Dungeonquest - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Alga (Brio)
Fantasy Flight Games
Galakta
Games Workshop
Schmidt Spiele
Autoři: Dan Glimne
Jakob Bonds
Rok vydání: 1985
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Briliantní skóre a potupné smrti

Jelikož je DungeonQuest absolutní šílenost, která skoro nezávisí na skillu hráče, ale na jeho štěstí, a smrt čeká na každém kroku, rozhodli jsme se s Leechem založit tuto speciální diskuzi. Zde, prosím, pište své zářné úspěchy i hrůzostrašné smrti, které se navždy zapíší do análů.
Vždy poprosím ke skóre i ke smrti připsat jméno vašeho hrdiny, aby nebyly kroniky jen anonymní.
31.8.2010 10:06:17

aneken
No tak jestli ti přijde kyvadlo moc, tak to buď rád, že jsi nepotkal bezednou propast:D

30.9.2010 20:41:17

Skrytá inteligence hry
Jen tak mimochodem mi připadá, že hra musí mít nějakou skrytou inteligenci, protože se hodně často stane, že smrt přijde v tu nejnevhodnější dobu, kdy se u toho všichni co nejvíce nasmějou. To prostě nemůže být možné, že by to bylo náhodou! [začíná pomalu v koutku spřádat konspirační teorie o tom, že někdo zhůry ovládá všechnu náhodu a začíná podezřívat Murphyho] :-)

30.9.2010 21:03:29

Málem bych zapomněl:)
Nedávno se nám povedla opravdu unikátní smrt:D
Konečně jsem se dostal ke hře ve 4 a stálo to za to:)
Challara byla zabita knihou:D Je to takový poklad, který vám může uškodit či pomoct, ale na smrt je tam malá šance... Ale co Murphy nechtěl:D První hod na knihu= 1+1 = SMRT :D

No nakonec jsem vše přežil jen já! A odnesl jsem si něco kolem 5000 zlatých (hlavně za dvě hole, které mají vysokou hodnotu, když je donesete obě), ale co je důležitější, poprvé jsem přežil!!!! Jupíííí

30.9.2010 21:25:30

Pozor! Bezedná jááááááámááááááá
Mám pro vás další dvě pochoutky z našeho nepravidelného seriálu potupných smrtí.
V prvním díle vystupuje jako hlavní postava Krutzbeck s jeho 20 životy a kostlivec, kterého potkal asi ve třetí místnosti. Krutzbeck asi v noci hoooodně pil, neboť ho kostlivec se dvěma životy úplně v pohodě rozfašírkoval, aniž by utrpěl jakékoli zranění. Byl to ale první souboj hráče, který hrál Krutzbecka, tak jsme to prohlásili za testovací souboj a nechali ho bojovat znova. Napodruhé utrpěl jen 5 zranění, než kostlivku zabil.
A hned pokračujeme jiným vyprávěním o Tatianě, která ožehlá od draka s jedním jediným zbývajícím životem, ale s kapsama plnýma pokladů (nakradla si ještě po ožehnutí) klopýtala směrem k východu s nadějí, že přeci jen ještě uvidí světlo slunce... Už jí chyběl jen jeden krok k vysněné svobodě a v tu chvíli si uvědomila, že už nestojí na pevné zemi. A jak to všichni znáte z dětských animovaných seriálů, zbyl po ní je obláček dýmu a kdesi dole hluboko hluboko v útrobách země i díra odpovídající jejímu obrysu :-)

18.10.2010 08:10:32

rbx

QuickDeath
prvni kolo, první dilek, první trap, první swinging blade, prvni smrt. Ani jsem si nestačil promnout oči, abych v te tmě něco videl, kdyz me hned na prvním dilku ukončilo můj pohnuty život dobrodruha kyvajici se ostří. Vůbec byl tento vikend na swinging blade bohaty. V předešlé hře, jsem těsně před pokladnici přežil dvě swinging blade za sebou, abych se dostal k drakovi, který naštěstí spal. Vzal jsem si vitezoslavne své prvni dva poklady a můj úlovek dělal v součtu 2. Tož totok jako ne, to si ten drak snad děla prdel, na jaky haluzi tam chrape :-( Loupil jsem dal a kdyz uz mi to stačilo, vylezl jsem obtezkan poklady do stare zname chodby, kdyz jsem najednou zaslechl svistot leticiho ostří a třetí swinging blade mi bohužel nacechrala pesinku :-) RIP

29.10.2010 23:48:22

to rbx
Vidíš vidíš, příště se poučíš a raději to kyvadlo v chodbě zneškodníš, místo toho abys už šup šup běžel pro proklady (teda ne že by to pravidlově šlo, ale alespoň tématicky si na to můžeš vzpomenout). Já vím, ta touha po zlatě se těžko překonává, ale když se na to podíváme z dlouhodobého hlediska :-)

30.10.2010 07:49:22

Bezbolestná díra
Doufám, že mi rbx promine, že použiju jeho odborný termín pro bezbolestnou díru, protože naprosto přesně odpovídá její manifestaci. A nejlepší na ní je to, že v posledních třech hrách jsem si ji POKAŽDÉ vytáhl já! A samozřejmě ani jednou se mi ji nepodařilo přeskočit. O ďouře těsně před východem už jsem tu psal, ale tentokrát mě potkala na ještě blbějším místě - těsně před komnatou s pokladem. Ty zlaťáčky se tak blyštily v dálce, že jsem si jí ani nevšiml a pak už byl slyšet jen rachot brnění Huga Věhlasného, jak se odrážel od nekonečných zdí, až se z toho protinožci divili :-)

5.11.2010 12:48:41

slepa cesta
No ja si jeste vzpominam, kdyz jsme hrali minuly tyden, tak pritelkyne pomoci katakomb proslo az tesne k pokladnici, kde ale na ni cekaly 4 slepe mistnosti, ktere ji tak kompletne odrizly a pak ji pri prohledavani neco zabilo :)
To je taky napad prolest spodem do mist, kde je dungeon verejnosti nepristupny :)

5.11.2010 12:51:35

Krok do neznáma
V blízkém okolí Silvestra jsme hráli několik her u mé milované na Slovensku a taky nás potkalo pár pěkných zářezů. Nejproslulejší z nich však byl krok do neznáma. Jen co moje milá udělala první krok do útrob dungeonu (první místnost), už tam na ni čekala bezedná jáma a bylo po ptákách :-)
Po zbytek hry alespoň se zadostiučiněním drtila svého bráchu, který se v dungeonu ohřál o trochu déle... Ohřál doslova, páč mu dráček přitopil pod kotlem :-)

15.1.2011 11:49:46

re
Včerejší hra byl opět jednou velkou tragédií. Hrabinhova lukostřelkyně po úvodním boji s kostlivcem, který ji sebral polovinu životů přeběhla úspěšně lávku, spatřila démona, lekla se ho a její zpětné překročení lávky již nebylo tak úspěšné, pád, gameover.
Permonickův kněz narazil na Feroxe s 5 životy a se svou silou 3 neměl úplně šanci (Ferox má 1k6 životů a hrdina musí testovat sílu, za úspěch ferox ztratí život, za neúspěch hrdina). Gameover.
Můj rytíř úspěšně postupoval až do sluje, nahrabal 6 pokladů a dal se na ústup. Nevšiml si ale, že se za ním plíží stín... (Shadow, každé kolo 2k6, při výsledku 2 smrt, jinak nic). Hned první hod padly dvě jedničky. Gameover .
Kandelabrova čarodějka, která se půlku hry hrabala ze závalů a propadel v panice prchá a vítězí s 50 zlaťáky, které se válely někde poblíž mrtvého dobrodruha :-)

25.1.2011 11:48:14

to Eyron
Lukostřelkyně a bojovala s kostlivcem? To se jí hodně nezadařila její úvodní salva šípů a kostlivák asi měl hodně děravá žebra :-)
Kněz má zase tu výhodu, že si může za 1 zranění koupit 3 determination tokeny. To se pak i Ferrox s pěti životy dá s trochou námahy ubít.
A čarodějka může si může vzít jinou Dungeon kartu, když se jí ta první přibraná nelíbí.
Aneb jak se tak na to dívám, tak jste měli včera fest smůlu. Ale takový už je život v tomto proklatém dandžnu :-)

25.1.2011 12:37:54

Kadaver
- souboj s kostlivcem: My to hráli tak, že speciální combat kartu si losuješ, podle pravidel si ji můžeš vybrat?
- kněz - ano, ale přímo hráč za něj tvrdil, že jednou z kolo a to mu nepomohlo
- čarodějka, ano, brala 2 dung karty a díky tomu i vyhrála :-)

25.1.2011 12:40:53

to Eyron
1) Speciální combat kartu (neboli Power kartu) si opravdu přibíráš náhodně. Já jsem narážel na Tatianinu vlastnost, kterou má vytištěnou přímo na kartě postavy. Před bojem si přibírá 5 bojových karet z balíčku a všechny ranged se rovnou dávají do protivníkova damage stacku. Skeletonky to většinou nepřežijou.
2) Pravda, píše se tam, že to může udělat jednou za kolo... Jo, tak to jsme hráli blbě. Dobré vědět.
3) Ale už na věky bude považována za největšího strašpytla a party breakera :-)

25.1.2011 13:05:56

prej party breaker
pche, k drakovi nemělo jít cenu, byl jsem příliš daleko a eyron už toho spoustu vyžral (a dobře jsem udělal, že jsem nešel, další karta pak byla drak se probudil) a když už jsem neměl s kým soupeřit, spasil jsem holý život. a původně jsem vyběhl ještě s 250 zl kartou, ale taky s bottle impem a jsa nenažrán prubnul jsem to (hod 1d6, 1-3 náhodně zahodíš poklad 4-6 lízneš nový). samozřejmě že mi padla (tuším) dvojka a samořejmě že ze dvou karet (50 zl, 250 zl) jsem náhodně vytáhnul tu 250. ale i tak, přežil jsem, byť ušmudlaný od závalu a ulepený od pavučin.


nejhorší na tom je, že mě ta hra jakýmsi zvráceným způsobem bavila :) tedy kromě soubojů, ty klidně mohla řešit kostka, to už je fakt fuk a zbytečně se vlečou.
jinak atmosféra je pěkná, komponenty moc hezké, ale skoro váhám jestli se to dá nazvat hrou :)

25.1.2011 13:26:53

Kandelabr
Ja jsem ty pravidla procital jen tak zbezne na zatroconu, ale zrovna u draka je, ze kdyz od nej utece posledni hrdina a zase lezi na pokladu sam, primichaji se jiz liznute karty "spani" zpatky do balicku a zamichaji se ... takze to mohlo byt zase "relativne" bezpecne

PS: ja vyhral na zatroconu s 20zl v kapse .. vyhral nekdo s min ? :)

25.1.2011 13:34:07

Tatianina vlastnost
No my to teda pochopili tak, že se to dá použít, jen když si lízneš kartu, kde je "escape or fight" a ty vybereš fight...

25.1.2011 13:35:54

siaron
ha, na to jsem se přesně eyrona ptal a s úsměvem mi tvrdil, že ne, že to tam zůstává. lišák jeden! :)

25.1.2011 13:36:11

kandelabr
Aha, tak to sorry...
No stejně bys umřel, kdybys tam vlezl :-)

25.1.2011 13:39:17

kandelabr
Shuffling the Dragon Cards
If there are no Heroes in the Treasure Chamber, all of the drawn
Dragon cards are shuffled back into the Dragon deck, facedown.
However, if there are two or more Heroes in the Treasure Chamber,
none of the Dragon cards are shuffled back into the deck until the
last Hero leaves the Treasure Chamber and it is empty. On a later
turn, if they feel they have time to spare, Heroes can return to the
Treasure Chamber to press their luck anew with the replenished and
shuffled Dragon deck.

Teda ono ne ze by ti to moc pomohlo, ja u draka jeste neumrel .. zato po ceste k nemu pravidelne behem prvnich 3 kol :)

25.1.2011 13:43:33

siaron
díky, příště už si to budu pamatovat

eyron: jen počkej příště! :)

25.1.2011 13:50:29

kandalebr
ono to dava tematicky smysl ... navic to dava sanci nahrabat si i tem mene stastnym co se po ceste nekde zdrzeli ... to ze to vetsinou vyhraje ten, kdo nekde u vchodu obere prvni mrtvolu a vypadne je uplne jina story :)

25.1.2011 13:52:46

to Eyron
Já si tu vlastnost vykládám tak, že když prostě bojuješ a nezdrháš, tak ji můžeš použít. Než se k Tobě přikulhá, tak ji prostě ujehelníčkuješ.
A jinak, jak tu Skeletonu potkal, když ne z attack or escape karty? Jediná možnost, kdy nemůžeš zdrhnout, je myslím v katakombách Sneak Attack (a samozřejmě, když za tebou zapadne brána, ale to nic na tom jehelníčku nemění).

25.1.2011 14:46:02

to Kandelabr
Hra je to opravdu náhodná, ale je u toho fest sranda, o tom žádná.
Jinak na souboje už FFG vydalo tři oficiální varianty pro ty, jimž se souboje ve hře nelíbí, tak můžete klidně vyzkoušet. Mi se výsledný bojový systém poměrně líbí a když už to lidičky umí, tak boje probíhají rychle. Akorát nad tím nesmíš moc processovat, musí to být instinktivní hraní :-)

25.1.2011 14:54:45

Kadaver
jasně, ono se to asi časem zrychlý, ale přijde mi to jako nepoměr, nevím celá hra je tak brutálně náhodná a najednou souboje ti vytvářejí falešnou naději, že s tím třeba něco zmůžeš :) (a v podstatě nezmůžeš, záleží co si lízneš, čili kostka by provedla stejnou službu a bylo by to rychlejší).

jak byly souboje v té původní verzi?

25.1.2011 15:03:23

to Kandelabr
V té původní prastaré verzi byl souboj čistě kámen-nůžky-papír a kdo ten rozstřel vyhrál, tak dal protivníkovi jedno zranění. Každý hrdina pak měl specializaci na jeden z typů útoků (kámen, nůžky nebo papír, když to vezmeme abstraktně) a když zasáhl svým specializovaným typem, tak to dal za 2 zranění. Tak nějak to myslím bylo.

25.1.2011 16:54:53

Vybíráme z Bazaru

Great Wall (miniatures) + Iron Dragon Kickstarter
Great Wall (miniatures) + Iron Dragon Kickstarter
Akt. cena: 3390 Kč
Končí za: 9 dnů

Offcanvas