Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Temné Znamení |
Počet hráčů: | 1 - 8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Náročnost hry
Připadá mi to velice těžké :-( Někdy nepřežijí ani čtyři tahy. Většina vyšetřovatelů velice slabá a bezcená.ghost stories
Jo, Ghost Stories to je zabijarna :)
lahke?
Zda sa vam ES lahky? Pohoda, dokupte si Grave Consequences a fobie dajte hracom od zaciatku... a uz nikdy tu hru nedohrate :-)
Titus
Pokud hraješ GS, tak buď s BA v klidu. Rozhodně ti to nepřijde nehratelné.
...
Díky, dneska večer to zkusím :)
Dojmy
Tak to ted hrajeme a je to paráda. Už ted je jistý, že základ hrát nebudeme. Hrajeme to už 2 hodiny a dáme si chvíli pauzu. Pro začátek jsme si vybrali Azathotha. Má zatím 7 žetonů zkázy a my 5 temných znamení. Hrajeme ve dvou, každý za jednoho vyšetřovatele.
Je to tak, že na kartě ulice Arkhamu např. odhodím 2 trofeje, vyhodím libovolnou kartu(bez brány, nestvůry), kartu nahradím a přesunu se na dobrodružství které se pokusím splnit.
Pokud se nepletu, tak v TZ vyšetřovatel provedl bud akci na kartě vstupu do muzea nebo plnil dobrodružství.
Ano,
viz vedlejší diskuse...
Titus válí
No vidíš, málem bys přišel kvůli recenzi o takovou pecku. :) No, ale ulevilo se mi, že se ti to líbí a neschytáme to tady od tebe. :)
:)
Ta hra je opravdu paráda. Sice jsme nakonec prohráli, měli jsme jen 10 znamení, ale byla to zábava. Celkem jsme to hráli asi 3 hodiny :)
Ta recenze tady mě fakt dost odrazovala. Je zbytečně moc kritická.
zajímavost z hraní
V průběhu hry jsme narazili na situaci, kdy jsme byli kartou události nuceni odhodit kartu dobrodružství Arkhamu bez náhrady. S efektem jsme toho využili a vyhodili tak kartu, na které byla zamčena červená kostka, a její odemčení se zdálo velmi složité. V pravidlech jsem se nikde nedočetl, že by to bylo proti pravidlům.
V průběhu hry se nám stala zajímavá situace: V rámci plnění dobrodružství se měly 3x posunout hodiny (z 9 na 6), poté jsem po fázi posunu hodinové ručičky (z 6 na 9) vyhodnotil půlnoc, v rámci které došlo díky kartě mýtu k posunu hodinové ručičky o 2 (z 9 na 3) a tudíž k okamžitému opětovnému vyhodnocení půlnoci. Sice existuje pravidlo, které říká, že pokud se v rámci tahu hodiny otočí více než jednou, vyhodnotí se půlnoc pouze jednou, ale dle mého se nejedná o tento případ, takže jsme půlnoc vyhodnotili bezprostředně dvakrát po sobě. Naštěstí jsme neměli žádné zásadní efekty „O půlnoci“ (jen ztrátu 1 příčetnosti) a efekty mýtů k nám byly taky neobyčejně přívětivé, takže jsme se z toho snadno dostali.
Podrobnější popis viz zápis z hraní https://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/temne-znameni-2162/hrani/41026/
...
Pelly :
Vyhodnotil si to správne. Gates of Arkham pravidlá hovoria, že kedykoľvek udrie polnoc po druhýkrát v ROVNAKOM KOLE, pridáva sa Doom token namiesto opätovného vyhodnocovania všetkých "At midnight" efektov. A podľa základných (2012 revised) pravidiel sa polnoc vyhodnocuje hneď po skončení Clock fázy (a tým aj kola) hráča, ak sa ručička presunula na XII a viac. Vyhodnocovanie polnoci je vždy iba intermezzo medzi jednotlivými kolami, nie je ich súčasťou.
Často som si hovoril, že to s tým častým posúvaním hodín v GoA autori trochu prehnali...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Břink! + Potopené poklady ve fólii, obaly, promo
Akt. cena: 1700 Kč
Končí za: 1 den