Ankh: Bohové Egypta

xxxxxxxxxo hodnoceno 99x (Seznam vlastníků)

Ankh: Bohové Egypta - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Starověk
Herní kategorie: desková hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Eric M. Lang
Rok vydání: 2021
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Mechaniky a předběžné dojmy

Co si myslíte o té mechanice spojení bohů? Je kolem toho celkem hype, ale já z toho zatím nejsem úplně odvázaný.

Rád bych viděl gameplay, ale zatím nejsem úplně přesvědčený, že hra ve které se druhý a třetí nebo třetí a čtvrtý spojí, aby porazili prvního a společně vyhráli, je nějaké terno. Když si to představím bez kontextu, nenaplňuje mě to nadšením a to ať už bych díky tomu prohrál nebo vyhrál. Co myslíte?

Případně zaujalo vás tam něco dalšího?
16.4.2020 13:44:26

Mechaniky
Tak som si prešiel pravidlá, a moc nadšený nie som.

Spájanie bohov - to je čistý "catch-up" mechanizmus. Poslední dvaja hráči sa vlastne spoja - ten úplne posledný fakticky vypadne z hry a všetky svoje figúrky odstráni z hracieho plánu, ale pokračuje tak, že vo svojom ťahu ťahá figúrkami toho druhého hráča. A takto akože "hrajú spolu". Spolu vyhrajú a spolu prehrajú. Meh...

V hre majú hráči 4 akcie, a cieľom je postaviť figúrky k monumentom na mape, a tie ovládať. Boj prebieha tak isto ako v Blood Rage, aj s kartami. Celé je to o ovládaní monumentov, čiže o tom, mať figúrky na hracom pláne.

Príde mi to ako výrazne orezaný Blood Rage, s divnou catch-up mechanikou na konci hry. V istom momente ku koncu hry sa dokonca môže stať, že sú eliminovaní aj ďalší hráči, ktorí nestihli nazbierať dosť "oddanosti".

No nič, toto určite vynechávam.

----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry

17.4.2020 00:25:36 | Upraveno autorem (porovnej)

...

mě ta spojovací mechanika připadá tak, že jsme se u vývojů deskovek dostali tak daleko, že prostě nesmí být hra ve které se hráči eliminují - prostě všichni až do konce a pak spočteme body :/

17.4.2020 11:00:20

eliminace
No eliminace je v současných deskovkách opravdu spíše faux pas a z dobrého důvodu - ty eliminované to moc nebaví a nechtějí to hrát.
Něco na způsob spojovaní má také Oath od Leder games, není to úplně nesmyslné.

17.4.2020 11:19:03

Muj pocit
Zatim jsem to detailne nesledoval. Jen ctu co tady pisete...

Ja to mam s Langem takto.
Vytvoril pro me genialni a dosud neprekonanou area control hru - Chaos in the Old World. Tim nastavil latku strasne vysoko. A ja mam z toho pocit ze se touto trilogii snazi prekonat sam sebe a tim jak je ta latka vysoko, tak mu to nejde.

Blood Rage jeste sel. Dobra alternativa za Out of print CitOW. Mam ho doma a rad si kdykoliv zahraju.

Rising sun me vylozene zklamal. Spousta hezkych ale “ zbytecnych” figurek, zdlouhave souboje, chaos. Ani ty aliance me neoslovily. Prisly mi moc na silu dane - ted hned s nekym udelej dvojicku, sup, sup...Napr u trunu mi aliance prijdou daleko vice spontanni a zapadaji do hry.

Pokud je v Ankh zase neco podobneho (nejake spojovani bohu) tak to asi passnu :(.

Je to skoda, jako kompletista mam rad trilogie atd. Ale asi zustanu jen u toho Blood Rage.

17.4.2020 11:43:10

Lang

Já Chaos nehrál, ale blood rage je jedna z mych top her vůbec a rising se nám líbí víc a víc. Hrajeme ve 4 a musím říct, že ta hra mi přijde lepší a lepší. Třeba mně se ten soubojový systém fakt líbí. Spojování s Ankh mi přijde také zajímavé. Já Langovi věřím, že to bude super hra a určitě do toho půjdu. Pro mě osobně to bude určitě 100x lepší, než příběhová kooperativka, kterých je teď všude spousta. Jen mě mrzí, že Blackfire bude lokalizaci zvažovat až příští rok s vydáním retail verze.

17.4.2020 11:58:48

Lang

Mam chaos, blood rage i rising sun a vsechny tri hry jsou v mem top 10. Doufam ze se tam dostane i Ankh.

17.4.2020 12:47:14

Dojmy po přečtení pravidel
Pročetl jsem celá zatím poskytnutá pravidla - záměrně píšu pročetl, nějak extra jsem to nestudoval, nic nesimuloval a nekalkuloval. Pouze jsem si v hlavě spojil mechaniky co spolu mají fungovat a jak to asi bude. Předem se omlouvám za obsáhlejší příspěvek, ale třeba to někdo pročte celé a k něčemu mu to bude.

Zatím mi to příjde, že Ankh trpí klasickým syndromem "třetího z trilogie" a projeví se efekt "vymyslíme ještě jednu věc, nedotáhnem to do konce, svezeme se na hype předchozích dvou, hlavně aby to bylo a lidi nám ty prachy stejně nasypou".

MECHANIKY HRY +/-
------------------------------
(+) systém action tracku a dvě akce v daném pořadí nebo akce a event - tohle se mi líbí a samotná tato mechanika by mohla hezky fungovat, především vzhledem k interakci mezi hráči

(+) rozdělování regionů karavanami - zajímavá asi i celkem inovativní mechanika skýtající taktické možnosti, otázka je, kolik toho do hry přinese

(-) malá diverzita bohů - každý bůh je ve finále to stejné se stejnými schopnostmi, včetně bojových karet, jen s rozdílem JEDNÉ ability, což dle mého místo variability povede k tomu, že i když má každý bůh 3 čtveřice schopností, některé pro něj budou must have a jiné na nic

(-) bojové karty - kromě toho, že jsou všechny stejné, chybí mi tam nějaké nápaditost, zajímavost

(-) princip - jestli jsem to pochopil z pravidel správně, celou dobu jde jen o to správně pozicovat jednotky k monumentům a když někdo jednotkama dobrá místa zablokuje není možnost ho z tama vykopat, dokud se nedostaneme k eventu boje

(-) boj - bude jedině když na nastane event confilct a už tak nenápadité karty použiju jen jednou za hru (pokud si nevrátím do ruky jedinou kartu, jejíž schopnost je vrátit se do ruky a jinak nedělá nic)

(-) "nehrajeme na vítězné body, ale na inovativní devotion" - což jsou vlastně body, jen při dosáhnutí maxima rovnou vyhraješ, ve dvou třetinách hry nesmíš být poslední, jinak jsi "tým" s někým, kdo pak rozhoduje co se děje "If there is a disagreement between the two players, the higher god player decides" WTF!? A pokud ke konci hry nemáš dostatek bodů, vypadneš o trochu dřív.

(-) merging bohů - stane se jednou za hru a je to marketingová krávovina, která udělá, že jsi neprohrál úplně, ale můžeš se dívat, jak vyhrje tvůj spoluhráč, nevím, koho by to bavilo

PRODUKCE HRY +/-
------------------------------
(+) figurky, především bohové, jak už jsme u CMON zvyklí, bohové nádhera, warrioři tak paráda, guardiani jak co, škoda že z guardianů se do každé hry dostanou jenom 3 typy

(-) grafika celkově mi přijde taková jalová, nedotažená, rozhodně nesahá ani po kotníky BR a RS, kde je to podle mě fakt paráda

(-) ostatní komponenty hry - hezké velbloudí figurky na to, abych s nimi "namalouval čáru na mapě" je podle mě zbytečnost, zato kartonové žetony monumentů jsou vyloženě ošklivost, která kazí dojem, ty by si naopak modely pro místo na ankh tokeny zasloužily

(-) herní deska - není to vyloženě tragedie, ale v porovnání s BR, RS nebo i jinými hrami podobného typu je takhle hexová omalovánka prostě slabota, proto je to mínus


CELKOVÝ DOJEM
------------------------------
Nejsem profesionální herní designer s letitými zkušenostmi, ale mám už nahrané celkem dost a z těch pravidel jsem prostě nepoznal, v které části hry má přijít ta zábava. Možná je Lang prostě génius a to co tam je tam po přečtení pravidel jen nevidím a možná taky ne. Z mého pohledu, pokud se na té hře za ten rok jednotlivé části nedotáhnou do konce tak, aby to fungovalo a ten wow efekt se dostavil, bude to pro dost lidí zklamání.

Zatím mi tam chybí dost věcí
- již zmiňovaná grafika a větší navázanost na egyptskou mytologii jejíž potenciál je momentálně využitý minimálně
- kompletně překopat herní desku, ne jen graficky, ale i pro hru, protože uspořádání herní desky pro hru tohoto typu je alfa a omega, to co udělá třetinu toho, jestli je hra parádní a zajímavá a nebo to naopak zabije. Tady vidím jen tři nezajímavé shluky hexů, které se můžou rozdělit a jejich vlastnosti water/desert/fertile ovlivní hru minimálně.
- větší diverzita bohů, schopnosti navázané na mytologii, třeba 2 ze čtveřice pro každého boha stejné a 2 unikátní, každý bůh alespoň část karet unikátních
- o guardianech tam toho moc není, ale doufám, že se objeví klasické potvora s rychlým pohybem / tankovací potvora / potvora s větší silou / potvora s abilitou, stejnětak to, že se v každé hře objeví jen 3 typy a zbytek bude v krabici je dost škoda, lepší by bylo možnost, kteří guardiani se objeví předělat tak, ať se v každé hře může objevit každý druh a mít jich více na výběr, ne jen KSE ve stretch goals
- princip celou dobu cpeme jednotky k monumentům a čekáme na boj mi přijde divný

Znovu opakuju, že toto je můj prozatimní a zcela subjektivní dojem. Moc rád bych, aby se hra povedla a byla to nějaká inovativní strategická paráda s nádechem starověkého Egypta, ale zatím mi to tak bohužel nepřijde. Ten potenciál tématu i principů, které předvedli BR a RS je obrovský, ale celý ankh mi zatím připadá nedotažený a prvoplánový. Samozřejmě, těžkou soudit, když jsem neměl ještě možnost si hru zahrát. Netvrdím, že bych si hru nechtěl vyzkoušet, to právě naopak a doufám, že to nakonec dobré bude, ale z toho co zveřejnili jsem zatím (navíc za tu cenu) nenašel jediný důvod ji vlastnit.

17.4.2020 16:49:40

Haters gonna hate
Ani jeden ze zminenych subjektivnich dojmu me nepresvedci o tom,ze to nemam backnout. I kdybych to mel vytahnout jednou za rok, jako Rising sun (z duvodu velkeho mnozstvi podobnych her), tak tohle proste musite mit. Uz ted je to kult a ks edice je tak vylepsena, ze se to proste za tuhle cenu vyplati...retail vam nikdy neda to, co ks za cenu 130 dolaru...

17.4.2020 18:08:32

Peppson
Hmmm, nevím jak to zapadá do tématu vlákna, ale asi díky za příspěvek.

17.4.2020 18:38:17

Pepsson

Retail by mel byt sam od sebe dobry, a ne ze se to neda bez KE hrat. Navic byt fakt nenafouknu, zato roshodnout se, co koupim, a co ne, mohu.

17.4.2020 18:39:57

Pepsson
Však já taky nikomu netvrdím, ať to nebackuje, sám doufám, že ta hra nakonec dobrá bude. Jak píšu, nehrál jsem to, tak nemůžu dělat závěry a proto bych si to potom rád vyzkoušel. Ale z toho co zatím zveřejnili mi to nedalo důvod si hru pořizovat, protože zatím je to trochu zajíc v pytli.

Jen jsem tak nějak veřejně napsal svůj názor. Může stát, že jsem si nespojil nějaké mechaniky tak, jak to Lang zamýšlel a co já tvrdím, že fungovat nebude, tak v reálů při hraní bude dobré.

17.4.2020 19:22:32

retail
Je to tak,retail za 2/3 penez da jen 1 krabici,na kterou se prasi...Ale vazne,take jsem to projizdel a doufam,ze to jeste odladi.To spojovani mi zatim prijde spis nefunkcni-je to povinne,kdyz budou hraci bodovo blizko sebe,tak ten,kdo byl prvni,prohral,protoze ti 2 hraci ho prejedou.Pokud bude 1 hrac hodne vzadu,tak stahne toho pred sebou,ktery mohl mit treba pozici na vitezstvi,a uz to pak nemusi dohnat.
Jde kolem toho urcite vymyslet nejaka taktika,ale na prvni pohled to vypada spis frustrujici.

17.4.2020 20:37:32

"Uz ted je to kult "
Tak toto hodne pobavilo :))

17.4.2020 21:43:11

Kde je Egypt?
Na tuhle hru jsem se hodně těšil, Egypt, Lang, pokračování série. Ale po zhlédnutí kampaně a pravidel nevím. Furt to chci koupit, ale jsem na pochybách.

Já tam prostě ten Egypt necítím. U BR byla Valhala, plenění, boje. U RS čest, sepuka, psaní básní o hrdinských činech. U Ankhu? Nic. Jediné co mi navozuje Egypt je Nil a pak ty figurky, ale žádná mechanika nebo cokoliv jiného mi Egypt neevokuje. Možná se pletu a doufám, že mně pak někdo opraví a já budu mít důvod hru koupit. :D

Plus z těch mechanik také nejsem na větvi, nic zajímavé tam nevidím, jen divné pravidlo o spojování a velbloudi půlící krajinu. Kdyby se to půlilo aspoň něčím jiným: horami, řekami, krátery. No prostě čímkoliv, vždyť hrajeme za Bohy a ne za obchodní guildu. Ty velbloudi se mi tam nehodí.
A další co mi vadí je boj o monumenty, proč je radši nestavět, a neuctívat, z toho by Bůh měl víc energie a šup ho do boje proti věřícím od vedle.

Celkově kdyby ta hra byla z prostředí striptíz klubu, kde se já a mí kamarádi máme držet u nejvíc sexy slečen a kde tu by v klubu byla rvačka o lepší místa, tak by to byla pecka hra :D

V každém případě možná je tam něco, co z kampaně, nebo pravidel nevyčtu, ale v tom případě doufám, že ukážou gameplay.

17.4.2020 22:18:24 | Upraveno autorem (porovnej)

RuzoviMedvidek
Long story short - vidím to právě stejně.

Btw. přirovnání ke hře z prostředí striptýz klubu pobavilo :-D
A máš pravdu, klidně by to tak mohlo být.

18.4.2020 02:17:58

RuzoviMedvidek
(V navaznosti na diskuzi o strazne/straznikovi v Milostnem dopisu)... Vem si v tvem navrhu hry jeste mechaniku spojovani slecen, hned by to byla i LGBT-friendly hra, a dost pochybuju, ze by ji nekdo rozporoval, na rozdil od spojovani bohu :D

EDIT: Chyba! Spojovani bohu by vlastne odpovidalo spojovani s mymi kamarady, no to uz by takova pecka nebyla, nemusim hrat kazdou hru :D

18.4.2020 04:50:44 | Upraveno autorem (porovnej)

...
Clovek by nemel psat prispevky nasitej. Ok, trochu jsem to nadsadil. Kultem bylo mysleno spojeni Langa a dlouho avizovane trilogie BR-RS-Ankh...tohle proste kultovni je, rikejte si co chcete. Jednotlive hry z teto trilogie by fungovaly samy osobe s zetonky a bez navaznosti na mytologii a kazda z nich obsahuje fungujici mechaniky, ktere se nekomu libi, nekoho to nebavi, ale objektivne jsou spis lepsi nez horsi (s tematem vlakna to moc nesouvisi,priznavam)

Ohledne mechanik. Cela hra podle meho nema znazornovat souboj bohu o to, ktery je nejsilnejsi (tady bych zvolil treba Gloranthu), ale spis souboj bohu o prizen lidi ve svete, kde vira upada, protoze se v ne prestava verit (proto velbloudi, symbolizujici vliv lidi a rozmelnovani viry a ne nejake bozske zasahy ve stylu "tady udelam pohori"). Ke spojovani kultu dvou bozstev dochazelo z ruznych duvodu (nejsem egyptolog ale na netu se daji dohledat clanky). Lang vzal tyto "myslenky" a vytvoril kolem nich area-control hru s Egyptskou tematikou. Na kolik to bude dobra hra, to ukaze asi cas.
Ceho se bojim, to jsou scenare, ktere zatim nebyly nikde rozebirane.

Kickstarter verze oproti retailu obsahuje, podobne jako predchozi dve, kvalitativni upgrady (plastove zetony, budovy..), ktere jinde nesezenete. Proti se podle meho vyplati zafinancovat. Prinejhorsim hru prodate. Ja mam doma obe predchozi a o Ankhu jsem byl presvedcenej, ze ho backnu, uz co ho oznamili, aniz bych hru zkoumal (coz s vlaknem taky moc nesouvisi, priznavam...)...nicmene, za mesic jde na kickstarter novy Kemet, takze kdo vaha, pocka si

18.4.2020 12:58:19 | Upraveno autorem (porovnej)

Pepsson
Já sem byl taky přesvědčen, že to backnul, ale teď váhám. BR mám rád, rád si to zahraju, ale mít to nepotřebuji. RS je pecka, tu hru mám skoro komplet, ale zároveň to nejlepší z KS exclusive věci, jsou ty quality upgrades.

U toho Ankhu jsem rozpačitý, Lang si že svého jména udělal razítko, které bouchne na skoro každou CMON krabici, protože $. Ta největší herní inovace mi přijde prapodivná. Proto jsem na vážkách. Do toho CMON problémy. Suma sumárum jsem tam za dolar a uvidím.

18.4.2020 19:09:15

Ellenar - monumenty
Uz je tam mas :)

18.4.2020 20:39:26

Miner

Neco mi asi uniklo ale o jake problemy cmonu se jedna?

18.4.2020 21:25:41

@Kanic
Řešilo se to tady: https://www.zatrolene-hry.cz/diskuse/crowdfunding-komunitni-financovani-8/ankh-21401/

Kdyžtak tam mrkni, ať se zbytečně nerozjíždí paralelní debata i tady.

18.4.2020 21:31:10

Ankh: Gods of Egypt

Že by liga mistrů ...

19.4.2020 22:38:08

Snowball effect, SGs
HRATELNOST
Po odhalení schopností Guardianů už to vypadá herně trochu zajímavěji, ALE ... z načteného mi zatím vyplývá, že pokud chceš vyhrát, je potřeba kontrolovat monumenty a vyhrávat boje. Pro zajištění kontroly monumentů je opět třeba vítězství v bojích nebo schopnosti guardianů. Pro vítězství v bojích je dobré mít guardiany. Kam tím mířím? Strategie jak to hrát mi připadá:
1)kolo/dvě věnovat své akce k tomu, nasádlit se k monumentu a získat nějaké followery
2) co nejdřív vylepšit Ankh power
3) opakovat dokola tj. snažím se co nejdřív získat další followery ať můžu otevřít Aknh-power a tím i získat Guardiana
4) jak se bude blížit boj, přizpůsobit rozložení v regionech tak, ať boje vyhrávám

Příjde mi, že dost záleží, jestli člověk hraje první nebo až poslední a když se na tah dostane později, už jsou monumenty zabrané, stejnětak na něj nezbudou Guariani. Navíc se, pokud si správně pamatuju, první hráč neposouvá. Dost mi to zavání snowball effectem, pokud začínáš a neuděláš chybu ve svém tahu, povede se ti každým tahem v algoritmu přiblížit k cíli, prostě vyhraješ a ti za tebou si neškrtnou.
Pro rýpaly - je to jen dojem, který se vyvrátí/potvrdí při zahrání. Chtělo by to fakt ten gameplay nebo aspoň review.

SGs, GUARDIANS
Schopnosti těch základních Guardianů vypadají pěkně, škoda, že se dostanou do každé hry jen 3 typy.
Ty menší rozestupy a jeden faktický SG rozdělený mezi více chápu, prostě marketing. Stejnak toho mají připravenýho mraky, co do té hry dají tak či onak, jen se podle vývoje fundingu rozhodnou jestli to bude SG, KSE nebo add-on. Akorát mi to vzhledem k těm KSE Guardianům a bohovi příjde zase takový "nasyp nám prachy teď, protože v retailu už nedostaneš plnohodnotnou hru". Exkluzivní SGs pro komponent upgrade, jasně. Ale součásti hry, který hratelnost a možnosti hry posouvají dost dál ... no nevím?

Co se týče opětovného prolítnutí pravidel pro kontrolu mechanismů začínám mít víc pocit, že to co zveřejnili je nějaký alfa-draft.

20.4.2020 00:49:38 | Upraveno autorem (porovnej)

Monumenty a zacinajici hrac
Monumenty a jejich kontrolu spustis eventem, navic, kdyz se ti povede spustit event, muzes kontrolu nad monumentem prebrat souperi.

Prvni hrac se neposouva, ale ma to takovy vliv, kdyz to na hru nema.zadny jiny vliv, nez ze zacinajici hrac zacne prvni? Neexistuje zadna status faze, po ktere by zacinal zacinajici hrac, neexistuje draft karet, kde by zacinal zacinajici hrac. Po odehrani akce a pripadneho eventu jede dalsi hrac v poradi. To poradi treba v Rising Sun znevyhodnuje daleko vice, nez tu, prozoze tam jsou nektere klany hodne v nevyhode, protoze proste zacinaji jako posledni.

Monstra jsou silna, ale nenasazuji se hned, maji silu jedna a kdyz prohrajes bitvu ( coz se muze stat, protoze souper si misto ziskani monstra mezitim nasadil valecnika, pohnul se s nim a treba spustil event) tak samo o sobe hru nevyhraje. Je nefer, ze se nedostane na vsechny, treba to jeste zmeni

Vcera vypustili update o scenarich. Nektere obsahuji i specialni podminky

Promennych je tam hodne na to, aby se dalo rici, ze zacinajici hrac vyhraje, kdyz neudela chybu. Na kolik se jim to povedlo vybalancovat, to asi ukaze playtest

23.4.2020 10:22:04

Nezbývá, než konstatovat, že CMON to má ohledně marketingu celkem zmánkutý - lidi do toho nasypali peníze a stačilo jim k tomu aby viděli "nový KS od CMONu s podpisem Langa". Teď tam přidali KSE boha k tomu ztrojnásobenému počtu Guardianů a plastové monumenty, navíc zveřejnili add-on. Z mého pohledu, teď začíná mít smysl do toho jít na KS.

btw. add-on bohů vypadá fajn, ale v reálnu přidává především další pěkné figurky, protože hráčů bude stejně max. 5 tak pro danou schopnost boha z rozšíření se dá použít figurka a karty ze základu a až na vizuál to vyjde nastejno :-)

Jsem rád, že zveřejnili alespoň některé scénáře, které budou dělat dost především pro vyváženost hry v daném počtu hráčů (sami to tam nepřímo píšou, i to, že především tohle je potřeba odladit).

Pepsson:
"Je nefer, ze se nedostane na vsechny, treba to jeste zmeni"
A to je právě to o čem mluvím. Neříkám, že Guardiani vyhrávají hru, ale umožní ti daleko lepší taktizování, především kvůli jejich schopnostem (z toho co jsem u nich vyčetl). Protože když se ti někdo k monumentu nasádlí, tak se "startovním vybavením" nemáš možnost to změnit, jen tak, že počkáš na boj a musíš ještě vyhrát aby ostatní o figurky přišli a ty ne.

Ten systém akcí je parádní, to se mi zatím na hře líbí nejvíc. Akorát to bude jen se rozhodovat jestli posun nebo vyvolávání, pak rychle nabrat followery a vylepšit schopnost co nejdřív to jde (a tím i nabrat Guardiany), občas event. Prostě kdo to dřív udělá, tomu se víc bude dařit a když jsi třetí a ti dva před tebou ti ve stejném kole jako ses k tomu chystal ty vyfouknou Guardiana a na tebe už nezbyde jen kvůli pořadí v kole, mají nad tebou nesporně výhodu po zbytek hry. A tohle musí ty scénáře korigovat.

Musím usnat že po přidání nějakého obsahu a zveřejnění více informací se mi to líbí o dost víc. Backovat nebudu, ale doufám a věřím, že to v Brně koupí Mystika (mají už BR i RS z KS) a těším se, až si to zkusím! ;-)

23.4.2020 15:31:24 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Tindaya (ve fólii)
Tindaya (ve fólii)
Akt. cena: 920 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas