nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Spirit Island: Branch & Claw

Rozšíření pro hru: Spirit Island
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: kooperativní, strategická
Čeština:
Vydavatelé: Greater Than Games, LLC
Autoři: R. Eric Reuss
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook, Google+

Diskuse ke hře

Event cards

Zatím jsem rozšírení nerozbaloval. Trochu se bojím událostí, že přidají do hry až moc náhody. Jaké zkušenosri s nimi máte?

16.3.2019 19:28:12

spatne :(

Mozna ve hre s nizkou obtiznosti je to fajn, ale jinak je to podelavaci. Pokud hrajes tezsi obtiznost, tak to casto je tak, ze si neco naplanujes, pak prijde udalost, a je to cele v kopru. Nebo prijde udalost, cast posilujici invazi se provede, ale cast proti invazi se neprovede, protoze to zrovna neni kde provest. Protoze predchozi udalost pohla s zetonama. Kdyby ty udalosti prisly v opacnem poradi, tak to zase vyridi nemalou cast invaderu. Proste to dela takove zaseky do hry, ktere se nedaji ovlivnit. Totalni podelavka je to pak pro spirit Sharp Fangs. Prijde udalost, zabije nebo presune se ti beast token a mas to cele komplet v pytli. Ale kdyz komplet, tak komplet, v tom danem kole diky tomu neudelas treba vubec nic, protoze pri vykladani power karet nevis, co prijde za udalost. Mozna je to tematicke, podle me neni. Prece jako duch ostrova mam tuseni, co se bude dit, minimalne v te casti, ktera se netyka nejake akce invaderu. Podle me je to nedotazena mechanika a mel tam byt nejaky zpozdovaci mechanismus jako v Robinsonovi. Vedlejsim efektem nekterych scenaru a spiritu se navic nektere karty "neudelej nic, dostanes zarez, zaplat neco, dostanes odmenu" zmeni na "neudelej nic, dostanes zarez, zaplat neco, dostanes taky zarez."

Jeste dodam, ze moje zkusenosti jsou ze hry dvou hracu, kdy je mensi mapa, tudiz je na ni i mene figurek ci zetonu z rozsireni (napr. beasts), a tudiz je to vic nachylne na nahodne efekty.

Upraveno autorem (porovnej)

17.3.2019 02:41:04

Dobré :)

žetony, které do hry dostávají především události, docela umožňují taktizovat s tím, kam/odkama pushovat invadery. Navíc hráči občas dostanou na výběr stylem "obětuj něco a dostaneš odměnu"/"neobětuj a dostaneš zářez". Takže za mě povedené

16.3.2019 19:46:39