Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | neuvedeno |
Herní kategorie: | párty hra |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | GMT Games |
Autoři: | John Poniske Rick Young |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Více lumíků v zóně kontrolované orlem v důsledku speciální akce.
Jestliže se do zóny kontrolované orlem dostane v důsledku speciální akce více lumíků nevím, který je sežrán. Nerozumím následující formulaci. Mohl by mi to někdo ze znalých vysvětlit?
When multiple lemmings enter a hunting eagle’s zone of control, the eagle will
feast upon the first one allowed per the above, then flip to its feasting side and
scatter the rest.
kren
snad se nepletu, ale orel sní toho vrchního (nebo jednoho - podle orla), žeton orla se otočí a zbytek lumíků je vystrašen
jestli se pletu tak mě snad někdo opraví:)
kren
Je to tak, jak píše Seils - orel sežere toho vrchního ze sloupečku lumíků (pokud celý sloupeček není v křoví), zbytek se rozprchne podle pravidel pro rozprchnutí. Orel se poté otočí na svoji "hodovací" stranu.
Překlad té věty:
Když se více lumíků dostane do zóny lovvícího orla, orel sežere toho prvního svrchu, poté se otočí na svoji "hodovací" stranu a vystraší zbytek lumíků (= tzn. způsobí, že se rozprchnou).
to seils
No právě když kartu zahraje ve svém tahu nějaký klan (ne klan momentálního hráče za orla), tak jestli o tom který lumík je sežrán rozhoduje orel, když orlí hráč v té chvíli není na tahu? Zdá se mi, že to tam není nijak uvedeno.
Nejde mi o lumíky, kteří jsou naskládáni na sobě (to je jasné, že sežere horního), ale jde mi o více lumíků na více hexech čisté louky.
kren
If a lemming ends your Special Action move in (or scatters into) an eagle’s zone
of control, you will instantly perform the feasting (if the eagle is hunting and the
lemming is in a clear hex) or the scattering procedure (all other cases) as if you
were the Eagle Player.
takže aktuální hráč hraje za orla pokud to dobře chápu
to Seils
Jo to dává smysl, díky. Překládám pravidla a tak to tam nějak víc zdůrazním.
Podmínky rozprášení (rozprchnutí)
Mám dotaz na jeden problém při rozprášení.
Podmínky rozprášení jsou dvě:
1) lumík musí být přesunut na sousední hex
2) cílový hex se nesmí nacházet v orlí zóně
Jak to hrajete jestliže neexistuje sousední hex mimo aktuální orlí zónu, kam by se mohl lumík rozprchnout? Přesunete ho o více jak jeden hex (ne na sousední ale na nejbližší, který je mimo orlí zónu) nebo ho přesunete na sousední, byť by musel zústat v orlí zóně?
Jde především o lumíky, kteří se majíé rozprchnout z polovičních hexů na okraji herního plánu, ale také ta situace může nastat, jestliže by se rozprchnutím na sousední hex porušil limit stohování a jiný sousední hex není k dispozici. Pokud by totiž lumík musel zůstat v důsledku rozprášení v aktuální orlí zóně a orel před rozprášením nehodoval (lumík prchal z křoví), tak by ho teoreticky po rozprášení mohl orel na lovu hned sežrat - nikde o téhle situaci není ale v pravidlech žádná zmínka.
Doufám, že jsem byl dostatečně srozumitelný.
kren
Podle mě jde o nejbližší možný hex, tzn. i o dva tři hexy dále, pokud je to nutné.
rozprašení
ja jsem to pochopil tak, že by se měl vybrat nejbližší možný hex, ktery se nenachazi v aktivni orli zoně. Lze pohybovat i zpět lumikem. A ne na sousedni hex!
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Neta tanka deluxe ks edicia
Akt. cena: 50 €
Končí za: 4 dny