Space Hulk - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, strategická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Games Workshop
Autoři: Richard Halliwell
Rok vydání: 1989
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Strategie, tipy, jak rozestavit marinaky, jak vyjit vstric stesti v nahode, kterou tahle hra vrchova

rad bych si tuhle hru uzil jako vsichni zkuseni hraci, takze by se hodilo par rad a principu, jak zachazet s marinaky, aby nedostali nabanceno hned v prvni chodbe, kdy se jim zasekne zbran nebo se netrefi do houfu nabihajicich GS. Jakesi predstavy mam, ale nektere zrejme nebudou uplne idealni. Tim nechci, aby se tu vytvoril jakysi mustr, podle ktereho se vsichni budou presne ridit a hrat podle nej, kazdy hrac urcite rad da pruchod vlastni fantasii, ale vzhledem k tomu, jak obtizna mi hra prijde a prvni mise defakto az nehratelna za marinaky, par obecnych tipu a rad by se siklo:-)
16.11.2009 00:36:59

Ringo
Napíšu jak jsem nejčastěji vyhrál nebo spíše byl poražen s genolupiči:-) , taky je fakt, že moc jinak se mise hrát nedají a moc alternativních cest zde není, nechceš-li hrát jen na náhodu.

jde o postup, který dle odehraných her byl nejúspěšnější, ale náhoda:-)
Plamenomet(5) jako poslední, Sgt.(1) první, za ním zbytek (2,3,4,)
1, 2, 3, jdou dopředu, 4 o jedno pole odbočí rozstřílí dveře a kryje.
1 odbočí do levé chodby a kryje (má největší šanci přežít bitku). 2 a 3 jdou rovně za nimi 5.
4 začne ustupovat co nejdále, nemusí následovat zbytek.
2 a 3 padnou při čištění křižovatky a rozstřelení dveří a plamenomet to tam v klidu vypálí

alternativy: 1 je doleva následována 2, dobijí a zajistí chodbu. 3 jistí původní chodbu. 5 jde doleva.

toliko moje zkušenosti, úprava dle ztrát. stalo se, že došel jen plamenomet, náhoda:-)

16.11.2009 02:33:59

Boldrick
v cem je tedy spatne to me postaveni posledniho marinaka? Ze je o dve pole zasunut v chodbe? Mel by byt vysunut co nejvice do mistnosti, aby chodba po ktere pobezi proti nemi GS byla co nejdelsi?

16.11.2009 09:43:52

Bezy

plamenomet...
Kdybyste videli jaky svinstvo mi bratr pokazdy nadela s plamenometem... nechapu jak to dokaze, ale vzdy kdyz ma neco podpalit, tak to zvladne poslednim vystrelem a pak by mu dosla munice... a dost casto mu zbejva plamenometcik sam ci s jednim jinym marinakem... a GS vs marina je u nas v neprospech GS, ale dle me je to tim, ze za GS mam smulu na kostky...

16.11.2009 09:52:08

re
Počítám, že se bavíte o první misi. Já většinou beru plamenometčíka jako druhého, hned za seržantem. Jednoho z marňáků nechám krýt zadní chodbu, zasunutého co nejvíc v místnosti. Se seržou a plamenometem odbočuju na křižovatce doleva. Jednoho z obyč nechám postupovat rovně jako "návnadu", druhý kryju chdobu od křižovatky. Seržanta od zatáčky chodby postupuje pomalu, kdyby padnul, plamenomet rozpoutá peklo...

16.11.2009 10:07:40

Bezy

Strategie
Hlavni je podle me overwatch.. to je yaklad vseho obcas se v nem vzplati cekat par kol, dokud se GS nerozhodnou pro utok , vzkosit je a postoupit dal.. musis si nechat par(podle mnozstvi predpokladanejch vystrelu) command bodu k odblokovavani zbrani... zrovna v prvni misi jde o to rychle vyrazit kupredu nezdrzovat se v prvni mistnosti a s trochou stesti zabrat prvni krizovatku... pri 3 volnych polich pred tebou ma marina jen malou sanci, ze GS dobehne... pri vice je ta sance miziva... a pokud to chces marinakum zlehcit tak odstran ze hry hodiny, zda se ze nemaji moc vliv, ale opak je pravdou...

16.11.2009 10:09:42

Plamenomet
s plamenometem jsem pocital, ze to budu zapalovat, ale trochu mam strach, ze GS stihnou pribehnout prilis blizko a plameny zasahnou i me. Jestli chapu dobre pravidla, je treba strilet tak, aby mezi marinakem a cilem bylo alespon jedno pole volne.

mimochodem v pocitacove verzi SH delane zrejme dle prvni nebo druhe edice v te prvni misi neni serzant s mecem a plamenomet ma jen 2 vystrely. to si neumim predstavit uz vubec:-)

16.11.2009 10:33:03

ad plamenomet
plamenomet zapálí celou sekci, takže nejde ani tak o jedno volné místo, ale o to aby plamenometčík nestál v té sekci kterou zapaluje. Btw Plemenometčík musí na cílové pole (prázdné nebo s modelem) vidět je to tak? Nemůžu zapálit sekci která je za sekcí na které stojí GS že?

ad odblokování - když jsem na OW a zasekne se mi zbraň, tak spravení a obnovení OW stojí 3 CP, že? Celkem opruz...

16.11.2009 10:54:31

Bezy

plamenomet a zasek
ano musi na nej videt...
Beholder: prave ze ve 3ed. ne, staci mu zbran "odseknout" a automaticky se vraci do overwatche, takze jen 1 CP

16.11.2009 11:02:39

Bezy
aha, fakt že jo, teď jsem si to ověřil v pravidlech...ty jo, tak to jsme hráli zásádní věc špatně...aspoň nějaká dobrá zpráva a další motivace zkoušet první misi dál dokuď ji nedám :)

16.11.2009 11:15:12

Beholder
jestli dobre ctu pravidla, tak plamenomet sice zapaluje celou sekci, ale hori tam, kde dosahuje ten oranzovy kruh, zabere maximalne mistnost o 9 polch, nebo uzkou chodbu o trech polich, takze kdyz strilim v chodbe plamenometem na GS stojiciho ob jedno pole ode me, chytne to pole s GS + jedno pred nim a jedno za nim.

16.11.2009 11:30:13

Beholder
kde jsi prisel na to ze odblokovani stoji 3 CP?

16.11.2009 11:30:33

Ringo
plamenomet zapaluje celou sekci do které střílíš a je jedno na které pole z té sekce (ale musíš na to pole vidět). položíš žeton ohně do prostřed sekce (sekce=dílek mapy) a házíš 2+ na všechny co jsou v sekci.

ad spravení zaseklé zbraně: nevím, myslel jsem že zaseknutí a následné opravení zbraně přeruší OW.

16.11.2009 11:39:18

plamenomet
ale pokud jsem ten plamenomet vysvětlil správně, tak je to těžce nelogické, že plamenomet zasáhne celý dílek bez ohledu na jeho velikosti, takže když střílí na sekci co má 5 polí, tak ohen hoří na 5 polích, ale když střílí na políčko v sekci, která má jen 2 políčka, tak hoří jen ty dvě...

16.11.2009 11:42:06

Ringo
ad "kde jsi prisel na to ze odblokovani stoji 3 CP?"...to jsem neřekl, myslel jsem že stojí 3CP opravení + obnovení OW

16.11.2009 11:44:11

Bezy

re Ringo:
Plamenomet utoci na celej puzzle dilek, vsichni na nem hazej na zasah, ten kruh slouzi jako ukazatel mnozstvi munice a dale zpusobuje do konce kola neprostupnou a nepruhlednou prekazku a zaroven ukazatel, ze do mistnosti nelze vstoupit a pohyb po ni je mozny jen pri novem hodu na zniceni (tady by mohla byt diskuze zda se to vztahuje jen na jedno pole, nebo i na ty na ktere zasahuje castecne, pokud vim, tak to v pravidlech explicitne napsano neni)

ty 3CP myslel 1 odblokovani + 2znovu do overwatche, tak to bylo v jedny z predchozich edici, jestli se nepletu

16.11.2009 11:50:18

bezy

zavorka
ta zavorka tam neni, dobre??? (ignorujte ji, puvodne byla myslena jinde)

16.11.2009 11:53:09

bezy
Surviving pieces within the section can move, but must roll to see if they are destroyed each time they enter a new square in the section with the flamer marker.

Podle mě nezáleží kam zasahuje žeton, ten slouží jen pro indikaci, že sekce hoří. Kdykoli se pohne na pole, které je v hořící sekci hazí si 2+ na zásah ohněm.

16.11.2009 11:57:10

plamenomet
každopádně si stojím za tím, že je naprosto nelogické, že rozsah ohně se odvíjí od VELIKOSTI puzzle DÍLKU, mám pocit, že pokud jsem to z jedenoho videa vypozoroval dobře tak v druhé edici se plamenometem zapalovalo každé políčko zvlášť

16.11.2009 12:01:09

Bezy

hmm
jo vzdyt jsem to psal ne?? Ja myslel nepruchodnost... ze je omezena tim oznacenim, samozrejme ze do horici mistnosti nemuzes vstoupit, ale myslel jsem ze v pravidlech je napsano ze k blokovani vyhledu slouzi jen ten zeton a ze skrz nej nejde projit... ale mozna (asi) je to blbe... a pravidla nemam po ruce abych si je znovu precetl...

16.11.2009 12:12:04

Plamenomet
ja si pevne stojim teda za tim, ze plamenomet zasahuje pole + vsechny policka okolo.

16.11.2009 12:37:53

Bezy
jde skrz nej projit, jen blokuje vyhled. ale kazdy kdo tam vstoupi s ihaz kostkou a na +2 umira

16.11.2009 12:38:36

Bezy

Shrnuto
Shrnuto a podtrzeno.. i pokud to jde je lepsi to nedelat...

16.11.2009 12:46:24

dosah plamenometu
pro priklad davam obrazky jak fungujeplamenomet.
Obrazek z odkazu 1: vystreleno doprostred mistnosti, hori vsechny pole okolo. Kedyz tedy v deskove podobe polozite kolecko doprostred mistnosti, tak to krasne je videt kam to vsude dosahuje. V pravidlech je navic napsano jasne ze to zapaluje celou sekci a rozstrikava se to do okoli.

Obrazek 2: marinak sejmul plamenometem GS tesne na hranici dveri. Hori tedy policko za zabitym GS, ale dokonce tri policka pred marinakem i do stran, ohen se opet rozlil do okoli. Kolecko se polozi na pole kde stal GS a je jasne videt ktera pole hori, tedy i ty za rohem, nekoho by to mohlo svadet k tomu ze hori jen pred nim a za nim, do stran uz nikoliv, ale kolecko ukaz jasne kde vsude.

Treti pokus co jsem delal je, ze jsem vystrelil marinakem plamenometem tesne na policko pred sebe a marinak zarval, uhorel.

Obrazky:

http://mh.ringo.sweb.cz//shex.jpg
(marinak stoji pred otevrenymi dvermi na hore ale neni videt, protoze jak jsem to tipal, tak byl aktivni a blikal, tipnul jsem to zrovna kdyz bliknul:-)

http://mh.ringo.sweb.cz//shex2.jpg

16.11.2009 12:58:45

Zasah jednoho puzzle dilku
neprijde mi logicke, aby pri strelbe do chodby o trech polich horelo jen na trech polich, pokud ta chodba usti nekam dale dalsim puzzle dilkem a sterelbou do chodby o peti polich horelo na peti polich.

16.11.2009 13:01:18

plamenomet
IMHO zapaluje celou sekci, do které byl vystřelen, nic okolo. A pokud je sekce velká jen dvě políčka, pak hoří jen tyto dvě políčka.

16.11.2009 13:02:31

Vybíráme z Bazaru

East India Companies
East India Companies
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas