Bombay - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Středověk
Herní kategorie: desková hra, dopravní
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Ystari Games
Autoři: Cyril Demaegd
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Jak správně hrát hru

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abychom si zahráli tuto hru. I když jsem amatérským způsobem překládal pravidla, dokud jsem si hru nezahrál, moc jsem nechápal některé pojmy. Přesto mi není jasné, kdy dochází k doplňování zásob v tržištích?

Pokud jsem to pochopil správně, hra se hraje na tzv. sety a každý set se skládá z jednotlivých kol, dle počtu hráčů. Hru jsme hráli ve 4 a ve 3.
Ve 4 hráčích by se mělo odehrát celkem 16 kol a ve hře ve 3 hrčích by se mělo odehrát 15 kol. (5x3 - kdy se v pěti setech vystřídají všichni tři hráči jako začínající)???
No a k samotnému doplňování zásob. V prvním případě (ve 4 hráčích) jsme to hrály tak, že se zásoby měnily po každém kole. Což se mi zdálo příliš časté.
Při hře ve 3 hráčích jsem ale hru hrály, že se zásoby otočily po skončení setu, tedy za celou hru 5x a myslím si, že takhle to je správné.
Může mi prosím někdo toto upřesnit? A hrál někdo v poslední době tuto hru a jaké s ní má zkušenosti?
Dále mne napadlo, že pokud bych každé kolo pasoval - tedy vůbec nehrál, nastřádm docela dobrý počet rupií a to si předci hraje? Je to jen hypotetická otázka, poněvadž se vytratil dojem z hraní.
Děkuji za info.
8.8.2010 21:08:20

To Ta-jmená
Tak jsem si všimnul, že ti také Bombay dorazil, tak doufám, že se brzy zapojíš do diskue?

28.11.2010 09:09:42

Kent
pravidla už si přesně nepamatuju, takže s doplňováním zásob ti neporadím, ale vím, že právě ta možnost pasovat a vydělávat peníze "za nic" me od této hry odradilo... někdo kdo celou dobu přemýšlí a vozí zboží má ve finále stejně peněz, jako ten, kdo od začátku hry stojí na místě :(

28.11.2010 11:49:13

To KungPao