Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Herní mechanika jízdy v terénu?
Ahoj,
hrál jsem po dlouhé době na PS hru Snowrunner a napadlo mě, že by bylo zajímavé mít něco podobného v deskové verzi, ale nic podobného jsem nenašel.
Ve zkratce je hra o tom, že máte někde naložit náklad a dovézt ho někam jinam. Problém nastává v momentě, že hra staví hlavně na jízdě v terénu, která je velmi realistická a je velmi důležité auto správně vylepšit (zvýšený podvozek, větší kola, pohon všech kol, uzávěrka diferenciálu…) díky čemuž se z naprosto neprostupného terénu stává terén tak nějak schůdný.
Otázka tedy zní, jak by bylo možné tuto mechaniku převést do deskové podoby? Nejjednodušší by samozřejmě bylo něco jako:
Ale přijde mi to jako dost laciné řešení.
Další věc je, že mnohdy se ve hře využívá lano a naviják, díky kterému se člověk dokáže vysekat z velké šlamastiky. Opět ale, jak implementovat?
Nejdu hru hned vyvíjet, jen se občas rád bavím úvahami a řešením problémů.
Každý nápad vítán :-)
V této diskusi není zatím žádná odpověď...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Formula D (en)
Akt. cena: 10 Kč
Končí za: 2 dny