Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 13 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Jak se to hraje
Malé připomenutí z oficiálních stránek naznačující, jak se tenhle karetní Space Hulk vlastně bude hrát:dotaz
Taky jsem to dostal pod stromeček, včera jsme to byli vyzkoušet v čajovně a líbí se nám to. Jenom nám není úplně jasná jedna věc, a to, kdy přesně se přesunuje do dalších lokací, jestli hned, jak dojdou vetřelci v jednom balíčku blipů, nebo se dohraje stávající kolo.
Jinak mně se docela zelenej tým líbí. Ten jejich útok je dobrej a block u seržanta Gideona taky není špatnej.
Toman
Travel nastane okamzite po skonceni faze kdy dojdou vetrelci (typicky 2. nebo 4. faze). Pote se pokracuje dalsi fazi, jako by hra probihala bez preruseni (neboli 3.faze nebo 1.faze noveho kola).
Dotaz
Zvažuji o koupi této hry ale teď mě zarazila jedna věc když jsem si četl karty Space Marinaků tak jsem zjistil že každý je rozdílný akorát dostřelem a obrázkem, mají vůbec nějaké své odlišné speciální schopnosti?
Kaerdrak
ano. kazdy tym (dvaja marinaci) pouzivaju vlastne 3 akcne karty, ktore ich robia dolezitymi a jedinecnymi;)
to .opčík
Ou není to trochu málo? neohrají se ty akční karty rychle?
Kaerdrak
Rozhodně ne, někdy budeš prosit, aby tam nebyly tři, ale jedna třikrát :D Já k téhle hře přistupoval dost s despektem, ale je opravdu povedená a atmosférická. A taky pekelně těžká :)
ako sa to vezme
..efekty su sice zasadne,ale aj ked najdes paterny v cislach /poradi v akom sa musia vyhodnocovat a ich kombenie bude maximalne, 'skoro-vzdy' budu inak nastavani v rade a 'vzdy' budu chodit GeneStealeri inak;)
'Vzdy' myslim desne malu pravdepodobnost rovnakej situacie -imho neohratelne... ku tomu pripocitaj vyvoj, co urcuje kostka ...a ideeeeees!:D
Díky
moc za rady. MUST HAVE :-)
dojmy
mě ta hra taky hrozně mile překvapila, celou dobu jsem ji měl mimo radar, ale na zatroconu jsem s klukama vyzkoušel a fakt mě to bavilo. parádní atmosféra spacehulka, beznaděj, mraky potvor všude kolem a těžké rozhodování. opravdu dobré. rozhodně si ještě někdy moc rád zahraju.
to Kaerdrak
Už jak se na hru objevila pravidla, tak jsem lamentoval, že je těch akčních karet málo a stále si za tím stojím. Mohlo jich být víc a za chvilku si je všechny v pohodě zapamatuješ, ale to nic nemění na tom, že je ta hra hodně dobrá. Byl bych ale rád za nějaké to rozšíření, i když vím, že nikdy nevyjde. Škoda jen, že akčních karet nebylo víc a nepřibíraly se nějak náhodně, to by ta hra byla ještě mnohem hektičtější a už slyším ty výkřiky: "Do háje, nepřišel mi Attack! Kluci, kryjte mě někdo, nebo mě sežerou!"
Teď to je spíše: "Do háje, proč já jsem ten Attack hrál minulé kolo a nemůžu teď usmahnout tu bandu, která se mi objevila v hledáčku!" Což taky není tak špatné, ale není to ono :-)
to Kadaver
Jo to by možná bylo lepší, ale pak by se asi nadávalo že je to už moc o náhodě....
Kaerdrak
Tedka se zase lamentuje nad tím že téměř ani nemáš možnost si vybrat z nějakých možností ... možnosti jsou dvě ... krom prvního kola ... mno a obvykle ti jedna ani nepomůže, bud stojíš špatně na střílení, nebo se nemáš kam pohnout ... supp jde použít vždycky alespon no ...
Raziel
podle me tohle vyrovnava to, ze kazda akce ma jeste nejakou speciálku - pravda, jsou situace, kdy ani specialku nevyuzijes, ale vetsina jich je pomerne prakticka, a z tech tri/dvou karet vzdycky neco uzitecnyho vyberes...
taky bych řekl
že otázka není jakou kartu vybrat jako jedinec, ale jak to vhodně zkombinovat s ostatníma. a to že kartu nemůžeš hrát dvakrát po sobě je taky takticky prvek, musíš přemýšlet jestli třeba útok zahrát teď nebo raději počkat, až před sebou budeš mít výživnější sousto. mě se ta hra moc líbí teda.
expanze
Tak se nám chystají dvě mikroexpanze pro Death Angel.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_npm_sec.asp?eidm=58&esem=1
To by me zajimalo...
...zdali si je bude mozne objednat v pohodli domova pres mistni prodejce :)
Pokud ano, tak rozhodne beru.
Dojem
z množství odehraných her je takový, že buď projdeme lodí jako nůž máslem
NEBO
je to totální katastrofa. Obvykle se to zvrhne ve chvíli, kdy se naspawnuje víc genestealerů do jedné swarmy, pak nevyjde hod na útok (plamenomet, rotačák) a už se to veze. Pak už je to jen otázka času.
Recenze
Recenze na serveru Hrej.cz:
http://www.hrej.cz/clanky/space-hulk-death-angel-the-card-game-3814/
Hardcore hra (díky kostce)
Buď něco dělám totálně blbě a nebo to je extra hardcore kooperativka, při které se po haluzi vyhrává 1x za 10 her.
Testuju solo hru (6 mariňáků). První výukovou hru jsem totálně projel hned v první lokaci. Druhou hru jsem se dostal s odřenýma ušima do třetí místnosti (Přejít Teleportarium je snadné, ale přesto mě to stálo jednoho mariňáka). Třetí hru jsem se dostal do poslední čtvrté místnosti (opět díky znovu namíchanému Teleportariu a opět mě to stálo všechny support tokeny a ještě jednoho mariňáka), ale dalo by se říct, že jsem se do ní jen podíval :).
Největší problém je samozřejmě kostka, která mě zařízne ve většině případech. Kdyby bylo více kostek nebo nějaká větší možnost optimalizace, byl bych raději (ale hru by to samozřejmě udělalo trochu komplikovanější). Další zařezávač jsou eventy. Z 30 jich je maximálně 10 pozitivních a z těch 10 jich je většina typu - žádná sláva.
Takže ještě tomu dám několikrát šanci s tím, že doufám, že se začně rýsovat nějaký ten skill :). Buď hraju fakt totálně blbě (což si nemyslím :) ) nebo to je prostě hardcore luck fest kooperativka.
EDIT: Co se týče časové náročnosti, zdlouhavosti, a čtení dokola 9 karet jak tu někdo psal, tak s tím jsem neměl nejmenší problém. Hra mi trvá tak cca 45 minut, karty už znám všechny téměř spolehlivě (stačí rychlý náhled na prvních pár slov a už vím co to dělá). Takže tam problém není. Je to první sólovka, u které jsem vydržel do konce hry a dokonce si ji zahrál více než 1x :)
prečítané dva odseky tvojho príspevku :)
Prečítal som si iba dva odseky a poviem, že táto hra ma absolútne nebavila kvôli absolútne blbému fungovaniu kocky. Jednoducho povedané, jeden krát hodíš kocku a je koniec mariňáka. Kadiake taktické záležitosti nemusia mať žiadny účinok lebo - hodíš kockou a je koniec. Hral som sólo hru asi 5x a podarilo sa mi z toho dva krát vyhrať.. Hrali sme hru aj v trojici, kde sme sa chvíľu pobavili, ale prehrali sme obe hry a všetko len kvôli hodu kociek. Keby životy mariňákov boli aj trochu ináč vyriešené ako len rerollom vďaka support tokenom, bola by hra niekoľko násobne lepšia.
A ešte, a aj keď som hru vyhral, mal som len pocit že som mal šťastie a nie radosť z dákeho taktického postupu. Najviac ma nasralo, keď som bol v poslednej lokácii kde mi zostal jeden genestealer ( či ako sa volal už si ani nepamätám ) mal som na poslednom mariňákovi 2 supporty a ani jeden reroll mi nevyšiel .. to bola už len smola :))
stOKYi
Njn, to se (bohužel!) podařilo Konieczkovi velmi věrně nasimulovat atmosféru figurkového Space Hulka. Tam to je totiž úplně stejné - plánuješ, taktizuješ, přemýšlíš jak co nejlépe rozestavit Mariňáky, pak jednou blbě hodíš a můžeš to zase všechno schovat do krabice :).
Zatím v tom vidím 2 pozitiva. Je to, jak už jsem psal první solovka, která mě nějakým způsobem donutila dohrát hru do konce a dokonce ji několikrát zopakovat. A navíc tato hra otevírá cestu ke GoW, což je taktická kooperativka rovněž od Konieczky a ze světa, který mám rád. Na první pohled je komplexnější, takže by mě mohla jako solovka bavit a pravděpodobně to není takový luck fest jako Death Angel. Problém je, že už to nebude hra na 45 minut. což je jeden z klíčových faktorů, který způsobil to, že jsem hru několikrát dohrál do konce bez toho abych se nudil.
konečně výhra
Tak čtvrtou hru se mi už podařilo vyhrát (i bez Teleportaria). Sice mi hned v prvním kole chcípl jeden mariňák a pak později ještě jeden, ale nakonec se to podařilo. A taktizovat jsem musel fest.
Asi už vím v čem je výrazný problém (kromě té kostky :) ). Jsou to zelení mariňáci, které jsem měl tuším v každé z těch prvních tří her (v té čtvrté hře jsem je už neměl). Ti totiž patří akorát tak do penze, ve které by mohli psát knihy s legendmi, jak jejich kolegové hrdině bojovali :). Ale do formace určitě nepatří (pokud chce mít hráč šanci na výhru)
solo
tak čo sa týka sólo hier.. tie ma ako v celku veľmi nebavia, keď ich hrám tak len z dôvodu vyskúšať herné mechanizmy ako čo funguje a podobne. Jediná sólo hra ktorá ma bavila a odohral som ich vo väčšom počte bol D&D: Legend of Drizzt a tiež sa dá odohrať do hodiny. Na ten gears of war sa tiež pripravujem že si ho zoženiem, ale prečítam si ako najprv celá hra funguje, aby som zase nemal také sklamanie ako pri tejto kartovke. Náhoda mi osobne nevadí, ale v tejto hre je fakt že hnusná :)
Beholder
To jsou příliš silná slova:) Zelení jsou možná trochu slabší, protože jejich karta útoku je nic moc (hodit 4...), ale move and activate je fajn a podpora-blok taky dost dobré. Hrát se s nima určitě dá a ve dvojko jsme s nima už několikrát vyhráli. Já ti dám seržu Gideona do penze!:)))
Marabu
Já nesouhlasím. Attack mají hodně špatný, to je bez debat. Move + Activate mají podle mě taky nejhorší v porovnáním s ostaními. Support dejme tomu ujde v porovnáním s ostatními. Ale ve výsledku to je jasně nejslabší článek formace a na prohře mají největší podíl.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hra o trůny dvě De luxe rozšíření
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 2 dny