Letters from Whitechapel

xxxxxxxxoo hodnoceno 49x (Seznam vlastníků)

Letters from Whitechapel - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 150 min
Herní svět: Současnost
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Devir
Fantasy Flight Games
Galakta
Giochi Uniti
Nexus
Autoři: Gabriele Mari
Gianluca Santopietro
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Předem říkám, že jsem začátečník a pravidla nemám "v malíku" :)

1) Vyšetřovatelé umisťují žetony na místa, kde ukončili pohyb předchozí noc. Co když jsou ale v těsné blízkosti s místem potencionální vraždy? Lze i tak žeton vyšetřovatele umístit (pochopitelně to může být pouze "fake")?

2) Mohu nahlásit speciální pohyb (drožka, ulička), ale přitom s Jackem nepohnout (pouze zaznamenám stejné pole do archu/v případě "drožky" 2x stejné pole do archu)?

3) Figurky obětí nesmí ukončit svůj pohyb v těsné blízkosti s vyšetřovatelem, nebo nesmí ukončit svůj pohyb na dosah vyšetřovatele (tzn. poté co vyšetřovatel udělá své 2 kroky je u ní a tomtéž kole může zatýkat).

Dky.



23.4.2011 19:25:16

1 můžeš ho tam umístit
2 když nahlásíš speciální pohyb MUSÍŠ ho prověst
3 nesmí skončit u vyšetřovatele je to přímo v pravidlech

23.4.2011 19:45:13

Ella
Díky, díky :)

Jenom mi ještě prosím Tě řekni, jaký je vlastně rozdíl, pokud skončím pohyb "oběti" v těsné blízkosti vyšetřovatele, nebo na dostřel (tzn. v dosahu vyšetřovatele). V obou případech vede vražda dané "oběti" k okamžitému zatčení. Pravda, pravidla hovoří o těsné blízkosti, ale osobně ve dvou výše popsaných situacích rozdíl nevidím :(

23.4.2011 21:49:50

Deskovec
no podle mě taky není
jenom je otázka jestli je Jack takovej sebevrah, aby zabil tuhle slečnu

24.4.2011 11:12:30

Pohyb Jacka
Dnes jsem hráli další hru a nedá mi to se nezeptat:

1) Může Jack zůstat stát na stejném poli? (tzn. do svého zápisníku zapíše znovu stejné číslo pole na kterém aktuálně stojí).