Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
Karta mýtů-přidání nestvůr
Pravidla se moc nepovedla. Pokusil jsem se tu projít dotazy na nestvůry, ale nenašel jsem co mě zajímalo. Určitě jsem narazil na víc nejasností, ale nejvíc mě trápila tato otázka. Karta mýtů přidala na ulici Arkhamu nestvůry(zvláštní schopnost karty mýtů, nestvůry přidány bez brány). Můžou nastat 4 kombinace, limit nestvůr v ulicích Arkhamu je/není překročen a na ulici, kde se objeví nestvůry je/není vyšetřovatel. V pravidlech na straně 21 je uvedeno: "Pokud se pří setkání objeví pouze nestvůra a ne brána, žeton nestvůry
na hracím plánu nezůstává." Fáze mýtu není, ale fází setkání. Co se s nestvůrami ve 4 uvažovaných variantách stane? Pokud zmizí, tak kdy?
Nedává mi takovýto efekt karty mýtů smysl, pokud by nestvůry vždy ihned zmizely bez jakéhokoliv efektu.
Nestvůry jdou normálně do hry a zůstávají v ní, pokud je překročen limit nestvůr v Arkhamu,jdou do okolí.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Mythwind + rozšíření v prvním vydání
Akt. cena: 3500 Kč
Končí za: 1 hodina