Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 598x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Hon na bluda, pardon - hon na Glooma.

Autor: Sinuhet | 0 hodin 45 minut | 13.10.2011 | 4

Hra: Pán prstenů: Karetní hra

Hráči: Sinuhet

Získat nějaké stopy, kde by se mohl Gloom skrývat vyrazili  Aragorn, Théodred a Éowyn (leadership a spirit, počáteční threat 29) na břehy řeky Anduiny, oblíbeného to místa Gloomovy pastvy.

 

Začátek.

Družina vyrazila rychle a bez počátečních známek nepřátel. Poměrně důležité bylo, že hned od začátku byl Aragorn titulován správcem Gondoru (Steward of Gondor) a také to, že družina velmi rychle procházela jednotlivé lokace. Občas se vyskytly vrány, občas Sauronovy hrozby neškodně prolétly nad hlavami postav (pro účinek byl požadovaný threat 35, díky kartám spiritu a Gandalfovi jsem tak vysoké hodnoty nikdy nedosáhl). Začátek tedy hladký.

 

Zápletka.

První část questu jsem tedy udělal bez problému, i druhá byla díky balíku zaměřenému na questování poměrně v pohodě a i přes značné množství lokací rychle ukončená. Protože jsem ale jednou přecenil hrozby nepřátel a díky tomu předčasně splnil i druhou část questu, musel jsem si jí zopakovat. Důvodem bylo, že družina zatím nenarazila na žádné stopy po Gloomovi a tak se družina na okraj Mirkwoodu musela vydat znovu a dívat se znovu na odporně mrtvé kozy :-). Toto pochybení se ukázalo málem jako osudné. Družina našla první známky po Gloomovi, ale zároveň s tím se objevili i Mordorští lovci slušně rozvášnění vědomím, že družina je Gloomovi v patách následováni vránami a horskými Gobliny.

 

Konec.

Poté, co Éowyn předala informace o Gloomovi Théodredovi, za pomoci Gandalfa zvládla družina  nahromaděné nepřátele a co nejrychleji vyrazila po stezce pryč z Mirkwoodu. V tom pomohli výrazně mnozí spojenci z Rohanu, kteří se obětovali a svoje rychlé koně ztrhali ve prospěch Théodreda. Ten donesl nalezené informace o Gloomovi do cíle a s malým zraněním stejně jako Aragorn splnili to, proč se na výpravu vydali. (Body: 26 threat + 3 zranění - 6 za 2x splněnou lokaci Gladden Fields = 23 celkové skore).

 

Zhodnocení.

Celý quest se dá zvládnout při troše štěstí na karty s balíčkem, který umí rychle a efektivně řešit lokace. Nepřátel je obecně velmi málo, hrozba jsou jen Mordorští lovci pokud je ve hře karta Signs of Gollum. Pomáhají rychlí a na questy dobří spojenci z Rohanu. Stejně jako většina partií v Lotrovi lcg záleží jak je balíček poskládán (tedy jak dobře víme, co nás čeká), na počáteční "ruce" a pak na tom, jak jde list - takoví lovci jako shadow karta na konci,  když jeden z hrdinů nese clue kartu je docela sranda. Ale hra je výzva a baví mě pořád stejně i po cca 50ti hrách.

 

 

 

 

Odehráno v: Jihlava (Okres: Jihlava)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Bios: Origins - insert
Bios: Origins - insert
Akt. cena: 280 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas