Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 3–6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2011 |
Sdílej: |
principy hry...
V posledním preview této hry na FFG je zmíněno, že hra používá, cituji "Simultaneous Dial Based Order System". Co si pod tím mám představit? Je to něco převzatý ze hry Duna? Tu tedy vůbec neznám, jenom jsem chvíli přihlížel jedné její partii a vypadala poměrně zajímavě :-).laredo
Ten order system je podle me pouziti tech kolecek z Duny. Kazde ma cisla od 0 do 20, hrac jedno cislo skryte nastavi a za to kolo jeste schova sveho leadera, zbrane a dalsi veci, ktere chce hrat. Pak to oba hraci najednou odkryji a vyhodnoti se souboj. Blize viz souboj v me recenzi na Dunu.
sydo
To jsi řekl dobře, předsedo:-)
Zajímalo by mne, jestli tam bude i bidování karet se zbraněmi ap., které je v Duně základ.
A opět opakuji (a myslím, že už jsme s tím otravnej), že by mne zajímalo, jak FFG dosáhne té hratelnosti ve třech ... asi bych to pak aplikoval na Dunu a to by bylo něco, protože bych si jí zahrál častěji, než jednou za půl roku:-)
Marvin
To bidovani tam snad bude, jak pravis, je to zaklad. A ta hratelnost ve trech me tez zajima, osobne si myslim, ze je to jen marketingovy tah. TI3 je taky psane od tri hracu, ale vime jak to s tou hratelnosti je :)
sydo
Já jsem to nedávno promýšlel a sepsal jsem si pár postřehů jak to u Duny udělat:-)
Císař, Guilda a BG by se ovládaly přes balíčky speciálních karet. Karta by se lízala vždy po dosažení určité úrovně zlata u I a G a po dosažení určitého počtu jednotek na jednom území u BG. Hráči by tedy museli přemýšlet, kolik utrácí, aby nespustili ten efekt (něco jako u Warrior Knights). Dále by tam bylo pravidlo, že v okamžiku, kdy dva hráči uzavřou alianci, tak ten třetí si může vybrat jednu z "automatických" frakcí a hrát i za ni (s určitým omezením).
Nicméně to ještě musím domyslet a hlavně otestovat ...
..
sydo> jj to kolecko je fakt fasa, sa necudujem, ze ffg po nom tak skocilo;)) (btw, taky hutny 'label' az doteraz oficialne nemalo, ci mylim sa?;)
Marvin> dobra otazka;)) ..moj skromny odhad je, ze znzia pocet lokacii potrebnych pod kontrolou ..a (asi) pridaju nejake dielcie podmienky vitazstva (cosi ako v TI)..
..no som zvedavy:)
Národy
Tak podle krátkého popisu jednotlivých frakcí to vypadá, že schopnosti se mixovat nebudou, že to zůstane tak, jak je to v Duně (teda alespoň mám z toho ten dojem :) ).
počet hráčov
otázka asi najmä na Ringa a Syda... dá sa Rex hrať v dvoch hráčoch s tým, že by každý ovládal 2 rasy? myslím bez ohýbaní pravidiel a veľkých zásahov. (pravidlá som nečítal a ani dunu nehral, takže mi to môžte kľudne vysvetliť ako blbečkovi)
miso
Rexe jsem nehral, jen Dunu. Ale bude to dost podobne. Takze asi takto - cim vice hracu, tim lepe. Jasne je, ze v maximalnim poctu hracu to bude nejlepsi. Hra se da hrat ale i ve 4 hracich a budes se dobre bavit. Pro mnohe zkusene hrace je to uz ale neplnohodnotne. Ale ja si porad stojim za tim, ze porad lepsi se vyborne bavit u hry ve 4 nez to nehrat vubec. Treba u Duny jsou pri hre ve 4 ze hry Guilda a Bene Gesserit, coz je pro mnohe nemyslitelne. Faktem je, ze by si clovek rad zahral i s temito rasami, ale jsou pro hru ve 4 prost moc ve vyhode.
Ja jsem hral hru i ve dvou a svete div se ,bavil sjem se i ve dvou a manzelce se to taky moc libilo a chce to porad hrat. Dokonce posledni dobou davame Dune prednost ve dvou pred jinymi hrami, ktere jsou pro dva hrace delany daleko vice. Ale zatim jsme ve fazi, ze hrajeme kazdy za jeden narod. Ale uz to, rekl bych, umime, tak priste najizdim na jinou variantu. a ta varianta je:
Hra ve dvou se vsemi frakcemi: nejde o to hrat za dve nebo tri frakce jako za sve ci jako s trvalym spojencem. To by hra trochu ztratila kouzlo a bylo by to stejne prakticky porad jako jeden na jednoho. Jde o to hrat za jeden narod s tim, ze ostatni frakce budou fungovat plnohodnotne jako hrac, ale zaroven jako, jak ja rikavam, plovouci spojenec. Proste jakmile vytahnes cerva a nastane nexus (nevim jak je to terminologicky v Rexovi) a lze tvorit spojenectvi, spojenci se mezi dvemi hraci prohodi. Takze hra ziskava na zajimavosti v tom, ze je dulezite hrat spojenecky aby to bylo pro hrace co nejvice vyhodne, ale zase s rozumem a neustalou uvahou, ze spojenec muze kazdym kolem klidne prejit na stranu soupere, takze vybavit ho nejakymi vyhodami muze vnest vyhody do rukou soupere. Na vyzkouseni teto varianty se moc tesim. Pravidla k teto variante jsou zde a budou podle me pouzitelne i pro Rexe:
http://www.starbasejeff.com/games/dune/dune_twoplayer.pdf
Ringo
ďakujem za príspevok, to znie ešte lepšie ako som dúfal.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Mini Express ve folii
Akt. cena: 1690 Kč
Končí za: 10 dnů