Puerto Rico má mou pozornost. Pravděpodobně se mi to nebude chtít nakonec kupovat, ale jsem zvědav jak to vymazlí.

28.2.2024 12:45:18

Za mě reprint #Castles of Burgundy: Special Edition, kvůli akrylovým zetonům a taky jsem zvědavý na Puerto Rico.

28.2.2024 13:57:37 | Upraveno autorem (porovnej)

Sice jsem se zařekl, že další příběhový solo/coop kampaně brát nebudu, ale u Lands of Evershade nejspíš udělám výjimku.

AR příběhové hry fakt umí, sice tady samozřejmě slibují hromadu nových nepoznaných nepoužitých věcí, protože marketing a nalákat, ale vypadá to velmi zajímavě.

Oproti tomu opětovná reinkarnace Puerto Rica, Hradů nebo další boss battler či kostky, jsou pro mne passé.

28.2.2024 14:28:15

@Fleder  ja dufam ze Grimcoven a Lands of Evershade budu mat release aspon neskor ako Q1/2026  :D alebo este lepsie Q4/2026. Mam rozohrany TG: FoA asi v 50% hry, vsetky expanzie este vo folii, buduci mesiac mi pride TG: Kings of Ruin s expanziami v SG a niekde tam musim vtesnat Oathsworn kde som v 4. z 21 kapitol.. A vsetky tieto hry maju bohatu KS ediciu oproti retail, takze jedine kupa napriamo z KS, akurat bud problem to niekde skladovat:D

28.2.2024 21:30:18

@no.vi89 Hehe, tak to je ještě málo. Rozehraný ATO v nějakém 55 dni /a další dva cykly v záloze asi ihned navážeme/, k tomu vše krom 1 dílu z TG (první jsme dojeli na vlastně třetí začátek), Oathsworn, NAR, Isofarian Guard.

Na cestě Kings of Ruin, ve skupině vše zbylé do ATO, celý Herakles, Stormsunder a TES. Máme hraní do důchodu..

Má cenu brát něco dalšího? Nemá. Chci to? No podle obrázku zatím jo. FOMO dávno odbouráno, ale pomalu pracuju na vynechání všeho, co sice chci, ale vím, že neobehraju :-D

Zase člověk si občas musí udělat nějakou radost..

28.2.2024 21:56:55

presne, nemusime mat vsetko.. aj ked niekedy je tazke odolat. Este ze ten novy Nemesis nemam ani s kym hrat, ani kde skladovat, inak to je tiez masaker deal za tie peniaze :D

29.2.2024 12:41:12

Ještě že neumím anglicky ušetřím hodně peněz. 

29.2.2024 17:17:55

Jen postřeh - na stránkách těch kampaní se v diskuzích nejspíš líhne novej fenomén, kterej se točí kolem toho, zda se nový artworky vytvářely za pomoci AI, nebo ne, popř. v jaký míŕe. Pro mě jde o celkem zajímavý zjištění - investičním světěm totiž už přes rok cloumá euforie kolem AI, která pumpuje obrovskou likviditu do potenciální burzovní bubliny, zatímco na straně spotřeby se hned v samým zárodku začíná zvedat vlna odporu vůči produktům, který by měli vzniknout byť i s částečným přičiněním AI.

2.3.2024 19:20:39

Mne je to uplne jedno akym sposobom generovali Art, ak to vyzera pekne a niekto za to dostane zaplatene… Inak pozeral som video k tomu Grimcoven, je to len arena battler, takze som usetril :D

3.3.2024 14:48:35

@whiskas - já bych jen podotknul, že používání AI není samospásné, ať jde o grafiku, texty, překlad nebo třeba programový kód. Stejně je potřeba správný prompt, trochu to ještě tunit, úpravy, korektura atd. V některých ohledech to čas šetřit může, v jiných spíš naopak.

Ta možnost použití tu je a chvála všem, kteří AI umí využívat efektivně a tam, kde to dává smysl. Naopak věčnou hru Monopoly přeju těm, co AI využívají komerčně bez jakékoli přidané hodnoty a jen generují nekvalitní obsah.

3.3.2024 16:59:04 | Upraveno autorem (porovnej)

Už to podle všeho přešlo do dalšího dějství, a co se týče artworků k oznámenýmu Puerto Ricu, tak se proti použití AI údajně ohradil i Ravensburger:

https://www.zestolu.cz/deskovky/awaken-realms-u-specialni-edice-puerto-rico-pouzilo-obrazky-vytvorene-pomoci-ai-ravensburger-zakrocil-574547

5.3.2024 20:06:21 | Upraveno autorem (porovnej)

@whiskas Ve starých válečných filmech hrálo bitvu stovky lidí jaképak CGI, taky by bylo fajn namísto do datové schránky dostat od úřadu výzvu psanou husím brkem švabachem atd. Otázkou zůstává kdo bude ochotný za ty způsoby postaru za pár let platit. Zatím jsem jen četl třeba zkušenost člověka, který když má vygenerovat model postavy do PC hry tak si to nechá nagenerovat a jen tu postavu upraví, ušetří mu to hodiny práce. Takže buď to udělá levněnji, nebo jich za stejný čas zvládne víc a docílí tak vyšší různorodosti ve hře. Přemýšlel někdo také nad tím, že namísto placení za mnoho hodin práce grafikovi společnost zaplatí za software a ušetřené prostředky může věnovat na něco jiného? Pokud bude grafik chtít aby mu to generovalo obrázky jednotného stylu, tak bude muset ten software nějak nakrmit nebo se jej správně zeptat. Další teoretickou možností je, že grafik z pomocí AI zvládne za stejný čas hru ilustrovat způsobem, za který by mu při standartním postupu nikdo nezaplatil, protože by to zabralo neuvěřitelné množství hodin práce. Osobně ten trend vnímám pozitivně.

5.3.2024 21:05:34

Na mě to dění u nově ohlášenejch kampaní zatím působí tak, že AR už se vyprofilovali pro segment trhu, kde cílová skupina čeká něco na pomezí mezi produktem a uměním, a tudíž se tam nezanedbatelná část spotřebitelů může použitím AI cejtit šizená. Teda minimálně do doby, dokud to půjde rozpoznat, protože co oči nevidí… (tzn. že se ten obrazovej výstup buď nebude prozrazovat žádnejma repetitivníma patternama a glitchema, anebo se tvůrci ty nedostatky naučí spolehlivě kamuflovat prozkoumáváním každýho detailu a zpětnou editací, což může bejt ve výsledku náročnější než tvůrčí autorská kresba).

5.3.2024 21:55:44

@czechImenhotep ako IT - suhlasim s tebou. Ak to je jednoducho cecta, ze vezmes Art nejakej existujucej hry zo svojho portfolia, naloadujes do AI data (podklady) a potom nechas generovat nove zadanie (+ musis vymysliet ten prikaz), co ti urychli pracu na hlavnom nastrele artu pre hru.. tak preco nie. Ked to potom vies pouzit aj pre finalny art ako povedzme arty z exploration journalu z TG, mne to absolutne nevadi.

Aj keby si umelec len dokaze skratit pre pracu,povedzme ze nakresli postavy, necha dogenerovat rozne pozy, a zakladne pozadia, tak ma assety pre cely projekt a zaberie mu to menej casu, zlepi si dokopy assety, dorobi nasvietenie a je to vyriesene. Tymto sposobom mozes mat napriklad v deckbuilding hre sice 5 rovnakych kariet, ale na kazdej unikatny art, co by za normalnych okolnosti proste bolo 5 uplne identickych kariet. 

Zbytocny hejt, aj to Porto Rico bol pravdepodobne placeholder, lebo nechceli pouzit povodny art a ani to mat prazdne na stranke a hned sa toho chytili..pochybujem ze by finalny QA preslo 6 prstov alebo nejake artefakty.

6.3.2024 17:01:14

Vybíráme z Bazaru

ISS Vanguard ALL IN Sundrop
ISS Vanguard ALL IN Sundrop
Akt. cena: 8500 Kč
Končí za: 18 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas