Tainted Grail: Pád Avalonu

xxxxxxxxxo hodnoceno 259x (Seznam vlastníků)

Tainted Grail: Pád Avalonu - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy, Středověk
Herní kategorie: kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Krzysztof Piskorski
Marcin Świerkot
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Příběhový režim

Vzhledem k tomu, že se mi nepodařilo nikde dohledat vyjádření autorů hry, třebaže o to opakovaně žádali hráči na BGG, zakládám tuto diskuzi, protože asi není správný nebo špatný výklad příběhového režimu. Nejspíš ani autoři hry přesně neví, jak má fungovat. 

Tedy, má někdo nějakou zkušenost s příběhovým režimem ve více hráčích? Nejvíce mě zajímá hra ve 2 hráčích. Shoda panuje na nastavení menhyru, příprava setkání pro kapitolu a počet náhodných karet - vše se řeší jako mínus jeden hráč. Stačí tohle na pohodovou hru?

Spor nastává, jestli platit náklady za menhyr, cestování/prohledávání v družině, různé náklady na každého hráče při prohledávání (a odměny pro každého hráče družiny) také pro méně hráčů. Není to už moc?

Zajímá mě nějaká konkrétní zkušenost, než rada typu: je to tvoje hra, hraj si to, jak chceš. Zkoušel jsem příběhový režim za 1 postavu a ve všech čtyřech pokusech jsem zkončil ve 3-4 kapitole. Začíná mi vysoká obtížnost vadit a rád bych vyzkoušel hru více postav, než hru úplně zavrhnu a prodám, protože jinak je hra dobrá.

16.8.2021 15:40:24

Nestačí, a to ani náhodou. My jsme teda ještě nesáhli k placení menhiru jako bychom byli 1 hráč, ale mohlo by to ze hry odstranit grind, který po čase vážně leze na mozek.

Co je ale důležitější je kostka, která dokáže totálně zmršit jakkoli dobře rozjetou hru, ať už hráči postupují jakkoli. Tam jsme využívali “body osudu” - když hodíš úplně blbě, přičteš si “bod osudu” a v jakémkoli následujícím hodu můžeš kostku přehodit (nevím už, jestli to je story mód nebo “fanmade” zjednodušení).

Nemám nic proti těžkým hrám, ale tady je ta “těžkost” bohužel jen a jen o náhodě a ne o herní strategii, a to po X-tém průchodu začíná vadit.

16.8.2021 15:55:08

Hráli jsme příběhový mód -1 na vše a bylo to tak akorát. Ze začátku i tak obtížně, postupně se to ale přehouplo ve větší pohodu. Ono stejně postupem času u menhirů už to není o tom jestli seženeš, ale za jak dlouho.. takže to pomáha i aby tě to nezprudilo…

Kostku bych vůbec neřešil,  zas tak často se neháže a kostka pomáhá i ke tvoření příběhu a u nás to vedlo k několika vtipným situacím (takové to: hoď vše jen ne 1 a ty ji 2x po sobě stejně hodíš :-D)…. Pokud teda nejsi zarytý eurař, který nesnáší jakoukoliv náhodu…Navíc pokud ti to vadí, tak jsou na to nějaké předměty/schopnosti, které dávají přehod tuším

16.8.2021 19:40:41

Ja teda neviem, ale presli sme hru v 2 hracoch a problem sme nemali, ano umrela nam 1 postava na rozhodnutie ale to bolo hned v prvej kapitole, takze sme ju len nahradili volnou a sli sme dalej. Nikde sme si hru neulahcovali, hody kostkou nas obcas pojeli, obcas nam hodne pomohli bolo to 50/50. Proste to k tomu sedí. Ked si dáš -1 na vsetky requirements, tak v nasej hre by to bolo fakt na pohodu a grind by bol minimalny. Hold to jedlo musis proste lovit, nemozes so sebou tahat konzervy v takejto dobe. ;)

16.8.2021 21:20:12

Hned po vydani jsem hru prosel sam za dve postavy, hru jsem si nejeka nezlehcoval a neprislo mi to nejak tezke, mozna i diky tomu, ze vetsinu casu postavy chodily spolu, tedy setkani se zapojili oba a tedy vzdy jsem mel 2 baliky, coz muze byt i pro tebe trosku navod:) Ani jednou jsem neumrel a nebo nezesilel…

17.8.2021 10:08:26

Vybíráme z Bazaru

Prodej Marco Polo česky včetně insertu
Prodej Marco Polo česky včetně insertu
Akt. cena: 650 Kč
Končí za: 7 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas