Arkham Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Nexus
Autoři: Kevin Wilson
Richard Launius
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dansemacabre

house rules

Jak moc pouzivate pravidlo "6x sealnuta brana = vyhra"? Prijde mi, ze pokud se na tech sest peceti jede cilene uz od zacatku, da se to pri ctyrech hracich bez namahy vyhrat vzdy tak do hodiny a pul, coz je nuda... Naopak pozavirat vsechno se skoro neda, takze jedina sance na opravdu zabavnou hru je poradne se nahrabat a nechat probudit Prastareho. Mate nekdo zkusenosti s tim alternativnim systemem, co je k precteni v "house rules" mezi vecmi ke stazeni?
16.11.2008 00:24:55

RE: house rules
Ve 4 hráčích je hra často opravdu hodně jednoduchá, zkus si podle normálních pravidel zahrát ve dvou a budeš koukat :-) Pro ztížení hry se dá z house rules určitě použít víc věcí, rozhodně vřele doporučuju tu poslední, variantu StormKnight. No a jestli chceš hru ztížit, použij pravidlo pro 5 hráčů: 2 nestvůry s každou novou bránou místo jedné...

18.11.2008 08:31:55

:)
je pravda ze pokud hrajte se zakladnim orzsirenim tak hra ve 4 je hodne lehka.....neni tom u tak ovsem kdyz hrajes s rozsirenim...my hrajem s dunwichem,kinportem,king in yellow,black goat of woods a curse of pharao a jako celkem masakr....vyhrat na sealy uz neni tak lehky....jelikoz tam existuji mythos katrty ktere maji burst a seal ti jde do haje......rozhodne musim uznat ze s upgrade to celkem slusne privrdilo.....ale aspon je to zajimavejsi....ovsem zase na druhou stranu kdyz hrajem v 5 s upgrade se pocitaji postihy pouze jako na 4 hrace tzn. jako by hraly pouze 4 hraci - z bran leze jen jedna potvora,doom track token ancient one ma hodnotu pouze 4 zivotu atd....

18.11.2008 17:28:31

Dansemacabre

obtížnost
Kupovat všechna rozšíření se mi nechce (moc peněz a nevešlo by se to na stůl - už s Dunwichem máme problém), takže zkusíme StormKnight. Burstovací brány mi jako problém nepříjdou vzhledem k tomu, že jsou ve hře průměrně čtyři pečetě (= čtvrtina nestabilních lokací) a burst karta je na každou lokaci jedna (= minimální šance, že se trefí do pečetě - zatím se to nestalo). Jako dobré řešení mi příjdou spíš ty automatické nárůsty zhouby na mythos kartách v King in Yellow.

19.11.2008 10:09:03

vytažení diskuse do nového vlákna
Ahoj,

vzhledem k tomu, že se začalo v diskusi řešit něco úplně jiného, vytáhl jsem ji do samostatného vlákna. Určitě to přispěje k přehlednosti diskusí a budou zajímavější pro ostatní návštěvníky.

Současně bych vás poprosil o zakládání nových diskusí, když chcete diskutovat o něčem novém/jiném.

Díky...

19.11.2008 11:16:15

jaffa

to Dansemacabre
my hrajeme s rozsirenim uz dost dlouho a ver mi ze se nam za hru jedna az dve brany zlikviduji pomoci burstu...ikdyz jedes na sealovani od zacatku.
...natozpak kdyz si vytahnem jako ancient one co ma abilitu ze kazda brana co se otevre je automaticky burst......sou ti sealy jaksi na prd...:)...

20.11.2008 09:26:40

Tygr

to Jaffa
Není pravda, že se pravidlo "o jednoho hráče míň" při obou velkých rozšířeních vztahuje i na počet životů Ancient One. Pokud bys chtěl důkaz, najdeš ho na http://new.fantasyflightgames.com/edge_foros_discusion.asp?efid=5&efcid=1&efidt=895

Třetí příspěvek od konce, poslední odstavec.

6.3.2009 13:50:07

Vybíráme z Bazaru

AVGhost: Paranormal Investigaion + rozšíření
AVGhost: Paranormal Investigaion + rozšíření
Akt. cena: 2200 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas