Zombicide: Zelená horda

xxxxxxxxxo hodnoceno 70x (Seznam vlastníků)

Zombicide: Zelená horda - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy, Středověk, Zombie
Herní kategorie: kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Jean-Baptiste Lullien
Nicolas Raoult
Raphaël Guiton
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Startovní item: Svitek Telekinetic Blast

'''"""Po validní informaci od "Bastacka" upravuji v otázce range z 0-3 (chybně) na 0-1 (správně)

Tento startovní item můžete mimo klasického útoku využít i na otevření dveří. Stačí zaplatit jednu akci a vylomit tak automaticky dveře na které máte LoS a range (0-1) Dle obrázku vylomení dveří udělá hluk. Udělá hluk, ale kde? V případě, že kouzlo použiji na dveře na vzdálenost 1, dá se hluk na dveře a kouzlo hluk nevytvořilo? Nebo dám hluk na dveře i na postavu co čarovala? V případě že vylamuji dveře, před kterými stojím, udělám tedy hluky 2 či pouze jeden :D

S ohledem na RP se domnívám, že to vytváří hluky dva. Když telekinetický útok na zombíka hluk vytváří... měl by hluk vytvářet i útok na dveře. Díky za názory.
3.2.2018 15:03:58 | Upraveno autorem (porovnej)

Startovní item: Svitek Telekinetic Blast

Já se domnívám že hluk dělá jen samotné kouzlo protože když dveře vypáčíš taky nedáváš hluky dva ale jen jeden. Takže bych dal hluk jen k postavě.

3.2.2018 22:01:33

Pravidlá
Urobíš len 1 hluk - zoslanie kúzla - na zóne kde si kúzlil. Predstav si to tak, že v tomto prípade ty dvere "otváraš" a "NEvylamuješ" :)

3.2.2018 22:47:10

pravidla
Nemám ještě corebox, ale ve stažených pravidlech má toto kouzlo účinnost na vzdálenost 0-1 ,takže nemůže být použito přes 3 zony, jak píše vejcovod.

P.S. v tom případě je jedno kde dáte žeton hluku,na hrdinu nebo na dveře ,jsou to zony vedle sebe ,to zas takový vliv nemá.

3.2.2018 22:58:10 | Upraveno autorem (porovnej)

Bastacka ma recht
Bastacka:
Aha už to tam vidím! "within range". THX. Takže můžeš vylomit jen na vzdálenost 0-1. V případě, že ale vylamuješ na range 1, tak to jsou ale přece 2 různé zóny. Zatím scénárka co jsem zkoušel nutí všechny zombíky se neustále rozdělovat a i kdyby ne, tak mi přijde dost markantní to, kam se ten hluk dává, jestli na dveře či postavu.

V BP byly ulice, takže cesta zombíků byla "téměř" předem určená, tady jsou to zatím jen samé keře (hraju zatím jen pár prvních scénárek), zombíci to mají mnoha směry stejně daleko a stále se jen rozdělují a rozdělují a rozdělují..... Práce s hlukem je tu pro mě prozatím ještě "důležitější" než v BP.....

Seladean + Phull1 :
V nemoderní Zombicide (BP) neexistuje možnost jak otevřít dveře potichu. Sic je v pravidlech psaný ten skill na tiché odemykání, tak afaik ani v kickstarter BP hrdinech tento skill (možná zatím) nikdo nemá. Mají to pouze hrdinové z moderního Zombicide. Stejně tak BP nemá doposud žádné kouzlo, které by se kouzlilo potichu. Tudíž se domníváte, že se u tohoto kouzla jedná o hybridní paradox, který popírá tyto mnou výše uvedené argumenty?

Kouzlím na range 1. Kinetická vlna na mém políčku způsobí jeden hluk a dveře na range 1 se potichoučkou polehoučku bezhlučně otevřou? Nějak mi to nejde do hlavy. To už mi přijde logičtější, že ta kinetická vlna překoná rychlost zvuku a kakofonie rány z překonání rychlosti zvuku a vylomení dveří z pantů se na na range 1 promění v jeden hluk. Tudíž ne pod kouzelníkem na range 0, ale pode dveřmi na range 1. Jak chcete kinetickou silou otevřít dveře tiše?

A nejvíc fér mi v tomto případě prostě přijde dát hluky dva, na range 0 za kouzlení na range 1 za demolici dveří. Na vylamování na range 0, bych se snad i zvládl uspokojit s jedním hlukem (stalo se to v jednu chvíli na jednom místě).

4.2.2018 06:39:07 | Upraveno autorem (porovnej)

Vejcovod
Podľa toho čo píšeš: to akože aj Fire Ball hráte tak, že do zóny kde dopadne (lebo ohnivý výbuch do zombíkov asi urobí poriadny rámus) dáte token hluku? ;)

4.2.2018 09:32:02

Zakopaný pes
Podle mě jde na to Vejcovod správně. Podle běžných pravidel čarování produkuje jeden hluk v zóně s přeživším a stejně tak produkuje jeden hluk jakékoliv vyrážení dveří. Logicky by tedy zmíněná situace měla produkovat dva hluky - jeden v zóně s přeživším za seslání kouzla a jeden v zóně s dveřmi za jejich vyražení.
@Seladean - takto to Vejcovod nemyslel. Neřekl, že seslání kouzla produkuje 2 hluky.

Každopádně jak už bylo několikrát zmíněno, Zombicide je hra, která drobné úpravy přežije, takže je na každém, jak to pojme. Já budu rozhodně hrát tak, jak mi to přijde logičtější, tj. se dvěma hluky.

4.2.2018 10:30:39

Symbolika na kartě...
...se mi zdá jasná. Je tam znak pro hluk jak u kouzla (dole na kartě), tak u symbolu dveří (u obrázku). Dva žetony hluku, jeden v místě zakouzlení, druhý u dveří, jsou v pořádku.

4.2.2018 15:06:57

adrie
A když je místo zakouzlení i dveře na stejném poli :+)

4.2.2018 15:30:32

Dle pravidel
Tak podle pravidel dela jedna akce max. 1 zeton hluku

Nic vam ale nebrani si to upravit podle sebe (pridavat dva, pridat do prednetu sperhak, otevirat a zavirat dvere dane barvy, pokud mate u sebe zeton dane barvy ("klice") a podobne)

4.2.2018 16:51:28

Dle symbolů
Mně to s těmi symboly přijde logické. Pokud to je na stejném poli, tak holt dva žetony na stejné pole. Budeme to tak hrát. Nicméně, každýho věc :)

4.2.2018 18:16:34

z anglických pravidiel
place noise token in the zone where the survivor resolved the action - umiestni žeton hluku do zony kde preživší vyhodnotil akciu
a single action can produce only single noise token - jedna akcia produkuje len jeden žeton hluku
pravidlá green horde strana 15 dole

6.2.2018 20:19:52 | Upraveno autorem (porovnej)

Jokky 6> To znamená, že dáš hluk na zónu ŕange 0, kde postava vyhodnotila akci kouzlení, nebo na zónu range 1, kde postava vyhodnotila akci otevření dveří :D :D :D
- Vejcovod

Ofiko odpověď
Tak jsem právě obdržel oficiální odpověď od tvůrců:

Hello Vejcovod,

Using the Telekinetic Blast spell produces 1 Noise token, put in the caster's Zone.

Happy zombie hunting!

Nicolas Raoult, for Guillotine Games



Takže tak :D Moje "logika" musí ustoupit mechanice hry. :)

13.2.2018 21:56:19

U nás na dvorku
Zdravím,
je super, že tu to vlákno je. Některé argumenty jsem užil. Ale nevyužil. My dáváme žeton hluku do zóny s dveřmi, protože jsem v rámci hlasování (jeden proti dvěma, kdy čtvrtý se zdržel) musel uznat, že telekinetický útok hluk dělat nemůže. Útok silou vůle hlučný není. Hluk z proražených dveří ano.
Tolik za naši skupinku.

PS.: asi se raději vyhněte argumentu, že přítelkyně je také nehlučnější ve chvíli, kdy mlčí. V tu chvíli přestanou pravidla existovat.

2.5.2018 12:57:10

Vybíráme z Bazaru

SHIFTING REALMS - NOVÁ, NEROZBALENÁ! ENG
SHIFTING REALMS - NOVÁ, NEROZBALENÁ! ENG
Akt. cena: 449 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas