Kingdom Rush: Trhlina v čase

xxxxxxxooo hodnoceno 46x (Seznam vlastníků)

Kingdom Rush: Trhlina v čase - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
Lucky Duck Games
Autoři: Helana Hope
Jessey Wright
Sen-Foong Lim
Rok vydání: 2020
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Sada home rules?

netuším co dělám špatně, ale nejsem schopný hru rozumně hrát, vyhrát 1 z 7 pokusů opravdu není nic na mě.

Chtěl jsem se zeptat, zda s tím náhodou také někdo nebojuje a zda případně už nevymyslel nějakou sadu vlastních pravidel, které má otestované, že nejsou “game breaking” a dají hru do hratelného stavu.

Zatím jsme vymysleli, ale neotestovali, tyto:


- hrdina neztrácí život, pokud bojuje s hordou na blízko a hordu zcela zničí (zvažujeme, že rozšíříme na veškerý boj, ne jen zničení hordy)
- hrdina může útočit na portály
- věže střilí ve směru šipek tolik “tvarů”, kolik hord je v dostřelu
- průchod portálu koncem mapy neznamená konec
- více diamantů do začátku
- více věží do začátku
- nákup věží o 1 diamant levnější
- za zničení portálu +3 diamanty
- zásah portálu neničí věž vždy, ale na 50%
- hordy se nespawnují každé kolo všude, ale z více míst “na střídačku”

některé jsou jistě nevybalancované, je to jen nástřel…

30.11.2022 20:18:32

Trocha mimo diskusie, ale pridávam pár tipov, ktoré nie sú house rules, ale pomáhajú vyhrať :)

  • viac hráčov = ľahšia hra, najťažšie je sólo s jedným hrdinom - aj sólo sa oplatí teda hrať s dvoma hrdinami
  • upgradovať veže je základ, čiže nesnažiť sa zahrať všetky a zničiť čo najviac hôrd, ale zničiť len minimum nutné na prežitie a čo najviac si ich ušetriť a vylepšiť   
  • to isté portály, oplatí sa počkať, zničiť ich v “posledný možný moment” čo najmenším počtom veží
  • hlavne na začiatku hry sa neoplatí kupovať až tak veže úrovne dva, ale radšej lacnejšie úrovne 1 a opäť vylepšovať 
  • hrdina môže miesto špeciálnej akcie alebo útoku aj odpočívať a môže tak urobiť aj na nepriateľskej horde - životy sa mu obnovia pred zásahom, neumrie a stále “prekryje” nepriateľov  

Ale inak najťažšie na hre je to, že hrdinovia nemôžu útočiť na portály a že sa veže po útočení na portály zničia, čiže by som skorej nejaké house rules pridala tam, pokiaľ je hra stále príliš ťažká. Ale za mňa je to vybalancované adekvátne. 

30.11.2022 21:44:17

Naprostý souhlas s vanessJ. Jakmile jsem přišel na tyto zasady tak se hra stala naopak velmi snadnou a to i na 3. obtížnost. Už jinak než s Železnou zkouškou nehraju.

Je třeba vše dělat co nejefektivněji. Obzvlášť důležité je to ničení portálu na poslední chvíli. Nesmíte se nechat zlákat tím, že portál můžete vyřešit rychle. Stojí to moc věží.

 

Správce katalogu her ZH, Recenzent Deskofobie, KDH Kartago

30.11.2022 23:03:42

Podepsal bych se pod to co píše VanessJ. Hratelná je hra v pohodě i bez house rules (odehrána kampaň ve dvou, opakovali jsme možná jeden nebo dva scénáře, a to jen jednou). Solo je opravdu o dost těžší, sice jsem i solo kampaň dohrál do posledního scénáře, ale později jsem zjistil, že jsem hrál špatně, protože jsem z hrdinů na střídačce používal nejen základní útok, takže tam nechtěný house rule nakonec byl:). Ve dvou už nebyl takový problém.

Nejdůležitější je opravdu vytipovat jen nejnutnější minimum hord, které musím zničit, aby člověk mohl vylepšovat a vylepšovat.

A za mě ještě jedna rada. Ke konci je neskutečně silné hordy jen “zastavit”, protože stačí zničit poslední portál a přežít posuny hord, které, když se nehýbou, můžou být sebe silnější (pozor teda na ty co mají dvojitou rychlost).

30.11.2022 23:07:57

Vybíráme z Bazaru

Halls of Hegra
Halls of Hegra
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas