Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy, Středověk |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Krzysztof Piskorski Marcin Świerkot |
Rok vydání: | 2019 |
Sdílej: |
Kapitola 8 + 9 spoiler
Priznavam se, tady jsem cheatoval jak za starych casu iddqd a idkfa. Uprime receno nechapu jak bych me Tiuthanem projit a nezdechnout tam.. holy shit... Well played dear AR...cheat
Já cheatnul pouze jednou :-) Je to opravdu MASAKR, víceméně o náhodě, ale kdo jednou projde, tak už ví a napříště se může připravit. Co mě osobně(pardon) nasralo, že Červ nemůže používat čáry - takže těch 30 nastřádaných čar mi bylo k ničemu:-) Proč?!
Masakr
Ja tam vlezd docela odhodlane ale twe vypadl jsem jak zpraskanej pes.. :)) myslim ze to tam neni easy pro nikoho... :))
celyl
Při první hře jsem za Červa nehrál, tak jsem si zákazu čar ani nevšiml. Teď při druhé hře Červa v družině máme, tak to bude těžší. Navíc Červ bez čar skoro nic nezahraje.
Ve hře je několik momentů, kdy jste potrestaní, pokud se vám daří. Jednou, že máte moc jídla a cenností, podruhé, že máte moc předmětů a v závěru za to, že se blíží konec hry. Nelíbí se mi to a nemá to žádné opodstatnění. Otázka PROČ je na místě. Přijde mi to stejné jak v práci, když ukážu, že něco umím, tak jsem za to po zásluze potrestán a dostanu úkoly na víc oproti tomu, kdo se zašívá. Určitě by byl herně logičtější limit zdrojů i předmětů.
Souhlasím s tím, že ten kdo ví do čeho jde má výhodu. Taky se všechny kapitoly 1-7 snažím hrát tak, abych byl na 8 a 9 kapitolu připravený.
Rubberbanding
Me to srovnavani urovne hrou nevadi. Vnimam to tak, ze hra srovnava grind hracu a vyvojari mohou lepe odhadnout jake prekazky hracum do cesty polozit aby to pro ne byla porad vyzva.
Tuathan - vč. spoilerů
SPOILERY všude:
Prošli jsme Tuathanem (hra 2 hráčů) a celkem v pohodě (při prvním průzkumu jsme provedli nějakou "odvážnou" akci, kde jsme sice získali 2 žetony výpravy, ale jedna postava utrpěla 4 zranění a 3 hrůzy - od té doby jsme šli na jistotu - pokud něco dávalo žeton výpravy, tak dál jsme to nezkoumalo a brali žeton a konec průzkumu).
Co mě ale nejvíc zaráží, je jedna z lokací, kde ihned při "Propadáš šílenství" si obnovíš hrůzu a výdrž a při "Umíráš" si obnovíš zdraví a výdrž. Co brání hráči v tom, aby postavy celý sběr žetonů výpravy udělali v této lokaci - pokud postava propadne šílenství či zemře, tak se vyléčí a získá i výdrž.
Samozřejmě závisí také na tom, kdy se tato lokace vylosuje - my ji měli cestou tam jako 4. a cestou zpět jako 3. (takže to jsme si tam nasbírali 6 žetonů výpravy).
Nebo jsem něco přehlédl?
Hm, napadá mě vlastně jen jedno omezení - počet žetonů výpravy je ve hře 4 - a tím je i omezen i sběr těchto žetonů, nelze jich mít více?
Ještě otázka navíc - jak vyhodnotit při návratu z Tuathanu řádkový hod 5-6 (tj. táhnou se 2 náhodná fialová střetnutí a vybere se horší) + vlastnictví Pohřební masky (při tažení náhodného fialového střetnutí se táhnou 2 a jedno se vybere)?
Na závěr poznámka k tomu, co bylo dříve napsáno: Červ přece nemůže používat čáry pouze v jedné lokaci z pěti. A ty efekty platí vždy pouze pro lokaci, kde se postavy nachází, když přejdou do další, tak už platí nové podmínky nové lokace.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Pyramids
Akt. cena: 145 Kč
Končí za: 1 den