Dungeon Twister

xxxxxxxxoo hodnoceno 19x (Seznam vlastníků)

Dungeon Twister - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 11 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy, strategická
Čeština: není
Vydavatelé: Asmodée Editions
Edge Entertainment
Nexus
Pro Ludo
Autoři: Christophe Boelinger
Rok vydání: 2004
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

pravidla

Mám dotaz k pravidlum jestli mě někdo mužete pomoct.
Na začátku hry když si každý hráč vybere 4 postavy,pak se píše že se má zbytek žetonu umístit na místnosti otočené lícem dolu.
Myslí se tím jenom žetony předmětu nebo i zbylé žetony postav?
8.8.2009 13:00:02

rbx

kosibratr
Vsechny zetony, tedy i zbyle postavy. Muzes si tak namichat strategicky mix postav do ruznych mistnosti. Treba goblina nekam blizko vychodu :-) Ale pozor na to, protoze po otoceni mistnosti umistuje protihrac zetony tve barvy a ty umistujes jeho, takze je potreba s tim take pocitat.

8.8.2009 13:18:43

rbx

kosibratr
A co tomu jinak rikas? Me ta hra po dvou partiich nadchla. Zatim je ale jeste brzo na hvezdickovani.

8.8.2009 13:19:50

rbx
Díky za odpověd.
Já sem zatím odehrál také dvě partie ze synem a tak že nemužu dělat ještě závěry ale vypadá to slibně, hlavně se mě líbý že je tam vyloučena náhoda a záleží jen na taktice hráče.
Musíme si někdy zahrát a pořádně otestovat:)

8.8.2009 13:50:53

odhaleni mistnosti (rbx)
Jeden dulezity detail: ten, kdo odhalil mistnost umistuje vse, az na PREDMETY vlastni barvy (tzn ze sve postavy si umisti sam). Tim se stava vcasne odhaleni mistnosti jeste dulezitejsi.
Jinak hra je to skvela, a s mnozstvim rozsireni ktere pro ni existuji a jsou dostupne i u nas se muze stat jednim ze stezejnich kousku sbirky.

9.8.2009 15:55:12

rbx

longshanx
jsi si jisty? Tak to hraju blbe :-) Ale prislo mi to jako dobre, prinasi to do toho vic taktiky.

9.8.2009 19:58:16


rbx
jj, je to v anglicke i francouzske verzi pravidel. Takhle to zvyhodnuje hrace ktery mistnost odhali, ale aspon je hra dynamictejsi.

9.8.2009 21:24:43

odhalení
právě proto není ten goblin u soupeřova kraje až tak dobrý, jelikož si ho soupeř může nastavit před svou postavu a hnedka ho majznout :)

10.8.2009 07:42:37

Děsně pitomý dotaz
Omlouvám se za převelice pitomý dotaz. Dnes jsem si jen tak nanečisto před sebe rozložil DT a nikde v pravidlech jsem nevyčetl, k čemu že vlastně jsou ty figurky na podstavcích.
V manuálu jsou všude nakresleny jen ty malé kulaté žetony. Navíc, pokud je postava zraněna, má se ten žeton otočit xichtem dolů. Což mě utvrzuje v tom, že samotnou hrou jdou jen malé kulaté žetonky. A co sakra teda dělají ty velké postavy ve stojánkách???

13.8.2009 22:05:31

rbx

husak
je to tam napsane... je to proste option. Muzes si je tam dat a nemusis. Ja to delam tak, ze zdravy=postavicka,zraneny=zeton.

13.8.2009 22:51:04

rbx
Díky, nějak jsem to přehlídl. Nejsem zvyklý že v origo hře jsou optiony, tak jsem se raději zeptal. Ale je to dobrý nápad s těma marodama. Já už uvažoval, jestli se nemají strkat pod ten plast, rozměrově to tam pasuje ale blbě by se s tím chodilo. Zejména při přenášení nástrojů.

13.8.2009 23:23:21

rbx

Husak
Pod ten plast je strcis, když ty marody prenasis, protože marod se jen bráni a nic jiného dělat nemůže.

14.8.2009 00:45:15

mozna jsem slepy
ale nejak v pravidlech nemuzu dohledat, jak odstartovat pohyb postav na prvni pole labyrintu. Ze startovni pozice na jakekoliv otevrene policko do labyrintu je jako 1 bod pohybu a pak pokracuji nebo staruji z tech pozic a odpocitavam body pohybu uz na tech polickach znazornujicich moje startovni pozice? A taky nevim jestli muzu z labyrintu odejit zpatky na me startovni pozice a prejit tim prostorem do jin chodby.

25.8.2009 19:12:50

RIngo
Otočení desky je za 1 akci. Pokud máš svou postavu vedle neotočené desky s volným průchodem (bez zdi, odemčený Portcullis atd.), můžeš otočit. Pochopil jsem to tak, že za tu 1 akci na políčko ale nevstupuješ, zůstáváš stát na předchozím poli.
Na svůj startovní pruh můžeš. Dokonce i jako zraněný. Opět pouze platí, že v průlezu nesmí být zeď, nebo jiná překážka. Pokud odemykáš ze startovního pruhu první čtverec, žádná zeď tam není. Ale cestou zpět už být může (na čtverci).

25.8.2009 19:31:27

husak
jo, to kdyz otacim dalsi desky to mi je jasne. Ale to startovni pole mi jasne nebylo. Takze kazde to startovni pole znamena pohybove policko a kdyz otocim treba prvni desku, musim s postavou startovat z mista, ktere ji urcim pri pocatecnim pokladani zetonu pri urcovanistartovni ctverice? Takze kdyz mam prvni pruchozi misto vzdalene tri pole od postavyk terou chci hybat, bude ji to stat 3 pohybove body i na samem pocatku hry?

25.8.2009 20:10:06

Ringo
Ano, já jsem to tak pochopil. Otočit můžeš rovnou, ale vstoupit můžeš jen kudy dovolí zdi na čtverci. Ani jsem to moc nestudoval, přišlo mi to tak logické.

25.8.2009 20:28:43

Jednoduše otočení čtverce je jiná akce než pohyb postavy a proto spolu nesouvisí.

25.8.2009 20:34:27

husak
ale to jo, ja to myslel tak, ze otocim prvni ctverec apostavy ze startovni pozice zacinaji pohyb na prvnim ctverecku otoceneho bludiste, nikoliv ze sve pozice jak jsou rozlozeny na startovni liste.

25.8.2009 20:57:59

rbx

Ringo
Ne, je tO tak, jak tu někdo říkal. Proste na zacatku umistis ty postavy a pak už s nimi normálně chodíš a to i po polickach startovního pruhu. Platí přitom zvláštní pravidla pro pohyb a boj na soupeřově startovním pruhu.

25.8.2009 21:32:31

rbx

Ringo
Ne, je tO tak, jak tu někdo říkal. Proste na zacatku umistis ty postavy a pak už s nimi normálně chodíš a to i po polickach startovního pruhu. Platí přitom zvláštní pravidla pro pohyb a boj na soupeřově startovním pruhu.

25.8.2009 21:32:31

2 rbx
takze je to jak jsem predpokladal, postavy zacinaji svuj prvni tah od prvniho volneho policka na bludisti, nioluv tim ze byse poposoupavaly po polickach v startovnim pruhu aby do otevrene oblasti bludiste putovaly. To plati az po te, co jsounasazenya chteli by pruhem obejit bludiste a vstoupit jinudy

25.8.2009 22:01:56

rbx

Ringo
Ne, pohyb se pocita už na startovním proužku. Ostatne kvůli tomu je to rozdělené na policka.

25.8.2009 22:57:35

rbx
aha, tak to jsme zahrali blbe tohleto:-)

25.8.2009 23:27:39

První hra
tak jsem hrál první hru a synátor mne vydrtil 5:3. Hrál jsem naprosto chaoticky a absolutně netuším jaká strategie vede k vítězství. Jinak s tím umísťováním postav a předmětů při odhalení místnosti má longshanx a posléze rbx pravdu. Ve zdejším českém překladu o tom není ani zmínka a v doslovném překladu od Blackfire, který je v plné grafice na jejich stránkách ke stažení je to zase přeloženo blbě.

30.9.2009 21:45:57

Druhá hra
Tak jsem hrál druhou hru a synátor mne vydrtil 5:4 - už se lepším :-)). Tentokrát žádný boj a jen promýšlení útěků. Bohužel právě na ten boj jsem nemyslel a on mi ufrnknul Goblinem i s pokladem před nosem zatímco já místo útoku promýšlel útěk svým Goblinem - jsem to ale pako.

1.10.2009 21:06:50

kren
zvlastni, me se taktika uteku absolutne neosvedcila. Jdu vylozene po bojich s nejvetsimi bijci zatimco par postav hlida unikove body na me strane, takze souper nema sanci utect, vubec ne s goblinem.

1.10.2009 21:31:38

Vybíráme z Bazaru

Red Rising Collector's edition
Red Rising Collector's edition
Akt. cena: 25 €
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas