Fields of Fire

xxxxxxxooo hodnoceno 3x (Seznam vlastníků)

Fields of Fire - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 1
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: válečná
Čeština: není
Vydavatelé: GMT Games
Autoři: Ben Hull
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Překlad do češtiny

Po Magic Realmu jsem se pustil do překladu této hry v deluxe verzi. Můj skromný odhad je tak rok na překlad, možná déle. Docela by se mi hodil někdo kdo rozumí anglické vojenské terminologii. Výrazy, se kterými budu potřebovat pomoct s překladem budu psát sem do příspěvků. 

22.2.2024 12:03:05

První věc se kterou bych chtěl pomoci je: bunkers, pillboxes, trenches a foxholes. 
Bunkers-bunkry

Pillboxes- opevněné kryty?

Trenches-zákopy

Foxholes-okopové jámy?

Pokud někdo zná lepší nebo přesnější překlad pillboxes a foxholes, tak sem s ním. 

22.2.2024 12:40:03

nejsem úplně odborník na tuto terminologii, ale místo okopové jámy bych dal jen jednoduše okop/okopy a místo opevněný kryt buďto pěchotní srub a nebo klasicky kulometné hnízdo, ale jak říkám jsem laik a třeba někdo povolanější dá lepší vysvětlení - překlad

22.2.2024 13:02:57

Joe

Pillbox - dal by som “lehké opevnění”

Foxhole - okop

-------------------
Prekladateľ Joe

22.2.2024 14:24:12

x

22.2.2024 17:10:27 | Upraveno autorem (porovnej)

Mám další překladatelský oříšek. 

Ve hře jsou tři úrovně zkušeností jednotek, a to: Green, Line, Veteran. Tedy zelenáči a veteráni jsou v pohodě, ale jak přeložit nejlépe jedním slovem Line. Nejlepší co mě asi napadlo jsou mazáci.

27.3.2024 13:42:26

x

27.3.2024 16:47:07 | Upraveno autorem (porovnej)

Děkuji za příspěvek @PietrodaBele, asi jsem se nevyjádřil přesně, já chápu, že Line znamená středně zkušený voják. Mně šlo o to, jak to vyjádřit jedním slovem. 

28.3.2024 08:49:37

Napadlo mě třeba rozdělení:

zelenáč = green

rekrut = line

veterán = veterán.