Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | Bill Slavicsek Mike Mearls Peter Lee |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Klarifikace pár nejasností
V pravidlech jsou jak známo díry, takže v souladu s neoficiáními FAQ a skoro oficiální zákaznickou podporou Wizardů (která v pár bodech koliduje s názorem autora hry)2. level - hit pointy
Myslím, že se v tomhle mýlíš. Hit pointy se při přechodu na 2. level zvyšují o dva - výslovně strana 14. pravidel "leveling up":
"Leveling up to 2nd level increases your Hit Points by 2"
chilly
To si jen nerozumíme. Při přechodu na vyšší level se zvedne odolnost postavy - celkovej počet HP, který postava má než padne.
Někdo hraje tak, že postavě přidává HP žetony, někdo tak, že na postavu dá max. počet HP a ty odebírá. Já jsem chtěl říct, že při přechodu na vyšší level se nemění počet HP žetonů na postavě - jen maximum.
EDIT: máš pravdu, v případě, že se žetony odebíraj z maxima do nuly, pak by se 2 měly přidat. V případě, že se žetony na postavu pokládaji do maxima, pak se nic nemění.
Lino22
Jo, tak to si rozumíme.
zdi
Ještě doplnění
- "Adjacent" dlaždice s kompletní zdí mezi nejsou "adjacent". To se týká zejména útoků.
Lino
adjacent = sousedni. Plati, ze i sousedni je i to diagonalni policko, tedy celkove 8 poli, nebo jsou sousedni je 4 policka?
rbx
1. bavíme-li se o políčkách, pak sousední políčka jsou i ta diagonální - je jich tedy dohromady 8 a to i v rámci více než jedné dlaždice.
2. bavíme-li se o dlaždicích, pak sousední jsou pouze ortogonální dlaždice, není-li mezi nimi zeď.
Tohle je třeba odlišovat. Máme-li ve čtverci 4 dlaždice, nahoře A a B a dole C a D pak stojí-li na dvou vnitřních rohových polích A a D hrdina a monstrum (neboli diagonálně vedle sebe ve středu čtverce), pak:
1. Hrdina je "sousední" vzhledem k příšeře z hlediska jeho útoku na sousední příšeru - hrdinové se pohybují po políčkách a ta jsou sousední i diagonálně.
2. Příšera není "sousední" vzhledem k hrdinovi z hlediska jejího útoku - příšery se pohybují po dlaždicích a ty se počítají pouze ortogonálně, takže aby mohla příšera zaútočit musí mít schopnost útoku "2 tiles away / within 2 tiles".
Protože se příšery pohybují po dlaždicích a ne po políčkách je na hráčích na jaké políčko příšeru postaví. Hráči se nemusí snažit stavět příšeru logicky z hlediska souhry s AI hry, ale spíš strategicky z hlediska jejich vlastních cílů. Chytáku popsaného výše, lze plně využívat.
Lino
ohledne tilu mi to jasne bylo, ale nikde jsem prave nenasel, ze sousedni je i to diagonalni. A prave pri umistovani potvor jsem na to velmi casto narazil. Diky za osvetleni.
monster token
Ahoj, ještě jsem hru nehrál, ale v pravidlech mi tak nějak chybí vysvětlení, k čemu jsou dobré monster tokeny.
V exploration fázi, kde bych jejich použití očekával, se mají brát rovnou karty nestvůr.
Díky zkušenějším za vysvětlivku.
Hike
taky jsem se divil, ale podle me na to narazis v nejakem ze scenaru. Tot moje domnenka.
scenar
Je to k pouziti v jednom konkretnim scenari. Nejsem si jist presne, ktery to je, ale monstra se tam nejak losuji z pytliku, troska jako v AH a k tomu se pouziji ty tokeny.
tokeny
No, tokeny na sobě mají hodnotu 0,1,2,3 potvory, teda záleží kolik jich položíš. Takže asi tak. Díky za ujištění, že jsem něco trestuhodně nepřehlédl.
Hike
Rada alternativnich pravidel z techto tokenu vychazi. Muzes si udelat hru vice challenging a misto automaticke nestvury si otacet tokeny ;-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zaklínač: Starý svět - Mágové - vyměním
Akt. cena: 1 Kč
Končí za: 2 dny