nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Super Fantasy Brawl

Od Mythic Games: https://www.kickstarter.com/projects/1162110258/super-fantasy-brawl

Nějaké nezvykle levné :D

25.6.2019 21:09:24

Retail


Přijde vám reálná ta cena retailu kterou pořád argumentují? Za sebe si nedokážu moc představit, že bych za hru se šesti figurkama, pár kartama a kartonovou deskou dal 120$. Tím spíš, že v retailu nebudou ani inserty.
Když si k tomu vezmu, že za méně než polovinu můžu koupit jeden z core boxů pro Warhammer Underworlds, ke kterému bude vycházet stále nový obsah a má nemalou komunitu, tak mi retail pro SFB fakt nedává smysl.

1.8.2019 09:34:02

refund

Tak nakonec prý budou vracet 100% peněz kdo jim napíše do 16. srpna na support. Sice je fajn, že vše vysvětlili, ale za mě teda budu refundovat, těch 15 dolarů za poštovné navíc jsem původně měl na ten addon 3 hrdinů:(

1.8.2019 08:57:56

:)

To fleder, ano poštovní služby zdražily, ale zajímavé je že zdražují jako na potvoru vždy mezi ukončením ks kampaně a spuštěním pledge manageru, takže autoři nemají před koncem kampaně žádnou příležitost zveřejnit lepší odhad u poštovného. Obzvlášt zarážející je to u all-in, které běžně mívají 8+ kilo. Když se podíváš na ceníky poštovného v cizině tak zjistíš svorně, že v těchto relacích roste cena po kilech. Takže pokud zveřejní před koncem kampaně všechny expanze a cenu all-in tak jim v tento moment musí být poměrně přesně jasné kolik to poštovné bude stát, protože jestli se odemkne do konce 10 nebo 30 figurek nemá na hmotnost a výslednou cenu poštovného prakticky žádný vliv. Zvládnou nacenit all-in ale nezvládnou nacenit poštovné k němu, opravdu úsměvné. Pořád nechápu co jim brání v průběhu kampaně napsat tomu přepravci, hele nebude to 8 kg ale 12 kg kolik to bude stát, krom tedy úmyslné vyčuranosti.

Upraveno autorem (porovnej)

1.8.2019 07:00:23

Dansemacabre

Nene, to bylo na poštovné u Salomona Kanea. I jsem to psal v prvním postu. Jinak lehká dojmologie...pošty a poštovní služby ted zdražili asi všude, ne jen u nás /ČP a její nový ceník/

31.7.2019 12:46:42

Fleder

Mluvíš pořád o Super Fantasy Brawlu? Já teda v Pledge manageru vidím rozdíl 15 USD pro ČR a 30 USD pro Rumunsko za základní krabici bez čehokoli navíc.
necelých 5 kilo balíku za 35 dolarů je dost výsměch, když to srovnám se 7th Continentem a jeho skoro 12kg za dvacku.

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 11:38:43

Mike Dundee

Ceny poštovného se ale uvádí pro normální core/base set, nikoli pro all-in. Navíc, co jsem si všiml, prakticky vždy autoři uvádí, že to je odhad a že i s otevřenými SG to poroste.
Tady je ve tvém případě rozdíl navíc 15 kilo. Váha základu /hra plus SG/ u SK je 9,45..
Oznamovali, že poštovné bude 30-40 USD, 2 EURA navíc u core mi tedy vzhledem k odemknutému obsahu a předpokládám dalším krabicím s addony (SG) nepřijde jako nějaký strašný fail.

31.7.2019 11:24:44

Fleder

Jo, ale to jsme přesně u toho, co se řeší v tomto vlákně (viz např. poštovné do Rumunska). Proč nemůžou tvůrci reálněji nacenit poštovné v kampani ? Že by to pak půlka lidí ani nebackovala ? To, že mají lidi v hrsti a osolí jim to v PM mi zavání podvodným jednáním (V případě solomona a Late pledge jsem byl samozřejmě v jiné situaci).
"to fakt nebude za 500" - nevím kdes vzal 500, já mluvil o horní hranici cenovky v kampani - 40$ což je 1000,-
Pozn. Velice transparentní mi přijdou Awaken Realms, mají tam přehlednou tabulku s cenami pro jednotlivé pledge, 1/2 vlny a toho se taky pak drží. A cena za Allin rozhodně nedosahuje takových výšin jako CMON nebo Mythic, a Monolith...

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 11:09:10

Mike Dundee - Solomon

Ad Solomon a pošta. Zkus si zadat, kolik stojí nejlevnější POŠTA z CZ do Francie /jejich provider by měl být Francouz/ a to je pouze a jedině pošta - tj z pobočky na pobočku.
Tady ti to přiveze kurýr. Plus je taky třeba počítat, že náklady na zaslání jsou taky i zapomenuté balné /samo se to nezabalí/, plus je otázka, zda si do nákladů pošty nezapočítají i provizi providera /ta je u tohohle 5%/.
A západní poštovní služby směrem sem jsou navíc (kolikrát i násobně) dražší, než obráceně od nás na západ. Často ověřeno u nákupu MTG kartiček přes MCM /Magiccardmarket/.
Jako nechci je obhajovat, ale ty sis vybral all in s váhou 24 kilo..to fakt nebude za 500..

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 10:58:21

Azalin

Ano, bylo to hodně krabic. Nevím jestli byly nějaké protesty, ale přesto v případě Solomona mohli v kampani napsat reálnější cenu, nebo ji updatnout když tam přidali další addony. Ze stránky kampaně: EUROPE (EU): $32-$40. Potvrzení mé objednávky: Weight 23,4 kg Shipping costs 71.00 $. Bral jsem allin (takže krabic tam je dost) ale naivně jsem předpokládal, že to bude právě ta horní hranice ceny. Pozn. bral jsem to jako Late Pledge, tak nevím jestli cenovku za poštovné měli stejnou i ti, co to backnuli při běhu kampaně, ale pledge manager byl stejný. Tedy měl jsem na výběr (narozdíl od jiných) jestli to vzít. Za 71$ můžu mít jinou velkou hru. Asi hodinu jsem přemýšlel jestli odklepnout finish a pak to těžce rozdýchával ;-)

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 10:41:53

:)

Ještě taková spekulace. Backnete to za nějaké poštovné, ta hra má přijít za rok, má to další zpoždění. Mezitím se zdraží veškeré vstupy a pak je otázka jak to mají smluvně ošetřeno autoři a přepravci když ta cena prostě stoupne o hodně. Pokud to jde na vrub toho přepravce tak se po pár zkušenostech může stát že za to ty přepravci chtějí víc než je aktuální cena přepravného. Třeba se všichni bojí brexitů, obchodních válek, sankcí a podobně, vezměte si jen co je za bordel s brexitem.

Další možnost co mně napadá, že pokud se autoři nad tím zamyslí tak si mohou s tím přepravcem dohodnout vyšší cenu a on jim na revanž bude levně přepravovat levně ty hry do retailových řetězců nebo něco takového, prostě nabídne protiplnění jinde.

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 10:41:51

MikeDundee

Tak Bloodborne i Solomon jsou trošku jiná liga. Hafo velkých těžkých krabic. Co se ti zdálo šílené na poštovném u Solomona? Nepamatuju si, že by tam byly nějaké protesty..

31.7.2019 10:15:47

poštovné

Poštovné sa mení nasledovne:
1ks - 35 usd
každý ďalší kus za +17usd.

Ja asi zmením destináciu na Rakúsko (20usd + 10usd každý ďalší kus za core) a tiež asi budem odteraz všetko backovať len za 1 a následne uvidím podľa PM. To poštovné začína byť docela masaker...

31.7.2019 10:13:47

KS vs retail

Ono stále sa to oplatí. Ak by si to bral z obchodu nebudeš tam mať tie dve rozšírenia. Ale súhlasím s tebou. Asi bude lepšie počkať na retail hlavne v dnešnej dobe keď tých hier sú mraky.

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 10:06:36

1usd pledge

Asi už budem dávať do projektov len jednu korunu a až v PM to zamením.

31.7.2019 09:58:56

pošta

Aktuálně chtějí za poštovné do ČR 35 dolarů.
To je po připočtení k ceně krabice už víc, než bude stát retail. Prostě blbej kauf.

31.7.2019 09:56:23

...

To je dnes trochu nešvar. Stalo se to s CMON Bloodborne (což se jim teď vrací u Trudvangu), teď s Mythic Games (což se jim určitě taky vrátí jak bumerang, já už se sakra rozmyslím jestli od nich něco vzít po šíleném poštovném u Solomona), zažil jsem to s Hellenica: Strory of Greece pro EU backery protože si v kampani nezapočítali DPH (po protestech backerů na fórech to nakonec vyřešili tak, že když jim člověk napsal, tak z více než půli vzali platbu DPH na sebe...)

31.7.2019 09:50:34

Pošta

Ono treba ešte asi počkať Iked to nemám backnute mal som to v hľadáčiku a vlastne stále mám. Verím že sa pokúsia s tou cenou niečo urobiť. Pls aká je tam momentálne cena za prepravu základu?
PS: A ako to je s objednávkou viacerých kusov? Neoplatí sa to? Nebude tam nejaká úspora na poštovnom?

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 09:47:51

pošta

Konkrétně tenhle případ je prostě klasickej scam. Deklarovat poštu 20 USD pro celý EU a pak to třeba pro Rumunsko napálit na 50 USD za základní krabici (která stojí 49) a vůbec nekomunikovat ohledně žádostí o refund? Tvl, kde to žijem?
Je pěkný, že dokázali udržet cenu 20 USD pro Francii a 25 USD pro Británii, ale za cenu toho, že zbytek Evropy natáhnou o dvojnásobek. Fakt rád bych ten pledge zrušil, i za cenu ztráty těch 15% "pokuty".

31.7.2019 09:41:38

:)

Samotného by mně zajímalo jak to s tím poštovným funguje. To je tak strašný problém to před tou kampaní poptat s cenou na tisíce kusů a v průběhu kampaně to zaktualizovat. Případně alespoň naznačit ten systém. Mně to připadá že ten přepravce jim to nacení relativně nízko tam kde doručuje velké objemy a tam kde toho má dodat málo to nasmlouvá subdodavatelsky jedno za jakou cenu. Autorům tak stačí si pohlídat oblasti, které je živí - USA, Británie, Německo.

Upraveno autorem (porovnej)

31.7.2019 07:30:35

pledge manager

Právě otevřeli pledge manager a co se nestalo... Zvedli cenu poštovného skoro na dvojnásobek, v případě některých států EU dokonce trojnásobek. Tak by ěm fakt zajímalo, jestli je to chyba nebo úmysl. V komentářích mají každopádně od uživatelů pěkně nablito a já sám ten pledge asi stáhnu, jestli to poštovné neopraví :(

Upraveno autorem (porovnej)

30.7.2019 16:20:37

Základ

Taky mám jen základ, pokud addon, tak možná ten s těma dalšíma 3 hrdinama...za 15 dolarů to ještě jde:)

4.7.2019 13:35:27

backnuto

Taky jsem do toho šel, ale asi objednám jen základ, ty ceny za pár obalů a podložku jsou docela šílené.

4.7.2019 12:33:20

Backnuto

Tak po krátké zkoušce v Tabletopii jsem backnul. Pokud by tedy nebyl pledge manager a někdo se chtěl přidat, tak mi potom dejte vědět. Jsem z Olomouce, tam by to bylo bez přeposílání, jinak bych potom musel posílat.

4.7.2019 09:35:38

Late pledge, další kus

Čaute, nevidíte zda bude pak nějaký late pledge ? Bohužel minto dneska uteklo a chtěl bych vzít jednu krabici. Případně zda by někdo nepřidal ke své objednávce. To by mohlo vyjít lépe to poštovné :)

3.7.2019 22:51:53

:)

Nevybavuji si to přesně. Psali myslím, že autora té hry potkali na nějakém veletrhu nebo něčem takovém a dohodli se, že mu to vydají. Zavání to trochu CMONem, kdy se v podstatě jedná o firmu, která zastřešuje hry jiným autorům a akorát se pod to spolupodepisuje Lang. Chápu to tak, že nemusí být nutně výhodné pro ně "jen" měsíce vyvíjet velké hry a jednou za čas zinakasovat balík z KS. Třeba jim zahálejí grafici.

Upraveno autorem (porovnej)

28.6.2019 06:52:23