Quarriors! - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Arclight
Stratelibri
WizKids
Zvezda
Autoři: Eric M. Lang
Mike Elliott
Rok vydání: 2011
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Houserules

Ahoj, na BGG jsem našel dvě zajímavé varianty pravidel (přímo od autora hry)

1. je možné koupit dvě kostky místo jedné (v souhrnné ceně quidity)
2. obodování příšery je volitelné, po obodování se kostka povinně "očesává"

zkoušeli jste někdo?
21.3.2012 11:24:04 | Upraveno autorem (porovnej)

each
1) zkousel, je to super. podporuje zajímavější strategie. často se nám stávalo že si prostě člověk koupil tu nejdražší na kterou mel.
2) to jsem nepochopil jak je myšleno "orezavani"

dale jsme hráli pravidlo. v jakémkoliv počtu hrajeme stale na max bodu. dává možnost hrát I pomalejší strategie ve více lidech

poslední co jsme hráli je možnost Milligan. když se ti nelíbí cos hodil, das jednu kostku (vybranou nahodne)stranou a rerollnes zbytkem. můžeš opakovat I víckrát. z tohodle pravidla mam rozporuplné názory ale širším vyhovuje z důvodů menší nahody (já asi tohle pravidlo nebudu používat, zbytek používám u vsech her)

21.3.2012 11:37:28

AD2
2. When you score the creature you must cull this creature instead of another die. You have the option of not scoring (and not culling anything).

Původní pravidlo:
Po vyhodnocení můžete „očesat“ svou sbírku. Každá vyhodnocená příšera umožňuje očesat jednu kostku z vašeho odkladiště.
Očesanou kostku vraťte na odpovídající kartu moci v divočině. Tuto kostku nyní mohou opět získat všichni hráči. Očesané kostky
umožňují měnit vaši sbírku odstraněním kostek, které již
nechcete.

je imho rozšířeno o to že ta očesaná kostka musí být ta, cos obodoval....

21.3.2012 11:49:09

to rach
Tato dvě volitelná pravidla jsou součástí oficiálních pravidel připravovaného rozšíření Quarmageddon.
První pravidlo se mi moc nelíbí, protože znehodnocuje efekty některých karet a ty se stávají nepoužitelnými. Pokud by ta hra byla tvořena už od začátku s tímto pravidlem a podle toho by byly udělány efekty karet, tak by to byla asi příjemná možnost, ale takhle mi moc nepřirostla.

To druhé pravidlo říká, že když máš skórovat příšeru, tak ji buď zaskóruješ, ale musíš ji samotnou zničit (cull) a nemůžeš zničit (cull) žádnou další kostku. Pokud ji nezaskóruješ, tak za ni nedostaneš body, ale jde Ti normálně do Used Pilu (a nemůžeš ani zničit další kostku, jako v normálních pravidlech).
To pravidlo udělá ze hry mnohem taktičtější záležitost s rozhodováním, jestli příšeru zaskórovat a přijít o ni, nebo ne a raději si ji ještě chvilku nechat, ale taky pěkně natáhne hrací dobu. Oba tyto efekty pro mě hru spíše znehodnotí, protože ji mám rád právě pro oddechovost a rychlost hry, navíc s prvním rozšířením s velmi příjemným take that přídavkem :-)

21.3.2012 12:14:38 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Warhammer Quest: Dobrodružná karetní hra
Warhammer Quest: Dobrodružná karetní hra
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 5 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas