Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 30 min |
Herní svět: | Středověk, Abstraktní |
Herní kategorie: | strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Catalyst Game Labs |
Autoři: | Jeremy Holcomb Stephen McLaughlin |
Rok vydání: | 2013 |
Sdílej: |
a narazil na straně 5 na příklad...
Není v něm náhodou chyba, resp., několik chyb? Prosím zkušenější hráče, aby mi to osvětlili, nebo potvrdili...
In the diagram at right two players are using the Robin Hood Expansion Pack. It’s the Prince John player’s turn and he’s trying to determine what his move should be.
Currently he has no ability to capture Little John. Since the Priest starts in the Defense icon square indicated by the Little John Tile and the Jump (nemá tu být Slide?) icon on the Priest to capture Little John is a straight line running from the Defense icon-indicated square to Little John, the Seer (nemá tu být Priest?) can’t capture Little John.
Likewise, the Assassin’s Jump Slide icon will not allow it to leap over the Defense icon-indicated square in an attempt to capture Little John.
The Prince John player then turns his attention to Friar Tuck and he’s got several options to consider. The first is Sir Guy. Since there is not a straight line from the square occupied by Sir Guy to Friar tuck for the Jump icon on Sir Guy that will allow him to move to Friar Tuck’s square, the “straight line” rule does not apply. However, while this leaves two potential paths to the target square, since both the “Green Path” and “Blue Path” Jump moves pass through a Defense icon-indicated square, Sir Guy cannot capture Friar Truck.
Second, there’s the Ranger. While it has the same “non-straight line” set-up as Sir Guy, leaving two paths to the target, in this instance only the “Purple Path” Jump move passes through a Defense-indicated square, while the “Red Path” Jump move doesn’t involve a Defense icon so the Ranger could capture Friar Tuck.
However, there’s a better move. Since the Command icon ignores the Defense icon, the
player could use the Command icon ability on Prince John (flipping the tile, as usual), to move the General into capture Friar Tuck, which will simultaneously put Little John into danger of being capture next turn (není mi jasné jak...).
příklad str. 5
Ano, v tom druhém odstavci má být slide a Priest.
Stejně tak není v posledním odstavci jasné, jak může Generál zajmout Friar Tucka a ani pak nemůže ohrožovat Prince Johna. Připadá mi to, že na tom obrázku měl být místo Generála nějaký jiný kámen.
general
Tucka zajme díky command ikoně prince, jen nenapadne Malého Johna, ne prince Jona, ale to byl asi jen přepis...
základní pravidla hotova
pokračuji rozšířenou hrou
zhruba 80% hotovo,
nicméně jsem práci přerušil kvůli 3 komerčním překladům, které mají z pochopitelných důvodů jaksi přednost. Děkuji za pochopení, pokračovat budu co nevidět. Dám pak vědět.
nebojte
nezapomněl jsem na vás - komerční překlady jsou více méně hotovy, teď jsou na korektuře nebo u grafika, odevzdávat by se mělo do konce roku, takže počítám, že z kraje roku 2016 bych se vrhl na dodělání Duka
Hotovo (v textu)
Konečně jsem se dokopal to doklepnout a nahrát.
Do grafiky se aktuálně nechystám.
edit: pochopitelně pokud někdo narazíte při čtení na chyby, budu rád za report
Pelly
Super a díky..
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Frosthaven - KS edice + Frosthaven Map Archive
Akt. cena: 4500 Kč
Končí za: 10 dnů