World of Warcraft: The Adventure Game

xxxxxxxooo hodnoceno 62x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft: The Adventure Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Bard - Centrum Gier
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

pravidla

Tohle tématko se bude týkat jenom špatně pochopených pravidel. Ještě jsem to nehrál, ale pravidla pročítal. Pro začátek nevím jestli jsem správně pochopil pravidlo o plnění úkolů. Když někam položím žeton charakteru, který mám sebrat, stačí, když se na to políčko dostavím a setrvám až do maintance fáze? Nebo k tomu patří i poražené setkání? Mohu si vzít žeton, přestože encountera neporazím?
2.4.2009 10:12:03

pravidla
Skutečnost, že směřuješ na určité pole hra nebere v potaz a ani tebe to nemusí trápit. Vždy postupuješ podle pravidel, která stanovují, že hra probíhá vždy ve čtyřech fázích (vyjímky jsou možné): pohyb, průzkum, výzva a údržba. Pohyb je jasný, průzkum- otočíš žeton objevu, jestliže nějaký je případně musíš využít některé ze zdrojů, pak následuje vytažení setkání (encouter) a boj s ním, v poslední fázi si vezmeš potřebný žeton zobrazující tvou postavu za účelem splnění questu.
Domnívám se, že v případě, že tě encouter porazí si ani tento žeton vzít nesmíš. Jinak je možné, že např. kouzelník je schopen přeskočit fázi výzvy, stejně jako rogue za určitých okolností, a pak můžeš žeton sebrat bez boje. Jinak se mu nevyhneš. Tak snad takto. Doufám, že je to pochopitelné a taky dobře :)

2.4.2009 10:27:26

moje teorie
já si naopak myslím, že si ten žeton můžeš vzít, i když setkání neporazíš. Protože úkol říká: navštiv to a to místo, poté další a zkompletuj úkol cestou do nějakého místa. Není tam nic, že přitom musíš někoho porazit. Splnil si daný úkol tím, žes toto místo navštívil. Takto to hrajeme my.

2.4.2009 14:38:30

Pravidla
Žeto se sbírá v maintainance fázi, bez ohledu na to, zda jsi encounter porazil nebo ne... Nemám pravidla po ruce, ale mělo by to tak být, vzhledem k tomu, že při porážce encounterem nepřicházíš o svou maintainance fázi a pravidla stanoví, že žetos sebereš v případě, kdy jsi v této fázi na dané poli...

2.4.2009 16:04:22

žeton sebereš
Žeton sebereš. Setkání v tom nebrání, takže i kdyby tam byly třeba dvě tak to jde. Abys to nemohl sebrat, tak to vyloženě musí říkat nějaká karta. Ve fázy udržby máš tři fáze: eqip věcí, splnění "collect, travel" úkolů a nakonec předání kostky pohybu.

2.4.2009 16:44:33

sebereš
ta hra ti říká, že máš 4 fáze, dojdeš někam, sebereš objev nebo zdroj, pak boj, jestli ho neporaříš nevadí, prostě musíš přežít (což jsem prve řekl špatně, protože jsem si myslel, že zemřeš, nevím proč)dostáváš se do údržby a tam ho čapneš a v příštím kole tráduješ dále. Moc se omlouvám za pochybení a malý zmatek, ale aspoň jsme si popovídali

3.4.2009 10:13:25

:)
ale z toho co jsem tam poporvé napsal snad vyplývá, že když přežiješ, je žeton tvůj ne, nevezměš si ho v případě, že tě encouter porazí, protože se objevíš ve městě, bereš žeton až v údržbě(FÁZE ÚDRŽBY: Když aktivní hráč dokončí svou fázi výzvy, pokračuje jeho
tah fází údržby, ve které musí provést následující kroky
v uvedeném pořadí: Údržba úkolů: Když má aktivní hráč úkol, který
vyžaduje sebrání žetonu z pole, kde se jeho hrdina právě
nachází, nebo návštěvu tohoto pole, může nyní hráč tyto
podmínky splnit.
Chtěl jsem tedy říci, že boji se elenistar nevyhne, přežiješ- bereš žeton, jestli tam bude něco agresivního, tak ho to v příštím kole zdrží případně hodí do města formou mrtvolky.

3.4.2009 10:23:01

aggro
Děkuji, tak nějak jsem si to myslel. Ale na druhou stranu mi přišlo logické si ho nebrat. Nicméně. Když se dostanu na políčko s Aggro encountrem, nemůžu se od tamtud pohnout(nauvažujili zvláštní schopnosti, předměty)legální cestou, dokud ho neporazím? Tedy pokud mi nebudou padat kostky nemusím se z toho místa hnout několik kol? A vždy bojuji jen s tímto encountrem? Nelížu si dalšího?

3.4.2009 12:09:47

ža na smrt
Přesně tak, jakmile je agresivní, tak tě nepustí, a můžeš tam být i do smrti :) například kouzelník bez schopností a zbraní, když má přehodit obranu 8 s útokem 1 :), dalšího si nelížeš

3.4.2009 13:08:46

ability
Děkuji ti. Dneska jsem si četl karty hrdinů. Překvapil mne mágův Shatter. Jak jsem ho pochopil tak mi přijde neuvěřitelně silný. Opravdu si mohu vybrat kohokoli na plánku a když bude mít sedm ability karet tak je po něm? A žádnou kartu která by to zrušila? Potom Hunterova karta Mend Pet. Při vylepšení může uzdravit za dva životy? Ještě jednou Hunter Feign Death působí jenom na encountery? ne na ostatní hrače? předem děkuji

3.4.2009 20:01:14

dve zbroje ze zeleneho balicku
Jedna se o dvě itemy "Bloodspattered surcoat" a "Shining silver Breastplate" je u nich ikonka omezeni, která se objevuje pouze u těchto dvou karet. Tuto ikonku nesplnuje žádná z postav. Chapu to správně, že je to nějaká chybička?

4.4.2009 23:25:55

Jasný
je to v erratách - měla by tam být ikona těžkého brnění, které má válečník (na těch dvou předmětech je starší grafika ikony - hold to nevychytali...).
Btw. Hunter má, myslím, že na zelené a žluté úrovni chybu na kartě postavy - špatně uvedenou zbroj, kterou může používat (platí tedy uvedené typy na šedé a červené úrovni). Uvadím jen pro jistotu ;-).

5.4.2009 08:12:18

Kedrigern
Díky moc, a ten Shatter jsem už asi taky pochopil. Nevšiml jsem si, že odstraňuji karty přidané k charakteru. Ty jsou asi tak maximálně dvě podle odhadu.

5.4.2009 10:12:16

ad Shatter
s Shatterem ti ted nepomuzu - bohuzel jsem ted hru vypujcil, takze nemuzu slouzit :-).

5.4.2009 11:01:14

shatter
Shatter- Hraj během své fáze údržby. Zvol si protihráče a odstraň všechny své schopnosti připojené k jeho postavě. Obdrží 1 zranění za každou takto odstraněnou kartu.
- vylepšení pro červený level- Poté můžeš odstranit žeton setkání na vzdálenost 2 polí.
těch připojovacích karet je povícero, ale provedení se záměrem vzít více jak 3 životy bude asi velice obtížné, neb karty připojené k protihráči končí s koncem kola daného hráče, takže bys musel mít moc many k uskutečnění zabijáckého záměru

6.4.2009 20:49:26

pihorv
Děkuji moc, tohle byla pro mě složitá karta.

7.4.2009 07:56:32

tři dotazy k abilitám
1. Dokáže Hunteruv Feign Death ukoncit i battle s jinym charakterem?
2. warrioruv Rampage říká vem si tolik abilit kolik jsi udělal damage. Například základ mám tři a bojuji s encountrem. Dám mu ty tři zásahy? přestože mu stačí jeden a vezmu si tři ability?
3. Například Warlockuv Death Coil má schopnost uzdravit jednu damage když zasáhne. Abych se uzdravil, musím nějaké zranění již mít, nebo se to odečte od případného zásahu od protivníka v témže souboji? Tuto otázku jsme řešili i u některých předmětů. Díky

11.4.2009 19:09:32

tři dotazy
ad 1. feign death funguje i na protihráče
ad 2. rampage a boj s encouterem jsem toho názoru, že dáváš jen 1 dmg, páč to říkají pravidla, takže si lízneš jednu abilitu
ad. 3 mám zato, že se vyhodnocují zvláštní schopnosti před udělením zranění, takže bych to viděl, že při plném zdraví před bojem ti death coil po boji již nepomůže, ale nemám tu teď kartu a je to poněkud obtížné posoudit (spíš bych to viděl že ne)

17.4.2009 07:18:20

pihorv
Děkuji za názor, oni to jsou sice detajly, ale často rozhodnou o konečném vítězství.

17.4.2009 08:04:13

léčení pokud zasáhneš
Paladin má Seals of Light tam si lečí jedno zranění pokud zasáhne. Hráli jsme to teda, že vylečí zranění, které měl z předchozích kol, ne to co získal během tohoto souboje. Byl by skoro nesmrtelný.

17.4.2009 12:50:52

PvP
Narazili jsme o víkendu na takový problém. Já hrál za mága a ostatní měli hrozně málo životů tak se mi v hlavě zrodil takový plán. Je tam kouzlo, toším, že je to frost nova, nejsem si ted jistý a to říká ze po pohybu, resp. "after movement" to použij a všichni do jednoho políčka ztratí život. Jenomže já se nechtěl pohybovat, chtěl jsem tam zůstat na místě a pak ještě zaútočit. Mohl jsem to udělat nebo ne? je rozdíl mezi "movement" a "movement phase"??

2. a druhý dotaz s tímto trošku souvisí. Když někoho připravím o poslední život pomocí karty mimo Challenge phase dostanu jeden předmět z baťohu či nikoli?? díky

21.4.2009 11:27:45

PvP
Zdárek, pohybová fáze ti umožňuje se pohnout až o tolik polí, kolik ti padne na kostce. Nejsi nucen se pohnout. frost nova zní alespoň co mám překlad k dispozici - Hraj po pohybu. Každý protihráč ve vzdálenosti 1 pole obdrží 1 zranění a odstraní náhodně 1 kartu schopnosti.Vylepšení pro červený level- Můžeš poté odstranit jeden žeton setkání do vzdálenosti 1 pole.
Nevidím důvod, proč by jsi ho nemohl použít, aniž se pohneš. Prostě pohyb pasuješ.
Ačkoliv ho nezabiješ během své fáze výzvy, jsem přesvědčen, že to byla tvá zásluhu- schopnost, takže ti náleží odměna.

21.4.2009 11:36:47

Ad předmět
Řekl bych, že předmět z batohu nedostaneš, protože nestojíš na jeho místě v případě zabití na dálku. Otázka je jak by to bylo rozřešeno, pokud bys jej zabil kartou na stejném poli...

21.4.2009 11:40:21

kedrigern a pihorv
Právě, přesně tohle jsme řešili. Třeba Hunterovi sme neuznali odměnu, když jiného hráče zabila jeho past. A mně pak neuznali tohleto. Jsem rád, že nejsem jediný komu to vrtá v hlavě.

21.4.2009 12:33:00

pvp
nekomplikujeme si to moc? zabil si ho nebo ne? tak si pak přeber, jestli si tu odměnu vezmeš nebo ne. Já jsem pro. To že není na mém poli bych dal v tomto případě stranou. Nevím, zda na to pravidla pamatují (zabití na jiném poli), ale když se to člověku povede, nedostat odměnu by zamrzelo.

21.4.2009 13:09:38

pvp - odměna předmět
předmět jako odměna je podle ěm myšlen prostě "drop" jako v online hře. Zabils a z mrvoly něco vypadne. Postavy by se měly nacházet na stejném poli, aby si mohl vítěz vybrat odměnu z batohu.
Zabití pomocí pasti je prostě zabití, tak jak říkal Pihorv. A pokud má někdo Quest na zabití postavy tak by se to počítalo jako splněný. Ne každý se může postavit hráči tváři v tvář. Tak použije lsti nebo kouzla.

21.4.2009 13:18:58

Vybíráme z Bazaru

Ostrovy titánů od 1kč
Ostrovy titánů od 1kč
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas