Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy, strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games |
Autoři: | Corey Konieczka Christian T. Petersen |
Rok vydání: | 2009 |
Sdílej: |
Hike
To je dobrá připomínka. Ostatně zjistil jsme, že v MEQu je více míst, u kterých je potřeba správně pochopit posloupnost akcí. Pro hru to má naprosto zásadní význam.
dva hráči_souboj s miniony
Při hře dvou hráčů (Sauron+hrdina) jsme narazili na poměrně patovou situaci - hrdina vyrazí ve svém prvním kole do boje se služebníkem, boj skončí remízou - ani jeden z nich není poražen, ale hrdina je významně vyčerpán. Co mu zbyde v druhém kole? Musí bojovat se služebníkem (i přesto, že je jasné, že jej nedokáže porazit) nebo je nějaká možnost jak zmizet ze společného políčka? Přijde mi, že takhle hrdina přichází o celý tah, což je tak trochu znevýhodnění oproti hře dvou/tří hrdinů, kde znavenému hrdinovi můžou přijít ostatní na pomoc.
Stenod
Je to bohužel tak. Ale zase hrdina má dvě kola pokud hraje sám. Po odehrání více partií zjistíš, že to není až tak omezující.
A stejně když hraje víc hráčů, málo kdo přijde druhému hrdinovi napomoc. A další věc i když by druhý hrdina vjel do lokace s minion nemusí k boji dojít. Pokud bude lokace i nebezpečná, může Sauron rozhodnout a táhnout kartu nebezpečí. Bojovalo by se pak až ve fázi přepadení a taky by se tím pádem pěkně protáhlo.
Stenod
Ve druhém kole je hrdina přepaden a tedy, pokud souboj zase skončí remízou (na kterou by to hráč hrdiny měl směřovat, pokud nevidí šanci na vítězství), tak hrdinovo kolo nekončí a může pokračovat = uprchnout do bezpečí.
Jiné cesty není, pokud je hrdina poražen umírá, přesune se na nejbližší útočiště a vyléčí se (v případě hodně špatné konstalace karet je to i výhodnější, než zvítězit např. na Dol Guldur a zůstat jako vítěz s jednou kartou v life poolu (v ruce) bez možnosti jí zahrát na pohyb pryč z Dol Guldur a bez možnosti se na Dol Guldur léčit - tohle se nám jednou stalo a zhodnotili jsme, že je to past, takže jsem dostal jako hráč hrdiny povoleno spáchat sebevraždu.)
Hike
Si myslím, že to řešení mělo. Ukončil bys tam kolo, odstranily by se žetony vlivu pod tebou a ty bys mohl aspoň odpočívat. Otázkou je, jestli jsi měl z čeho dobrat karty na ruku.
Jinak samozřejmě to s tím přepadením je naprosto přesné.
Sappho
V pravidlech na str. 20 se píše, že když je hrdina ve Tvrzi stínu, tak nesmí odpočívat. Což byl můj případ. Měl jsem jedinou kartu v ruce a už žádnou v přihrádce života, tedy jsem neměl co dobrat. A odpočívat jsem nemohl.
Hike
Jasně. Jsem se špatně podívala kde jsi skončil. Tak to dopadá, když se u toho pracuje:)
V aktuálním faqu je do dokonce řešeno, že se můžeš odhozením karty doprovolně zabít.
Sappho - suicide
Nemám čas celá faq pročítat... odhozením jedné karty? My to doteď řešili variantou simulant. Hrdina si lehne do škarpy, tváři se mrtvě a čeká na dobrodince s žebřiňákem co ho odvalí např. do roklinky. Nechá se ze slušnosti drobátko okrást např. o koně, dostane nabaštit a ráno je zas jako rybička...
Polylux1
Bohužel z hlavy nevím. Takže se budeš muset kouknout. Celý faq je jedna a4 takže to určo zvládneš:)
startovní plot karty
Díky z předešlou odpověď a ještě jednu otázku si dovolím položit - Tři Sauronovy startovní karty - co se týče rozmístění vlivu, znamená to, že mám dát ke každé pevnosti daný počet vlivu nebo ke všem pevnostem dohromady? :)
Stenod
no určitý počet do každej z troch shadow stronghold a určitý počet treba rozkladať po mape, tak že tvoríš reťaze influence tokenov
Stenod
Rozmístění influence tokenů ze startovních plot karet.
Dohromady ke všem Tvrzím stínů přiděluješ jednu sadu influence tokenů a potom dohromady do sféry vlivu (řetězu s Tvrzemi stínu) přiděluješ druhou sadu. Takže to číslo je dohromady ke všem třem Tvrzím stínu.
Hike
Nechápem poslednú vetu tvojho príspevku:
"Takže to číslo je dohromady ke všem třem Tvrzím stínu."
Aby bolo jasné, napr.:
ČIERNA INTRIGA: po 3 influence tokeny do každej "Tvrze stínu", z ďalších 3 môžeš skladať reťaz a 2 influence tokeny do "přihrádky stínu".
Ostatné dve obdobne.
acedrac
Omlouvám se za chaotické vyjádření.
Jak píšeš do každé Tvrze stínu patří daný počet (tj. v uvedeném příkladu 3) a poté celkově 3 žetony vlivu celkem do okolí Tvrzí, buď rovnoměrně ke každé 1 nebo třeba k jedné všechny 3 a ke zbývajícím nic.
karta THEY ARE TERRIBLE
Choose a minion that is on the board, or one that has been defeated. Remove all damage tokens from that minion and place it on any location that contains influence.
Pouzil jsem to tak, ze jsem sveho haradskeho jezdce, ktery byl v tu dobu uz mimo hru, pac byl porazen, dal zpet do hry. Prijde mi to trosku kruta karta, pokud se da pouzit takto na vyvolani miniona z hrobu.
Otazka je, zdali jsem to pochopil spravne?
rbx
Naprosto správně. Je krutá, ale Sauron krutý byl :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
ISS Vanguard ENG + Personnel Files + obaly
Akt. cena: 2600 Kč
Končí za: 1 den