nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Talisman: The Sacred Pool

Rozšíření pro hru: Talisman: Dobrodružství meče a magie
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: není
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: John Goodenough
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

Tajemný a mocný artefakt nacházející se kdesi hluboko v neprobádaném vnitrozemí a ukrytý za plamennou stěnou Údolí ohně, přilákal dalších hrdinů toužících po slávě, moci a poznání. Jen jeden však může na konci stát s Korunou Moci triumfálně pozvednutí nad hlavou. Který z nich to však bude? Ochránce dobra s čistými úmysly, zda vyslanec zla se srdcem plným temnoty? Nebo obyčejný dobrodruh, pro kterého jsou dobro i zlo jen odvráceno strany téže mince cinkající v měšce na jeho opasku?

Obsah balení

Talisman: The Sacred Pool je již třetím malým a v celkovém pořadí pátým rozšířením pro hru Talisman (Fourth Edition). Obsahuje:

  • 72 karet setkání
  • 16 karet zaklínadel
  • 24 karet označených Quest Reward Cards
  • 12 karet označených Stables
  • 3 alternativní konce
  • 4 karty označující neutrální přesvědčení
  • 4 karty nových postav s plastovými figurkami

Co je nového

Hlavním tématem tohoto rozšíření je přesvědčení postav. V základní hře nehrálo přesvědčení výraznou roli. Postavy mohly být na základě svého přesvědčení odměňěny nebo sankcionovány, ať už prostřednictvím karet setkání nebo vstupem na některé pole hracího plánu. Samotné přesvědčení ale nemělo na průběh hry velký vliv. S novými kartami z rozšíření se to však mění. Potenciálné odměny jsou vyšší, postihy krutější a mít to správné přesvědčení už dokonce může být i podmínkou pro dosažení té nejvyšší mety.

Co nového ještě rozšíření obsahuje? Kromě již známých karet setkání a zaklínadel i dva nové typy karet. Konkrétně:

  • Stables. Jsou to známé karty obsahující mezka, povoz, jezdeckého koně a válečného koně, které je nyní možné získat i jiným způsobem, než kartou setkání na některém poli hracího plánu
  • Quest Reward Cards jsou karty odměn za úkoly provedené pro Warlocka

Dále přibyly nové alternativní konce:

  • Demon Lord, kterého musí hráč na konci hry porazit, pokud chce získat Korunu moci
  • Judgment Day upravující pravidla pro vstup na Korunu moci a umožňující vyhrát hru i jiným způsobem, než poražením ostatních postav
  • Sacred Pool, kdy vyhrává postava, která první dorazí na Korunu moci se čtyřmi a více kartami odměn za provedené úkoly

A na závěr nové postavy:

  • Chivalric Knight, udatný rytíř, který začíná hru s jezdeckým koněm na zámku ve Středním pasu
  • Clerico, postava podle všeho inspirována RPG klasikou Dungeons & Dragons
  • Dread Knight sedící na zádech válečného koně a šířící kolem sebe děs a hrůzu
  • Magus, temná postava měnící společníky na své otroky

Autor: bragi

Další názvy této společenské hry

  • Talisman: Pani Jeziora