Herní mechanika jízdy v terénu?

Ahoj, 

hrál jsem po dlouhé době na PS hru Snowrunner a napadlo mě, že by bylo zajímavé mít něco podobného v deskové verzi, ale nic podobného jsem nenašel.

Ve zkratce je hra o tom, že máte někde naložit náklad a dovézt ho někam jinam. Problém nastává v momentě, že hra staví hlavně na jízdě v terénu, která je velmi realistická a je velmi důležité auto správně vylepšit (zvýšený podvozek, větší kola, pohon všech kol, uzávěrka diferenciálu…) díky čemuž se z naprosto neprostupného terénu stává terén tak nějak schůdný. 

Otázka tedy zní, jak by bylo možné tuto mechaniku převést do deskové podoby? Nejjednodušší by samozřejmě bylo něco jako:

  • Obtížnost terénu je 12. Základní hodnota tvého auta je 5 + máš uzávěrku diferenciálu (+2) +  a terénní pneumatiky (+1). Hodíš kostkou a uvidíš jestli jsi projel nebo ne.

Ale přijde mi to jako dost laciné řešení. 

Další věc je, že mnohdy se ve hře využívá lano a naviják, díky kterému se člověk dokáže vysekat z velké šlamastiky. Opět ale, jak implementovat?

Nejdu hru hned vyvíjet, jen se občas rád bavím úvahami a řešením problémů.

Každý nápad vítán :-)

29.1.2024 16:16:12

V této diskusi není zatím žádná odpověď...

Vybíráme z Bazaru

Formula D (en)
Formula D (en)
Akt. cena: 10 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas