Sherman Leader

xxxxxxxxxo hodnoceno 4x (Seznam vlastníků)

Sherman Leader - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 1
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: DVG
Autoři: Dan Verssen
Rick Martin
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Line of sight, útok na vzdálenost 0

Zdar,

 

asi moc lidí zde tuto hru nehraje , ale zkusím položit dva dotazy :o) Zkoušel jsem tuto hru teď poprvé o víkendu a největší problém byl Line of sight. Podle pravidel to vůbec nechápu, není to tam řešeno jako nějaká přímka, ale nejkratší možná cesta. Koukal jsem na BGG a tam v tom taky tápou. Někdo tam psal, že to řeší tak, že spojí STŘEDY hexů čarou a pokud čára prochází přes blokující hex, tak to ten hex blokuje, jinak ne. Pokud prochází jen po hraně blokujícího hexu, tak neblokuje. To se mi jeví docela dobré a jednoduché, tak to používám taky. Ale jak je to myšlené podle pravidel??

Ještě doplním Line of sight z pravidel:

P.11 'Some hexes are noted as blocking Line of Sight. In order to Attack, the shortest path of hexes lying in between an Attacking Unit’s hex and the Target Unit’s hex must be free of Line of Sight blocking hexes.'

p.14 'If there is more than one equally direct path, the Attacker chooses the path that will give it a Line of Sight to the target.'

(takhle když to vidím napsané , tak už to asi chápu :o)

 

 

A druhá věc, jen si chci ověřit, jestli jsem to pochopil správně, jde o modifikátor útoku ze vzdálenosti 0. Na Youtube jsem viděl, že při útoku ze vzdálenosti 0 si tam něco přičítali, je to napsané i na hrací desce:

 

Range modification when Attacking

Suffer -1 at Range 2, or -2 at Range 3

Gain - Move and Attack penalty at Range 0

ale v návodu to není. Je to v Errata z BGG:

Errata: a unit attacking at zero range gains the modifiers that 
applies to it for moving & attacking in the same turn. This is 
missing  in  the  rules  but  is  indicated  on  the  Battle  Board 
Summary (Gain = Move and Attack Penalty at Range 0). So, 
for  example, a  unit  that  suffers  a  -1  modifier  for  moving & 
attacking in the same turn, applies a +1 modifier at range zero 
(cumulative with all other modifiers). 

 

Chápu to dobře tak, že pokud se jednotka pohne až na hex k nepřátelské jednotce a zaútočí, tak zneguje ten postih za pohyb (napřed ho obdrží a pak ho hned získá za útok na vzdálenost 0)? A pokud se nehýbe a jen útočí na vzálenost 0, tak si jen přičte hodnotu postihu za pohyb?

 

 

20.6.2021 12:11:24 | Upraveno autorem (porovnej)

V této diskusi není zatím žádná odpověď...

Vybíráme z Bazaru

Marvel united Horsemen of apocalypse
Marvel united Horsemen of apocalypse
Akt. cena: 610 Kč
Končí za: 20 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas