, ve kterém se přeposílají notifikace ze ZH do emailu?
Navrhuju modifikaci oznámení toho, co chodí jako automatická zpráva ze serveru.
Aktuálně je v dost odpudivém a nefukčním formátu:
1. OD: trol@zatrolene-hry.cz SUBJ: Nova zprava od UZIVATEL Re:PREDMET Ahoj prisla ti nova zprava od uzivatele UZIVATEL s predmetem RE:PREDMET
2. OD: trol@zatrolene-hry.cz SUBJ: Nova zprava od TROL: Upozorneni na prehozeni tveho Ahoj prisla ti nova zprava od uzivatele TROLL s predmetem Upozorneni na prehozeni
3. atd

Navrhovaná podoba:
1. TROL: UZIVATEL RE:Predmet "Zacatek zpravy..."
2. TROL: Prehozeni prihozu: (Nazev aukce) {konci za 24 hodin}
3. atd

Proč?
Když mi přijde začátek z mailu na telefon, tak v této chvíli nemám vůbec přestavu o co jde. Zpráva je dlouhá a přesto neobsahuje žádné důležité informace.
Kdyby to bylo v navrhovaném tvaru, tak vím, od koho to je a jak rychle je potřeba se tomu věnovat - když přihazuju na 3 aukce, tak nepotřebuju řešit tu, která končí za 7 dnů, ale tu která končí zítra nebo když mi po měsici napíše (zdravím uživatele Thelonius :)) že mi po měsíci posílá číslo účtu kam mu mám poslat peníze
Nebo napíše Lenkfrank, že hru kterou dnes vystavila jako kup teď, ale přesto uz ji nemá, tak hned vím, že zamýšlený dárek musím řešit jinak


B]. Proč to aktualně trvá tak dlouho? Bývalo to v řádu minut (ne desítek ale jen minut) nebo skoro okamžitě a teď je to v řádu hodin.
Pro rychlou domluvu na předání je to naprosto nevyhovující. Musím to teď schválně kvůli těmto lagům řešit výhradně domluvou přes email :(

Dalo by se s tím něco dělat?

3.12.2019 10:49:20

Kup ted

Bilbo to vystihl, aukce klido muze chodit agregovane jednou za den, ci jakkoliv by se to hodilo pro odlehceni systemu, ale upozorneni na Kup ted by bylo dobre mit ihned. Takhle casto dostanu email a aukce uz je davno pase.

15.2.2020 00:42:51

grouping

Moznost upozornovani na nove hry nejak agregovane (napr. jednou nebo dvakrat za den poslat novinky?) by se hodila. Celkem casto takhle "spamuje" treba Scythe, kdy nekdo nahazi do bazaru samostane ruzne sady doplnku a promo karet ....

Nebo idealne udelat to, ze u aukci se budou posilat jednou za den (aukce typicky nespechaji), pokud se objevi neco "kup ted" (coz neni moc caste) tak poslat hned.

14.2.2020 18:22:04

Behe

Vidím to jako poloviční laik, ale můj názor je, že k tomu, co popisuješ, by bylo potřeba zavést nějaké odesílání typu 1x denně (aby se zagregovala data). Tím by došlo k tomu, že by se posílalo mailů sice méně (a otázkou je, o kolik), ale ve stejnou dobu (pokud by se nějak nerozdělovalo, že uživatelům budou ty notifikační maily chodit v různou denní dobu třeba podle abecedy - a s tím nevím, kolik by bylo práce).

10.2.2020 09:39:40

Miner

Tak to je dobrá zpráva, protože současný stav je fakt otravný. Díky.

5.2.2020 23:03:43

@Behe

Bazar se chystáme pořešit separátně, zatím je to ve stádiu návrhu, ale jako vedlejší efekt by mělo dojít k redukci zpráv toho typu co popisuješ.

5.2.2020 22:46:46

.

Když ZH posílá velké množství mailů, nebylo by od věci nějak revidovat systém odesílání? Třeba upozornění na vystavenou hru v bazaru, příklad: mám ve Wish listu Nemesis. Když někdo (nechci jmenovat jiriczka :D) vystavuje co týden 10 a víc inzerátů na Nemesis, bzučí mi e-mail celej večer a je to dost otrava.

Problém je, že odesílání jde evidentně přes nějakou frontu, která nejspíš CRONem vyzobavá někde z DB zprávy a odesílá je. Nepředpokládám žádnou sofistikovanější metodu zpracování fronty :)

Nicméně, nestálo by za zvážení, před samotným odesláním zprávy projít frontu a případná další bazarová upozornění seskupit do jednoho mailu? klidně bych tam nechal i delší prodlevu, aby se seskupilo co nejvíc mailů. A navíc neposílat v případě, že na webu už byla zpráva přečtená. Mohlo by to značně zredukovat počet odeslaných mailů.

Jen nápad, nicméně bych ho označil za základ smysluplného odesílání podobných mailů...

5.2.2020 22:41:23

Preposilani (DRUHY BOD) uz se rapidne zlepsilo - palec hore!

Tak ted uz jen ten PRVNI BOD :) Jak je na tom stav tohoto problemu po dvou mesicich?

5.2.2020 22:13:37

s druhou polovinou

jsme se pokusili pohnout - problém je velký počet odesílaných mailů ze ZH, který některé mailové servery vyhodnocují jako spam. Aktuálně byly zvýšeny limity počtu posílaných zpráv, testujeme, co je ještě přípustné. Měla by se tedy tvořit kratší fronta a zpoždění by tak mělo klesnout. Reálná čísla budeme prozatím sledovat.

První připomínka bude vyžadovat nějakou interní debatu, takže jakmile se s tím pohne, pokusím se dát vědět i o tom (nebo to poznáte z formátu mailů) :)

Upraveno autorem (porovnej)

4.12.2019 11:20:53

díky za podnět

Je pravda, že jsem si taky všiml zpomalení a taky mi chodí notifikace smskou, takže zažívám podobné problémy jako Artcore.

Přidal jsem to na seznam uživateli vyžadovaných věcí k řešení a budeme se tomu v rámci adminského týmu věnovat.

3.12.2019 12:12:10

Souhlas

To je skutecne navrh na zlepseni.

A ta doba doruceni v posledni dobe... to bude nejaky bug co by chtel opravit. To neni normalni a ani to neni vlastnost.

3.12.2019 11:27:17

Dlouho trvá...

k tomuto sa tiež pridám, odkedy som tu, tak notifikácie mi chodili vždy hodinu po reálnom doručení správy, človek si na to nejako zvykol, ale teraz mi príde notifikácia o doručenej správe pokojne 10-12 hodín po reálnom doručení a tak veľakrát sem rýchlo idem, lebo niekto píše a potom zistím, že to je správa na ktorú som už vlastne odpovedal

3.12.2019 10:59:47

Vybíráme z aukcí

Cornish Smuggler
Cornish Smuggler
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 6 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>