Neuroshima Hex! Babel13

xxxxxxxxoo hodnoceno 2x (Seznam vlastníků)

Neuroshima Hex! Babel13 - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Neuroshima Hex!
Neuroshima Hex! - Duel
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 40 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: strategická, válečná
Čeština: není
Vydavatelé: IELLO
Portal Games
Z-Man Games
Autoři: Michał Oracz
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Terény - ponurý: "během svého tahu může hráč pohnout jednou jednotkou".
Můj dotaz je, zda může pohnout jakoukoliv jednotkou, tedy i nepřátelskou, nebo jen svojí?

Vysoký - znamená chatakteristika takového terénu prakticky to, že v lese a platí to také na hexy před a za lesem se (kolem lesa) prostě nestřílí, jen bojuje ztečí?
25.4.2012 09:40:52 | Upraveno autorem (porovnej)

tak jak?
nevíte, prosím někdo?

25.4.2012 14:29:11

tak není tady nějakej Neuroshimahexista?
.

25.4.2012 20:55:11

njn. furt
ad ponurý (pokud to ma byt jakoze preklad 'mroczny') - polska pravidla explicitne uvadeji jen vlastni. krom toho pisou, ze lze jednotku premistit na jakekoliv volne policko v danem lese (nevim jestli to je totozne s pohnout)

ad vysoký ('wysoki') - znamena jen tolik, ze les kryje jednotku 'za nim' pred streleckym utokem (tj. pokud mezi strelcem a cilem je les). boje primo v lese se tyka 'gęstwina' (houština?) - utocit a zranit muze jen primo sousedici jednotka. kazdy utok z vetsi vzdalenosti a utok jakymkoliv 'Żetonem Natychmiastowym ('okamzitym zetonem?) je neucinny. mno. mne z toho vychazi, ze pokud bude strelec v lese a mezi nim a cilem nebude dalsi les tak utocit muze. krom toho houstina nezakazuje strelecky utok, jen musi byt proveden ze sousedniho hexu (takze ne jen zteci)

kazdopadne si nejsem jisty, jestli je nutne kombinovat vsechny vlastnosti terenu. samozrejme pokud je ve scenari kompletni vycet, tak nic proti. jinak les muze byt vysoky a nemusi platit houstina a sero apod.

25.4.2012 22:20:56 | Upraveno autorem (porovnej)

ponury
bych spis prelozil jako temny, sery, mozna stinny, tmavy, v opravdu krajnim pripade pochmurny

25.4.2012 23:33:23 | Upraveno autorem (porovnej)

ndru
aha, s tím vysokým lesem mě to nenapadlo, že to vlastně platí "jen" pro jednotky před za a okolo a uvnitř se můžou rasit, jak chtějí... Ď


ad mroczny je opravu u jednotky własna - v češtině to vypadlo.

26.4.2012 07:43:33 | Upraveno autorem (porovnej)

to ta"jemná"
tady asi pozor. pokud mezi strelcem a cilem je les. imho tj. oba muzou byt na policku lesa a mezi nimi bude dalsi policko lesa - porad mezi nimi je les a nelze si vystrelit

26.4.2012 07:49:12

ndru
aha, takže ale můžou se tam ztečí pobít a můžou i střílet na blízko (když stojí vedle sebe - stejně jako v hustém lese?

26.4.2012 07:52:05

hpy

překlad
Ponurý - jen svojí, je to i v AJ pravidlech (přišlo mi to jasné, tak jsem to neuvedl, pardon).

Vysoký terén - prostě blokuje palebnou linii (čili zakrývá jednotky za ním).
Dejme tomu, že střelec stojí na políčku A, cíl stojí na D, mezi nimi jsou políčka B a C.
Pokud na B nebo C je vysoký terén (les, kopec, skála apod.), nelze střílet.
Ale vysoký terén na A nebo D střelbě nevadí.

Překládal jsem z AJ (a polsky neumím), proto dismal - ponurý, i když temný je asi vhodnější.

26.4.2012 08:45:38

hpy
díky, jen teď jsem nepochopila tohle: "Ale vysoký terén na A nebo D střelbě nevadí.
" ?

...asi, že když stojí jednotka na vysokém terénu A a vedle ní je terén B "nevysoký", tak normálně může stříet, že?

26.4.2012 08:56:40 | Upraveno autorem (porovnej)

to ta"jemná"
jeste ad vysoky (26.4.2012 07:52:05): aaaano
a jeste ad vysoky (26.4.2012 08:56:40): ber to jako kdyz strilis z okraje lesa pres mytinu na cil, ktery je rovnez na okraji lesa - vidis ho, stromy, kopce apod. nezaclaneji

26.4.2012 09:32:35

jj
Ď

26.4.2012 09:36:00

to hpy
koukam, ze problemy s aj pravidly maji u portalu sahodlouhou tradici (e;

26.4.2012 10:10:11

Vybíráme z Bazaru

Summoner Wars: Základní sada
Summoner Wars: Základní sada
Akt. cena: 25 Kč
Končí za: 7 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas