Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 1 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | 2. světová válka |
Herní kategorie: | válečná |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | DVG |
Autoři: | Dan Verssen Rick Martin |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Line of sight, útok na vzdálenost 0
Zdar,
asi moc lidí zde tuto hru nehraje , ale zkusím položit dva dotazy :o) Zkoušel jsem tuto hru teď poprvé o víkendu a největší problém byl Line of sight. Podle pravidel to vůbec nechápu, není to tam řešeno jako nějaká přímka, ale nejkratší možná cesta. Koukal jsem na BGG a tam v tom taky tápou. Někdo tam psal, že to řeší tak, že spojí STŘEDY hexů čarou a pokud čára prochází přes blokující hex, tak to ten hex blokuje, jinak ne. Pokud prochází jen po hraně blokujícího hexu, tak neblokuje. To se mi jeví docela dobré a jednoduché, tak to používám taky. Ale jak je to myšlené podle pravidel??
Ještě doplním Line of sight z pravidel:
P.11 'Some hexes are noted as blocking Line of Sight. In order to Attack, the shortest path of hexes lying in between an Attacking Unit’s hex and the Target Unit’s hex must be free of Line of Sight blocking hexes.'
p.14 'If there is more than one equally direct path, the Attacker chooses the path that will give it a Line of Sight to the target.'
(takhle když to vidím napsané , tak už to asi chápu :o)
A druhá věc, jen si chci ověřit, jestli jsem to pochopil správně, jde o modifikátor útoku ze vzdálenosti 0. Na Youtube jsem viděl, že při útoku ze vzdálenosti 0 si tam něco přičítali, je to napsané i na hrací desce:
Range modification when Attacking
Suffer -1 at Range 2, or -2 at Range 3
Gain - Move and Attack penalty at Range 0
ale v návodu to není. Je to v Errata z BGG:
Errata: a unit attacking at zero range gains the modifiers that
applies to it for moving & attacking in the same turn. This is
missing in the rules but is indicated on the Battle Board
Summary (Gain = Move and Attack Penalty at Range 0). So,
for example, a unit that suffers a -1 modifier for moving &
attacking in the same turn, applies a +1 modifier at range zero
(cumulative with all other modifiers).
Chápu to dobře tak, že pokud se jednotka pohne až na hex k nepřátelské jednotce a zaútočí, tak zneguje ten postih za pohyb (napřed ho obdrží a pak ho hned získá za útok na vzdálenost 0)? A pokud se nehýbe a jen útočí na vzálenost 0, tak si jen přičte hodnotu postihu za pohyb?
V této diskusi není zatím žádná odpověď...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Marvel united Horsemen of apocalypse
Akt. cena: 610 Kč
Končí za: 20 hodin