World of Warcraft: The Adventure Game

xxxxxxxooo hodnoceno 62x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft: The Adventure Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Bard - Centrum Gier
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

modifikace a house rules

Co jsme zatím vyzkoušeli:

1) hra v šesti - rozdělení na alianci a hordu, kde cílem je pro svou frakci kolektivně nasbírat 20 bodů. Sice je hra trochu zdlouhavější, ale pořád zábavná.
2) víc PvP - za zabití nepřátelského charakteru dostanete 1 valor point.
3) veřejné questy - na začátku hry se nalížou dva nebo tři elitní questy a hodí stranou jako veřejné pro všechny. Kdo dřív splní, ten má body. Nové elitní questy se neobjeví dříve, než jsou splněny staré. Zajistí to víc interakce mezi hráči a občas i víc PvP.
4) normální questy - do začátku dva, jak je běžné. Po jejich splnění se nelížou nové elitní, ale pořád jen ty startovní. Nutné v kombinaci s bodem 3)
5) obchod s předměty - v rámci jedné frakce (aliance nebo horda) lze při setkání dvou postav na stejném poli předat vybavení.
18.10.2009 12:49:47

trofeje
6) je trapné, že zatímco někdo plní questy, jinému s lepší postavou stačí zabít dva bosse a mít osm bodů za trofeje. Zavedli jsme tedy, že po zabití bosse a získání trofeje musí její vlastník ještě dojít do města. Když ho cestou někdo sejme, trofej mu sebere. Vysvětlení: kdo by mi věřil, že jsem támhle někde v lese sundal draka, když jeho hlavu pořád nikdo neviděl? Půjdu s ní tedy do města a budu doufat, že mi ji někdo nesebere a nebude se s ní chlubit sám.

19.10.2009 08:17:07

discovery tokeny
Napadlo mě, že by možná prospělo větší interakci mezi hráči pokud by se cíleně rozdělily discovery tokeny podle barvy na dvě hromádky (žluté náhodně mezi nima). Hráč by tedy mohl rovnou brát z červené hromádky pokud chce někoho zbrzdit. Šlo by takhle lépe zpomalovat vedoucího hráče než doted. Ale otázka jestli by někdo vůbec bral ty zelené tokeny, protože obvykle nejsou nic, bez čeho by se člověk neobešel ... jen takový nápad ... co si o tom myslíte ?

28.6.2010 16:19:48

to Raziel
Mě osobně přijdou discovery tokeny dost k prdu obecně. Protože dobrý si dáš někam k sobě a dojdeš si pro ně (ale efekt nic moc) a zápornejm se ti každej vyhne... takže efekt úplně na houby... Nepamatuju se, že by v nějaký hře znamenaly tyto tokeny nějakou zásadní změnu nebo zpestření...

29.6.2010 08:54:17

Merlin
Právě že jsou dobré ty červené protože ty víš kde má kdo quest a nebo kde jde, obvykle na overlordy, nebo lvl-up encountery. Sice dotyčný může jít jinam, ale zdrží ho to ... probém je akorát v tom že obvykle beru discovery proto abych zdržel jiného hráče ... a když takhle přiberu zelený token, tak sice můžu blafovat a dát mu ho tam stejně, ale obvykle ten hráč tam stejně půjde s tím že doufá, že to nějak přežije tak to nemá žádný efekt. Zelené žetony jsou dobré, ale obvykle přibrat ability karty je lepší akce. Ale při rozdělených tokenech by šlo třeba že by se zelené přibraly dva a ne jeden... ale spíš jde o tu otázku rozděli tokeny na dvě hromádky

29.6.2010 09:09:41

to Raziel
Pro mě je trošku problém v samotném systému hry. Hra je orientovaná velmi slabě na PvP, ačkoli třeba čarodějka má tuším polovinu schopností orientovanou na obtěžování ostatních hráčů. Ovšem pokud chce obtěžovat ostatní, tak sama zanedbává vlastní questy a osobní rozvoj... To mě osobně dost vadí - PvP má velice malý přínos a je velice neefektivní, ale spousta postav má silně PvP zaměření...

Podobně je to s discovery tokeny. Jak jsi sám napsal, obvykle je výhodnější si vzít kartu schopnosti než riskovat, že si lízneš nepoužitelnej discovery token... Možná by to rozdělení podle barev trošku řešilo, ale já bych si je asi stejně nebral...

29.6.2010 10:53:55

preklad
ako neanglictinarovi sa mi hra paci,preklad ku stazeni-ale ako pozeram,tak nie vsetky karty su prelozene.Alebo sa mylim?

11.11.2010 22:33:34

to dedo
Sice nejsi asi v úplně nejlepším vlákně na tento dotaz, ale karty všechny přeložené nejsou. Je tam hromada setkání/předmětů, jejichž překlad tu není, a questy tu taky nikde nevidím.

12.11.2010 08:43:59

kadaver
diky

12.11.2010 08:58:18

překlad
Má už asi půl roku, možná rok rozdělané karty v grafice, ale nějak není v tuto chvíli vůle to dotáhnout. Myslím, že mám hotové všechny questy i z rozšíření a šedé výzvy (možná i z rozšíření, teď nevím). Bohužel je na tom práce jak na kostele, protože téměř každá karta je oboustranná a unikátní ... Snad se to časem nějak pohne, ale zatím nevím :-)

12.11.2010 10:05:26

modifikace - zrušení questu
Pravidlo, které občas používám: Každý hráč může 2 krát za hru vyřadit 1 quest protivníka. Může to udělat pouze ihned poté, co protivník quest líznul z hromádky. Později už to nemůže udělat. Quest je nahrazen questem stejné úrovně (startovní startovním, elitní elitním).
Vyřadí se tím ty questy, které jsou pro některé postavy moc jednoduché, díky čemuž mohou vyhrát jen díky štěstí na losované questy.

30.11.2010 13:42:26

jancos
Podobné pravidlo je v Burning Crusade - můžeš vyměnit svůj normální quest za quest v outlandu. Tak místo komplikování hry soupeři, ulehčuješ tu svou.
Otázka jestli by to šlo použít i pro základní hru. Bez toho omezení by to asi nešlo, ale přijde mi to lepší protože stejně moc netušíš které questy má soupeř jednoduché a které ne, obvykle moc nestudujem situaci v druhé frakci a takhle studovat každý jejich quest a rozhodovat se jestli je dobré jej zrušit asi o několik minut prodlouží hru. Oproti tomu jak lízneš svůj quest tak obvykle hned víš, jestli je dobrý nebo ne...
Tak alternativa tohohle house rule... další výhoda je že jak budeš mít TBC tak tohle pravidlo se ti moc nezmění když ho máš přímo v pravidlech(jen bez omezení a možnost měnit jen normal za outland).

1.12.2010 08:47:59

Raziel
Nechci rozebírat tvoje názory, protože jsem rozespalý a moc to nevnímám. Přečtu si to odpoledne. Ale hned na první pohled vidím, že jsi se překoukl. Jancos diskutuje u hry Wow - The adventure game, coz je trosku jina hra nez "The Boardgame" Takže burning crusade mít nebude. Ale říkám.... možná že tvé vysvetlení sedí i na tuhle hru... to jsem nezkoumal...

1.12.2010 08:59:42

Raziel
Asi sis fakt spletl hru, jak píše Elenistar.
Ve WOW Adventure Game můžeš nové questy přibírat ve městech, takže svoje ovlivníš bez problémů (Quest Giver v Exploration Phase).
A bez problémů jde odhadnout, jak těžký bude quest pro nepřítele.
Myslím, že některé questy jsou moc jednoduché v porovnání s jinými, proto to pravidlo používám. Např. takový Concerted Efforts je vítězný bod zdarma pro toho, kdo si jej vylosoval. Některé questy jsou zas různě těžké pro různé postavy - např. Look to the Stars je velmi obtížný pro Burbonna a Thundershota. Takže obtížné questy si vyměníš ve městě, o lehké tě připraví soupeř pravidlem o vyřazování questů a ve výsledku to bude +- vyrovnané.

1.12.2010 10:19:52

hehe
no fakt že jo :-D
tady je to s questy jinak, ale je fakt že ta uprava co jsem napsal by asi šla použít i tady ... mnohdy se stane že si dobereš quest který prostě splnit nejde, a jít do města jej vyměnit není čas ... si pamatuju že snad jen jednou někdo vyměnil ukol ve městě protože zrovna umřel, a přibral ještě horší než měl :) tak nějak ti ta výměna sebere kolo ( ve městě žádný boj) a nedostaneš za to třeba nic ...
taky si moc nejsem jistý jestli to je zrovna ten správný nápad ničit ostatním questy když většinou je mnohem snazší zabít nějakého bosse a když má někdo takové questy že jejich splněním vyhraje bez toho tak alespon ta hra není pořád stejná ne ?

1.12.2010 11:19:46 | Upraveno autorem (porovnej)

Raziel
Já osobně měním questy pokaždé, když dostanu nějaký dost špatně splnitelný a jsem poblíž města, sice ztratíš pár kol, ale to se může vrátit rychleji splnitelným questem. Občas měním i startovní quest v 1. kole hry, když je to nějaký marný :)
S bossama máš pravdu, to hrajem taky upraveno, že jsou za ně jen 3 vítězné body (myslím že to tak bylo i na ofic. stráknách v nějaké soutěžní modifikaci), protože jinak je to jen level, level, level, boss, boss a konec a to je podle mě nuda, protože právě potom je to pořád stejné. A s questy je někdy sranda a nečekané zvraty, např. naposled kámoš musel do Hammerfallu aby dodělal quest, já mu tam dal past (Snake trap), takže tam nemohl, protože bych nejspíš vyhrál (dokončil bych quest kdy mám 3* zranit protivníka)...
A to rušení questu jsem vymyslel, protože když máš na ně haluz, tak po pár kolech hry můžeš mít třeba 5 vítězných bodů, druhý hráč žádný a zbytek hry už je jen čekání než to vyhraješ.

1.12.2010 14:48:00

Vybíráme z Bazaru

Twinkle
Twinkle
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas