Poraďte, dobří lidé.

Zdravím všechny zdejší hráče,
jsem začátečník na poli deskových her. V podstatě vlastním pouze druhé vydání Descentu. Nicméně toužím rozšířit svou sbírku o nějakou hru pro dva hráče ve fantasy tématice (souboje proti sobě). Nezáleží na tom, jestli bude karetní nebo s figurkami (něco ve stylu Command & Colors). Co jsem tak procházel hry, tak by mi vyhovoval zřejmě Battlelore, Mage War a Summoner Wars. Vás bych se chtěl zeptat, kterou z těchto her byste doporučili (na angličtinu nehleďte)? Která se Vám osobně líbí nejvíc a proč, případně kde je nejlepší komunita, kdybych se chtěl třeba vydat do některého z velkoměst zahrát si s dalšími nadšenci. Jinak jsem si vědom i karetní hry ze světa Her o trůny, nicméně tomuto universu nikterak neholduji (zatím).
7.3.2018 08:44:19

To je těžké...
porovnáváš totiž neporovnatelné.

BL je velká figurková hra s tunou rozšíření.
MW je velká karetní hra.
SW je malá karetní hra.

Všechno jsou výborné hry, záleží, kolik jsi schopný/ochotný do toho investovat. Nejrozšířenější z hlediska komunity je SW, ve které se i pořádají turnaje.

7.3.2018 09:10:25

je to jedno.

pokud začínáš tak je jedno čím začneš. vypsal jsi dobré hry a tak je časem budeš mít stejně všechny.
Jen si zvolit pořadí nákupu:)
ale Battlelore je parádní a neomrzí se.

7.3.2018 09:14:23

Problém
Peníze nejsou zase až takový limit (doufám, že to nečte moje milá tady). Řekněme, že začínám mít potřebu vlastnit mnohem více her než jen jednu. Také mě láká něco ze světa Forgotten Realms, protože jsem veliký čtenář a kdo by neměl rád Drizzta, že? Jenže to mi příjde hodně podobné jako Descent. Možná se mýlím, proto jsem tady, protože co jsem pročítal fórum, tak jsou zde opravdoví znalci. Takže když se pustím do Summonerů, tak chybu neudělám, jo? Já četl, že jsou turnaje i v Mage Wars, ale asi né tak moc u nás. Battlelore se mi hodně líbí fyzicky, ještě dneska bych chtěl jednu z těch her objednat :D

7.3.2018 09:30:10

Summoner Wars