Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Brady Sadler |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Pravidla
Nepřátelé v oblasti stínu - pokud útočím na dálku na nepřítele v oblasti stínů, hážu za něj černou kostkou?Faza vyrovnania
Vyberáš si dve z troch možností, čiže každú iba raz.
ludomyl
Diky.
Pravidla
Ahoj jen se zeptám, CZ pravidla k dispozici asi na webu nejsou co? Zvažuju, že bych hru koupil, ale vždy si předem raději přečtu pravidla.
Intenzivní úkol - Ohavnost
Ahoj, asi jsem se nezorientoval v pravidlech, ale jak to je v případě cvičné kampaně - Intenzivního úkolu? Dle účinků ohrožení mám v určité fázi vyložit Unkela do hry a do doupěte nemesis umístit Ohavnost. Pak mi padl při první akci poté na kostkách efekt nemesis - a Ohavnost má jako efekt nemesis že se střetne s hrdinou s nejméně vyčerpanými akcemi. Když má být v doupěti nemesis, platí to? Opustí doupě a jde do hry? To na mě skočí 2 nemesis potvory najednou. Nebo zůstává v doupěti nemesis, dokud scénář neříká, že ji mám vyložit do hry (červené pole)? Díky za vyjasnění, ale z pravidel mi to nevyznělo jasně.
re: Greyhound
Ohavnost vyskočí a začne prudit. V daném okamžiku tedy budou v boji obě nemesis, jejichž oba! efekty jsou navíc spouštěny případným jediným symbolem nemesis na černé kostce. Když jsem ten úkol hrál, zdálo se mi tak rychlé nasazení Ohavnosti do hry příliš obtížné, tak jsem hledal na BGG - a opravdu, jakmile může, z doupěte vyleze a začne družinu masit. Nás pojela brutálně, asi jsme měli rychleji levelovat.
Re Pravidla
Tady máš odkaz :)
http://www.ronegor.cz/user/documents/_source/_pravidla/warhammer_quest_pravidla.pdf
tracnik
Díky, tak jsem to "bohužel" hrál dobře a projel dle pravidel. Unkela jsem ještě dokázal odstřelit, ale Ohavnost s jejím útokem a odolností jsem prostě nezvládal, dal jsem jí asi 7-8 zranění, ale pak mi lučištnici oddělala :( Zkusím znovu :)
Abe
Díky ti Abe :)
Rozšíření
Ahoj vím, že to sem nepatří, ale přišlo mi zbytečné kvůli jednomu dotazu zakládat extra vlákno.
Nemáte někdo prosím představu, jak to vypadá s překladem již existujících rozšíření?
Nebezpečí
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, kdy a jak může dojít ke snížení nebezpečí v daném úkolu.
V pravidlech jsem našel, že může být sníženo, ale už jsem nenašel jal toho docílit.
Děkuji za odpověď
@Adept-Astares a Freiby
Keď máte konkrétnu otázku je lepšie ju založiť do sekcie Otázky ako samostatné vlákno s výstižným názvom.
prve hry
pri hre s novymi hracmi mi pomohla jednoducha pomocka, ktora trosku doplna prehlad na poslednej strane sprievodcu hrou :
Fazy herneho kola:
1. Aktivacia hrdinov - vyber a vyhodnot 1 akciu hrdinu - akciu vycerpaj.
2. Aktivacia nepriatelov - postupne kazdy po jednom, najprv v stretnuti, potom v tieni -aktivujte a vycerpajte vsetkych pripravenych nepriatelov . Na konci faze sa vsetci nepriatelia pripravia.
3. Lokacia -vyhodnot efekt lokacie.
4. Vyhodnotit dalsie policko nebezpecenstva.
Dalsie doporucenie pre prilezitostne hranie : Karty pri vycerpani neotacame, ale davame na ne cire sklenene zetony. Urobil som peknu podlozku na karty / bgg/.
S novymi hracmi sme zetony pomoci davali na hrdinu, hrac si potom rozhodoval, ku ktorej akcii ich pouzije -limit 2 na akciu dodrzany.
Hra paradna, na rozdiel od pana prstenov je to podstatne jednoduchsie, bavi aj zenu a vnucku.
Dedodusi
Tak to, že je hra podstatně jednodušší než Pán prstenů jsem neměl číst :-) Tak už hru mám v hledáčku. LOTR LCG mě moc nechytl.
bladebrown
jednoducha v logike -1. hras svoju akciu, nepriatelia ta akoby v svojej reakcii mozu rafnut / cierne kocky/. 2. Zautocia prisery- vyhodnotis ucinky . 3. Vyhodnotis ucinky lokacie. 4. Postupis na stupnici ulohy- nebezpecenstva, vyhodnotis ucinky. Dalsie kolo.
Pár nejasností
Vzhledem k tomu, že hrajeme ve skupině více různých her, tak se mě někdy pravidla prolínají, tak se chci jen zeptat a ujistit se, že to hrajeme správně.
1. Mám ve střetnutí 2 nepřátele. Čili 2 černé kostky. Pokud je ale jeden nepřítel vyčerpán na základě nějakého vybavení nebo předchozí akce, budu i za něj házet kostkou nebo jen za připravené?
2. Fáze lokace - máme všechny žetony postupu na lokaci a rozhodneme se vycestovat do další lokace. Na původní lokaci budeme ignorovat text "Na konci fáze lokace", protože konec ještě nenastal. Odhalíme novou lokaci, přidělíme nepřátelé a poté by se měl sputit efekt nové lokace, respektive text "Na konci fáze lokace", protože v tuto chvíli nastává konec fáze. Níže jsem četl, že na nové lokaci se to vyhodnocuje až v dalším kole. Je to opravdu tak? Jo to tak v pravidlech? Protože text na kartě mluví v tomto případě jasně.
3. Mám ve střetnutí 3 nepřátele. Probíhá fáze aktivace nepřátel. Aktivuji nepřítele ve stínu, který nemá klíčové slovo Zásah, ale má Vpřed. Přestože neútočí, tak už dalšího si nemůžu to střetnutí přidat (max.3), takže si musím udělit zranění?
4. Trpaslík útočí na 2 nepřátele, hodím 4 zásahy. Musím je nějak spravedlivě rozdělit, nebo si prostě vyberu, že tento dostane 1 a ten 3? Nebo se rozdělují podle hodností?
Díky za odpovědi, dost pomůžou.
DAM
Mam nacitane iba ceske pravidla, hrame takto :
1. iba za pripravenych
2. ak sa cestuje, nevyhodnocujeme ani staru ani novu. Stara sa v priebehu tahu odklada a do novej sa este len cestuje. Toto som si tiez neni isty, lebo nepriatelia sa uz vylozili/ ako by sme uz boli v lokacii/- cize efekt novej lokacie by sa mohol na konci faze vyhodnotit.
3. ak nema utok, hrame ze nie
4. ak pred hodom zacielime dvoch, zranenia lubovolne
aj ja budem rad, ak to niekto upresni
bod 3
K bodu 3 - pokud je to tak, že má hrdina ve střetnutí 3 nepřátele, aktivuje ze stínu dalšího nepřítele, co má Vpřed, tak už si ho nemůžu vzít do střetnutí a dostane to zranění.
Pozor, aktivovat nepřítele ze stínu může hrdina až poté, co aktivoval všechny své nepřátele ve střetnutí, tedy ty 3.
K bodu 2 - hrajeme to stejně jako dedodusi - pri prozkoumani a cestovani nevyhodnocujeme efekt ani stare ani nove lokace (v pravidlech se pise, ze se vylozi nova lokace a vylozi se nepratele, uz se tam nepise, ze vyhodnoti efekt).
duirin
ale DAM popisuje stvrteho nepriatela, ktory ma sice vpred, ale nema zasah - cize nevidim dovod, aby som dostal zranenie. Zranenie by som mal dostat iba ak ma na liste zasah.
dedodusi
Ale kdyz ma vpred, tak ma prijit do tve oblasti stretnuti. Tam uz jsou 3 nepratele, coz je maximum. A pokud ma jit 4. nepritel do tve oblasti stretnuti, kam nemuze, tak misto toho dostanes zasah.
duirin
vsetko jasne, len ja si myslim, ze zranenie dostanes iba od nepriatela, ktory ma na liste : zasah. Podla mna sa priame zranenie dava iba pri hode ciernymi kockami, inak iba podla listy.
Citace z pravidel
přehled pravidel, str.11, Střetnutí
Pokud má aktivní hrdina ve své oblasti střetnutí tři nepřátele a střetne se s ním další nepřítel nebo by do této oblasti herní účinek umístil další kartu nepřítele, utrpí hrdina tolik zranění, kolik je rovno hodnotě útoku tohoto nepřítele, a tento nepřítel je umístěn do stínů.
Duirin, dedodusi
Chtěl jsem se ujisit a to se moc nepovedlo. Osobně dle pravidel je to tak, že dostaneš zásah. Spíš ještě tedy jak hrajete rozdělování zranění. Osobně většinou to co je pro tebe horší, to je pravda.
D.A.M
Jak nepovedlo? Citace z pravidel nepomohla?
A jak to myslíš s tím rozdělováním zranění? Pokud zacílíš určitý počet nepřátel (musíš před hodem), tak uděluješ zranění libovolně podle svého výberu těm zacíleným nepřátelům.
Pravidla
Pravidlo o udělení zranění za 4 nepřítele je mi jasné. Volba zranění nebo nerovnoměrnost taky beru, přestože jsem nenašel zmínku v pravidlech a to samé ty lokace. Kdybych se řídil přímo psaným slovem, tak musím vyhodnotit text minimálně jedné z nich. Jde mi o to, jestli ty pravidla má někdo z máklé do detailu včetně errat, jestli se to někde už nepropíralo. Ale i tak díky.
ohľadom prideľovanie zranení a efektov lokácií
EN pravidlá, str. 7 (https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/a2/92/a292914b-5cc0-468d-826b-798a97333b11/whq01_rulesrefguide.pdf)
DISTRIBUTING
Numerous game efects instruct the party to “distribute” a value of
something, such as success tokens or wounds. When this
happens, the party collectively decides how to allocate the tokens.
Prideľovanie/Rozdeľovanie (voľný preklad)
Viacero efektov v hre vyzýva družinu na pridelenie niečoho napr. žetónov úspechu alebo zranení. Ak nastane takáto siutácia, družina sa spoločne rozhodne, ako žetóny rozdelí.
Takže zranenia rozdelíte na nepriateľov čo najefektívnejšie, aby ste napr. zabili najväčšiu potvoru alebo zamordovali čo najviac slabých potvor a pod.
-----
Čo sa týka lokácií, tak text na lokácii jasne určuje, kedy sa má vyhodnotiť. Ak tam je, že na konci fázy lokácie a daná lokácie je už preskúmaná, efekt sa nestihne vyhodnotiť. ALE nevidím dôvod prečo ignorovať takýto text na novovyloženej lokácii. Vyložíte nepriateľov a ak má táto lokácia efekt, ktorý sa vyhodnocuje na konci fázy lokácie, ten sa normálne vyhodnotí.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Ora et Labora
Akt. cena: 950 Kč
Končí za: 18 hodin