Battles of Westeros

xxxxxxxxxo hodnoceno 43x (Seznam vlastníků)

Battles of Westeros - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Středověk
Herní kategorie: desková hra, strategická, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Autoři: Robert A. Kouba
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Souboj

Tak na stránkách FFG vyšel první článek a to o soubojích.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1153
3.3.2010 21:03:54

Souboj
Hmmm, vypada to dobre, posune se to od Battlelore k vetsi realisticnosti. Na druhou stranu, pokud tam nebudou extra "light" pravidla, bude to slozistejsi nez Battlelore, ktery si clovek zahral s kazdym...

3.3.2010 21:16:47

ad souboje
Akorát nechápu, proč to udělali tak neefektivně s těmi zásahy. Kdyby dali šestistěnku a zelený štít by dal zásah jen zeleným jednotkám, modrý by dal zeleným i modrým a červený by dal zásah všem jednotkám, tak by to měli jednodušší. Navíc by tam přidali žolíka (u kterého by pěšáci nedávali zranění koňákům) a měli by ještě dvě strany volné na zavedenou morálku a ještě něco navíc. Takhle je to dost divné, když hodíte červený štít, tak sice zasáhnete červenou jednotku, ale nezasáhnete zelenou. Co to sakra byl za útok, když silnou jednotku to sejme a slabou nezkušenou ne?

3.3.2010 21:26:27

Souboj
Tak to mě fakt těší, pokud to bude složitějši než Battlelore, ale ne víc než ToI, tak je to ideální hra pro mě. Tak jak na tuhle, jsem se dlouho na žádnou jinou hru netěšil. Zatim určo wish-list.

3.3.2010 21:30:46

Kadaver
To holt prebiraji ze systemu CaC, me osobne to prijde prehledne a vyhovuje mi to...

3.3.2010 21:36:38

souboj
mě teda hlavně potěšilo pravidlo, že pěchota nesejme jízdu ani s valor hodem. Ale když tak nad tím uvažuju, v Memoir mi dost vadilo že pěšák mohl rozstřílet tank ale v té středověké bitvě se mohlo stát že pěšák se štěstím sejme koňáka :). Ale každopádně tohle pravidlo oceňuji a pokud bude takových změn oproti Battlelore/Memoir/CaC více, tak mi nezbyde než hru koupit :)

3.3.2010 21:43:52

to Aneken
Přehlednost mohli vyřešit klidně tak, že by na každé té straně byl nakreslený jeden štít nebo dva nebo všechny tři, třeba příslušných barev. Bylo by to efektivnější pro využití kostky i ohleduplnější pro barvoslepé (i když s tím si taky poradili tak, že každý štít má jiný vzor, ale i tak se více prvků rozezná lépe než jen různé vzory).
Mně jen připadne divné to, jak jsem psal. Jedním symbolem zasekneš silnou zkušenou jednotku, ale ne slabou a nezkušenou, což je z tématického pohledu dost divné (a schopností uskakování to asi opravdu nevysvětlíte :-) ).

3.3.2010 22:28:23

Kadaver
No ja nad tim ani takto nepremyslim, ten system je postavenej na barvach a tak to neberu jako silu uderu, ale proste zasah ruzneho typu jednotek. To tak bylo uz od Battle Cry, kdy tam byly typove jen jednotky a na kostkach typ jednotek, ktery trefujes...

3.3.2010 22:40:31

Kadaver
Já si myslím, že ten systém D8 je tam kůlivá tomu flanku (útoku z boku). Pokud to dobře chápu, tak pěchota zaútočí zboku na silnou jízdu (červenou), která je engaged s jinou jednotkou, a řekne, všechny zelené přehazuji. Pokud by byla D6, tak by toto nefungovalo.

Jinak ten útok z boku mne teda potěšil.

4.3.2010 07:39:46

Beholder
To, že pěchota neumí na jízdu je bezva, ale asi bych uvítal, kdyby některé jednotky pěchoty (kopiníci, pokud tam budou), měly šanci jízdu zasáhnou valor hodem. Mohlo by třeba platit omezení, že to platí jen v případě, že se před útokem nepohybovaly ...

4.3.2010 07:41:56

to Marvin
Vidíš, to mě nenapadlo, dobrý postřeh. Sice by se to dalo naroubovat i na ten můj návrh, ale pohrálo by si to trochu s pravděpodobností toho hodu... Každopádně věřím FFG, že to budou mít dobře playtestované a že pro to budou mít více takových důvodů (speciální vlastnosti některý leaderů, které nějak mění zásahy, apod.).
Předpokládám, že některé (všechny?) jednotky budou mít i nějaké speciální vlastnosti, takže věřím tomu, že kopiníci budou mít jako speciálku, že jízdu třeba valorem zasahují a tak.

4.3.2010 09:50:06

Engagement
Tak na FFG nekdo postoval, ze v jinych hrach vede engagement k hodne staticke podobe hry, tak jsem zvedav, jak to maji tvurci poresene:)
Jinak specialni vlastnosti bych ocekaval, treba u kavalerie by se mi libilo, kdyby z plne jizdy - 3-4 hexy mela treba jeste drtivejsi dopad na lehke pechotni jednotky, jako ve skutecnosti. Ostatne prostoru pro specialni vlastnosti je skutecne docela dost:)

4.3.2010 10:32:47

Mazáci
Můýete mi poradit jméno nějaké hry, která používá podobný způsob boje jako BOW? Jde mi hlavně o ten engagement:-)
Díky.

5.3.2010 15:36:44

Kadaver
Tak je další důvod pro tu osmitěnnost kostek. Hází se s nima každé kolo i na počet Command Tokenů, které umožňují aktivaci jednotky.

31.3.2010 12:32:22

Velení Jednotek
Další článek, který nám to dostatečně vysvětluje. :)
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1229

31.3.2010 22:23:45

Vybíráme z Bazaru

Escape Room: Úniková hra 2
Escape Room: Úniková hra 2
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 7 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas