Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – The Trollfens

xxxxxxxxxo hodnoceno 8x (Seznam vlastníků)

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – The Trollfens - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Arclight
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Autoři: Adam Sadler
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

07 Megakampaň

Autor: Lehino | 12 hodin 0 minut | 6.8.2016 | 4

Hra: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – The Trollfens

Hráči: Ero Sennin, janeh, Lehino, NO_NORMAL a 1 neregistrovaný

 

Do 7. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ byli vylosováni: Sir Valadir jako rytíř, bard Avric Jasnobřit, lovec Lindel a mistr Thorn jako runový mág.

 

Družina vyrazila do bažin a došla až do vesnice duchů. Valadir začal svou pouť po vesnici tím, že se vyděsil, ovšem nikoliv z harpyjí, goblinů šamanů, jeskyních pavouků či měnivců, ale z vlastního Oduševnělého meče. Družníci zpozorovali, že nestvůry ohledávají mrtvé a jsou označováni lordem měnivců. Thornovi se podařilo prvního sebrat (už otočen harpyjemi a označen měnivcem) a Lindel sebral druhého pavoukům. Thorn se však brzy dostal do obklíčení pavouků a když ještě harpyje zahemžily, padl do mrákot. Bard se naučil tak ošklivou písničku, která všechny nestvůry v okolí zraňuje a postupně tak oslabuje síly zla. Lindel udělal z obklíčení cestu dvěma Černými šípy, Avric hrdinským činem všechny léčí a tak Thorn vyrazil zkusit sebrat třetího červeného, ale neuspěl. Valadir seká okolo sebe, ale stále hází missy. A tak se zlu povedlo otočit následně tři vesničany a určit, že přeživší bude v chatrči, sice u hrdinů, ale také uprostřed nestvůr. Lindel byl také stržen k zemi a jelikož k němu nikdo nestačil přijít, musel se zvedat sám. Přeživšího se tak snažil zachránit Thor, který ho popadl a snažil se uteci, ale ne dostatečně daleko. Lord měnivec ho jednou ranou sejmul a ostatní měnivci metají po přeživším a vzali mu 8 z 10 životů. Poslední harpyje si hodila oslepující rychlost, prolétla až k přeživšímu, vítězně zaskřehotala a missla. A tak naopak skoro nezraněný tank Valadir sebral polomrtvého přeživšího a ostatní se vrhli na sbírání pokladů. Navíc bard si vyhrál odměnu Dělníkův prsten, který ho ještě více zrychlil.

 

Dále v bažinách narazili na vůz tažený obrovským trollem Bol´Gorethem. Obcházejí zombie v bažině a zabili jednoho zhoubného pavouka. Bol´Goreth se snaží utopit vůz se všemi vesničany a pak na ně vyběhl rozběsněný, nycméně následně se na něj sesypali a nakonec ho dorazil bard písní. Na hrdiny se vrhli zezadu zombie a zepředu zbylí pavouci a Thorn i Lindel se poroučeli k zemi. Ovšem Alric je zvedl hrdiným činem a když byl vůz na 7 kapkách, tak Valadir urazil zámek a Lindel S Thornem vytáhli všechny uvězněné vesničany. Lord červ uprchl aby zlo získalo Jedovatou odvetu, zbylí dva červi zraněni a zabiti opět písní. Pouze jedinný vesničan byl zabit, když zraněn prchal a uklouzl po banánové slupce a roztříštil se o zeď. Zbytek vesničanů udržovali v bezpečí a poslední zombii nechali žít, aby si vyzobali poklady i s tajnou místností Otrávený plamen.

 

Družina dorazila k staré věži, uzamčené laboratoři. Lindel poměrně z dálky dvěma Černými šípy zabil obyčejného stínového draka a zbytek se vrhnul na harpyje a pobil je. Prohrabováním cetek k sobě nalákali i hlavní harpyji, kterou také zabili, ale neměla u sebe klíč. Lord stínový drak odolával všem útokům, ale je zraňován Černými šípy a tak raději se pokusil krvavým běsněním vyřadit Lindela, ovšem první utok byl tak slabý, že nic neudělal a druhý missnul. Bard mezitím otravuje Ettina, ale prochází jen málo. A tak se na ettina vydal i prorážeč Lindel a Černým šípem střílel, ale díky Zrcadlovému štítu padl sám. Ettin se pokusil utéci a harpyje ho kryjou, chvíli kličkoval, doběhl až na druhý konec mapy, tam ho však již dost zraněného zabila opět bardova píseň. Tam sebral Alric klíč. Družina ještě stihla vzít několik pokladů a ač byl klíč na druhé straně mapy, mohli otevřít hrdinové dveře a Thorn v posledním možném okamžiku (8kapek) odešel pryč a získal tím Elixír imunity.

 

Nakonec družina dorazila k staré pevnosti, ve které byli dělány pokusy. Bol´Goreth se snaží zamořit okolí sudy, vesničany a červy. Thorna a Alrica hned zastavila pavučina, přesto se bard dokázal pohnout o 3 políčka a zničit sud. Valadir popoběhl trochu víc vpřed a tam se na něj vrhli červi a pekelní psi a díky oslabení ho nakonec jeden z pekelných psů krvavým běsněním vyřadil. Lindel stále využívá Šestý smysl, aby zlo nemělo žádnou kartu. Ostatní se vrhli na červi a psi a rozporcovali je. Mezitím přízrak a pekelný pes odvlekli dva vesničany a zahodili je. Bol´Goreth se rozhodoval zda prohledá poklad či zaběsní, nakonec zvolil horší variantu běsnění, protože léčivý talisman skutečně v Zatopené sluji byl a svým běsněním sice všechny hrdiny silně zranil (Valadirovi zbyl 1, Lindelovi 3 a Thorovi také 3 životy, ale Alric je hrdinským činem skoro vyléčil. Naopak všichni se vrhli na trolla a dobili ho tak, že mu zbyl poslední život, který mu vzal opět bard písní. Pak vždy když se zvedl ho poslali zase do říše snů. Pes s přízrakem ještě zahodili dva sudy a jeden červ se odplížil (proměněn z tří zbylích vesničanů), pak ale Valadir našel léčivý lektvar a Thorn zničil poslední dva sudy. Zlo tak zůstalo na 7 bodech, když Valadir odešel s léčivým talismanem.

 

A nad prastarým močálem se rozhořel v temné noci ohnivý nápis: HRDINOVÉ ZVÍTĚZILI a stáhli náskok zla už na 3-4.

 

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Říše příšer cz
Říše příšer cz
Akt. cena: 14 €
Končí za: 12 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas