Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Alga (Brio) Fantasy Flight Games Galakta Games Workshop Schmidt Spiele |
Autoři: | Dan Glimne Jakob Bonds |
Rok vydání: | 1985 |
Sdílej: |
GW verze vs. FFG verze
Hrál někdo verzi od GW a povypráví nám, jaké to bylo? Jsem na tuhle hru strašně zvědav, ale nehrál jsem ji, tak ocením jakékoli postřehy.původní hra
Mám původní Dungeon Quest získanej někde v elektronický podobě z internetu... ještě jsem to ani nepročetl, ale FFG minimálně vylepší grafiku :-) Ale předpokládám, že to udělá jako s ostatním - lákavý grafický kabátek, obroušený hardcore hrany na minimum, aby to bylo přístupný pro masy, snížení náhody, vyrovnávní obtížnosti a tak podobně ... takže na jednu stranu dobrý, na druhou stranu se z toho může stát jednoduchá rubačka...
GW verze
Hrál jsem to párkrát. V podstatě jde o tohle: Cílem hry je dostat se do středu hracího plánu, tam nahrabat co nejvíc pokladu a útéct zpět na okraj plánu v časovém limitu. Během svého kola hráč většinou odkrývá další dílek hracího plánu (ala pexeso), kde čekají pasti, monstra, zamčené mříže, zatáčky, křižovatky. Hra je to pěkná a kdyby mi bylo o pár pětiletek míň, asi by mě nadchla. Když jsem ji ale asi před rokem hrál, přišla mi strašně náhodná. Otočí se pár špatných dílků mapy za sebou a jste v háji. V jedné z her jsem dokonce skončil asi na třetím dílku mapy, kde byla jakási propast a já špatně hodil... Myslím, že FFG to vezmou pravidlově a systémově z gruntu, jinak ta hra podle mě nemá u dnešních namlsaných hráčů šanci.
to Eyron
Neboj, ta náhoda je přesně to, co z toho FFG vyseká... si vezmi, že třeba u talismanu přidali fate žetony, když holt hráč hodí blbě, aby měl možnost to zopakovat... a podle mě to je jen dobře, sice se tím hráči ochudí o některý humorný situace, ale zas to není tak nasírací jako předchozí edice, kdy občas stačil špatný hod a hráč přišel o všechno a mohl začít téměř od nuly...
eyron
Ha, to vypada na vymakanejsi Adventurers ve fantasy provedeni. Tak to by nemuselo byt az zase tak zle. Pokud to nebude zbytecne dlouhe, tak mi takovyto typ nahody nevadi.
Merlin
no někdy jsou ty situace daleko "humornější" (jak pro koho), když pomocí fate tokenu provedeš u čarodějnice reroll z 1 na 1 :)
to Beholder
sice mala odbočka ... carodejnice to je nic ... zena hodila 2 jednicky u srťáká :))
tomasV
tak na takový level jsme se ještě nedostali (tohle rozšíření zatím nemáme) :))
Ale když nad tím tak přemýšlím, hodit 2x jedničku u smrťáka je při hře ve dvou "osvobození". Já když jsem se při naší poslední hře s přítelkyní proměnil 2x za sebou ve velmi krátké časové prodlevě v žábu (z toho jednou to byl ten "šťastný" reroll), tak jsem nebyl zrovna veselý :)
A Hundred Ways to Die
FFG vydali další info o hře.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1433
Vasek
Ta prenositelnost hrdinu do jinych her na Terrinothu vypada zajimave. Kdyz jich tam bude 6, vyplati se to uz jen kvuli nim, kdyz se clovek podiva na ceny figurek do WOW:Adventure Game;)
Eyron
Ten popis zní dost strašně, tak doufám že to bude hodně předělané a nechají tam jen hlavní téma :).
bližší info
tak jsem skouknul stránky FFG a všiml jsem si že už něco málo o hře napsali, ale zatím to vypadá na závod tam a zpátky založený na náhodě a žádné interakci s ostatníma ... no uvidíme co to bude nakonec
přenositelnost postav
tak vidím, že mi zapřísáhlí descentáři, runebounďáci a runewarsáci si to koupíme stejně a jen a proto, že jsou tam ty figurky. Aspoň budu co hrát s dětma ne.
DungeonQuest
Mno, mi se to líbí, takže si Razi stejně budeš muset s náma zahrát :-)
Bude to celkem fun, akorát by se mi líbilo, kdyby tam kluci s FFG nějak vykutili možnosti přímé interakce mezi hráči, i když jsou na jiných koncích dungeonu (že by třeba hráč současně hrál v jedné fázi za draka Kalladru a posílal tam ostatním hrdinům nějaké dárečky). Přenositelnost postav je taky zajímavá věc, i když je to úplně jasný tah, jak přimět hráče, aby si kupovali i ostatní hry. Ale nápad je to dobrý a u Terrinothu by se mohl chytnout, což znamená další prachy pro FFG a další spoustu velice kvalitních her. A to já rád ;-)
to Kadaver
cituji: "akorát by se mi líbilo, kdyby tam kluci s FFG nějak vykutili možnosti přímé interakce mezi hráči, i když jsou na jiných koncích dungeonu (že by třeba hráč současně hrál v jedné fázi za draka Kalladru a posílal tam ostatním hrdinům nějaké dárečky)."
-> zahraj si Dungeoneera, tam hraješ za hrdinu a zároveň za pána hry a škodíš ostatním hrdinům - to je přesně to, co popisuješ :-) Jinak je to hra dost podobná, procházíš podzemí, zabíjíš nestvůry, trénuješ ....
Merlin
Jenomže to není FFG :)
to Raziel
A myslíš, že to tak moc vadí???
to Merlin
Ten Dungeoneer budu muset okoštovat, díky za tip.
Hrdinové
Podle FFG bude balení DQ obsahovat nové hrdiny ze světa Terrinothu a kromě jejich figurek také karty pro Runewars, Runebound a Descent, noví hrdinové tedy budou využitelní i v těchto hrách. Už se těším čím dál víc, nová mapa vypadá krásně.
Pravidla jsou na světě
FFG zveřejnili pravidla k předělávce DungeonQuestu, tak se kochejte. Vypadá to na první pohled, že je tam dobře udělaný souboj, ale budu to muset podrobně pročíst :-)
http://new.fantasyflightgames.com/ffg_content/dungeonquest/support/dq-rulebook.pdf
Kadaver
Taky mě zaujaly hlavně souboje. Podobají se soubojům v MEQ
zajímavé
délka pravidel mě docela překvapila ... aneb dnes už asi není v módě vydat hru, která má méně než třicet stran pravidel :-) Nijak mi to teda nevadí, aby to nevypadalo, že si stěžuju :-)
Merlin
to máš fuk, za chvíli tu naběhne sydo se stížností, že jsou tam karetní souboje :D
...to byl joke ;)
Dojem z pravidel
Po procteni pravidel jsem dopel k nazoru, ze na multiplayer solitaire to bude mozna az moc prekombinovane a dlouhe... Ja vim, je tam i PvP varianta, ale pripada mi jen o chlup vyhodnejsi nez u Proroctvi. Navic mohou vyrazeni hraci ovladat prisery, ale neprijde mi to jako rozhodujici. Asi bych si to nejdrive zahral a teprve potom kupoval.
Pravidla
No jo, ale je to 30 stran, z čehož 20 jsou obrázky a vysvětlení jak pro blbý (pro průměrného amíka asi). Talisman taky roztáhli ze 4 stran na 24 :)
Longshanx
neveril bys, jak je to ovladani priser po vypadnuti z boje dulezite. U Adventurers vetsinou nechame vypadnuvsimu hraci hazet kostkou za balvan a ma to vzdy velky uspech. Pritom o nic nejde.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Stezky slávy (nová ve folii)
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 1 den