Interstellar - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: není
Vydavatelé: Ion Game Design
Sierra Madre Games
Autoři: Justin Grey
Phil Eklund
Rok vydání: 2024
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy

Jsme o víkendu v klubu Fénix ve Vysokém Mýte hráli Interstellar od Phila Eklunda, který navazuje na High Frontier.
Loď kyborgů letí po galaxii, snaží se objevit obyvatelnou planetu, zatímco zkoumá technologie, stará se o systém lodi. Ale kyborgové stárnou, získávají stres, můžou uzavírat manželství a ženy si mohou implantovat embryo, aby se narodilo dítě. Ve vesmíru lze potkat překážky a  po srážce s nimi upadne jedna sekce lodě.

Jsme hráli s dvěma kluky ve věku kolem 17. Pravidla jsem učil průběžně a šlo to lépe než jsem čekal, prestože je ve hře spousta zvláštních konceptů.
V prvním kolech nám rychle umřeli tři kyborgové při nehodách, ale narodili jsme si nové. Prvnímu nebezpečnému LIC mraku se nám podařilo vyhnout. Pak jsme získali nějaká zdokonalení a mohli na loď přidělat první štít. 
Jsme taky otestovali nové pravidlo rození dětí z "mrtvol" v "hromádce zeleného slizu". To nás donutilo nechat si dvě ženy v embryotickém stavu, kvůli požadavku na výsadek a přistání.
Bohužel první prozkoumané planety nebyly moc vhodné k osídlení a naše loď Exodus uháněla do vzdálenější koutů galaxie. V rohu jsme našli planetu, která vyžadoval jen vesmírné nugety, které už jsme sesbírali a využili pro mocný "foolhardy experiment". To nám taky odhalilo filozofickou podstatu vesmíru. Rozhodli jsme se na planetu vyslat jen malý dvoučlenný výsadek Adama a Evy, aby jsme měli lepší bodování. Bohužel jsme několik kol (=12 let) kroužili okolo než se povedlo výsadek vysadit. Poprvé jsme zapomněli, že to potřebuje zapálit motor.
Tak jsme s lodí udělali otočku zpět a vraceli zpět k dřív přeletěnému Siriu, kam jsme rozhodli přistát. Začali jsme vymýšlet, jak získat druhé ochočené goo a jak zvýšit hydrataci planet, aby byla obyvatelná. Mezi tím jsme začali vymýšlet plán zabrždění, aby nám vyšlo zbylé palivo. Chybějící goo nám zajistila probuzená žena Pachamama, jen musela zestárnout, aby získala moudrost. A tak za 300 let od odletu jsme přistáli na Siriu. Bohužel jsem nezískali dost zdokonalení a karet výzkumů a kooperativní bodování stačilo jen na chabé vítězství.
Celé nám to zabralo 5 hodin čistého času (i s učením). A byl to velmi zajímavý a mocný zážitek.
Někdy příště znovu.
Eklund teď testuju novou navazující hru Arrival o dění po příletu na novou planetu, její terraformaci a přátelských i agresivních kontaktech s místními druhy.

---
Pomáhám s překlady pro Fox in the Box a testováním her pro Ion Game Design.

22.4.2024 14:12:33

V této diskusi není zatím žádná odpověď...

Vybíráme z Bazaru

Epic Card Game - Duels
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas