Game of Thrones LCG, A

xxxxxxxxoo hodnoceno 50x (Seznam vlastníků)

Game of Thrones LCG, A  - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Středověk
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: není
Vydavatelé: Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Eric M. Lang
Christian T. Petersen
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Prvni test

Tak uz mame za sebou prvni hru, moji Lannisteri se topili v penezich a ve spouste charakteru a bratrovy Starky prevalcovali:) Ale asi to budu muset zkusit s Vaskem nebo s QCPX, bo nevim, jestli nehrajem neco blbe:) Jinak se mi to teda libi, myslim, ze chvili zustanu u sveho oblibeneho rodu:)
29.3.2009 15:54:25

Sinuhet
Použití agendy je na rozhodnutí každého hráče.

23.1.2012 06:58:49

Dotaz
http://www.cardgamedb.com/index.php/GoTCards.html/_/kings-of-the-sea/siege-of-riverrun-kots

Tím " You" jsou myšleni oba hráči nebo jen majitel plot karty?

23.1.2012 17:23:08

Sinuhet
Jen ten, co ji zahraje. Ten plot se moc nehraje, pokud nejedes nejaky bezintrikovy balik. Ja ho hraju ve svem dracim baliku, protoze ten stejne nemuze intriku, diky Heir to the iron throne agende. Je fajn, protoze ma relativne vysokou iniciativu, 2 claim. U karet s 2 claimem je proste za ten claim nejaka cena.

23.1.2012 17:59:39 | Upraveno autorem (porovnej)

Dotaz
Děkuji za odpověd a mám ještě jeden. Uniká mi, proč by Stark měl hrát tuto kartu. Nechápu smysl toho, když na mě někdo útočí, tak kneelnout 2 postavy se mi zdá hodně. Ale možná jen nedokážu vykouknout z krabice :-)

http://www.cardgamedb.com/index.php/GoTCards.html/_/core-set/lethal-counterattack-core

Dopsáno: no možná už vím, nechápu její využití protože mám soupeře co neútočí na military ale na intriky.

23.1.2012 22:48:11 | Upraveno autorem (porovnej)

Lethal Counterattack
Pochopíš až budeš hrát proti někomu kdo má fakt opruz charaktery a zrovna se rozhodne že tě pojezdí Military. Tahle karta se moc nehraje i když je to prý bývalé Rko o to větší šok vidíš v očích protihráče.
Taky mě teď napadlo, že to může být jako řízená provokace při plotu Battle of Oxcross, kdy se teda protihráč rozhodne vyhrát tu military aby mu neumřel nějaký charakter (který nejde zachránit, protože na End of the phase už není okno na efekty) a prostě ty mu vymasíš jeho útočící charaktery takže k vyhodnocení chalange vůbec nedojde a pak ho pojezdíš ty nějakou slabou military, abys vyhrál a on si pak musí zabít ještě dalšího týpka na efekt plotu :-)
V každém případě jsem tenhle event viděl v akci a není to moc srandovní :-)

24.1.2012 07:22:49

Lumirius
to zní dobře, díky :-)

24.1.2012 11:28:04

Chyba
Asi jsem našel chybu v našem hraní. My po určení iniciativy jsme hráli tak, že kdo ji vyhrál automaticky začínal. Nyní ale v pravidlech vidím, že ten kdo vyhraje iniciativu určuje kdo bude hrát jako první. Což je docela změna.
Můžu se zeptat z Vašich zkušeností, jestli obvykle po výhře iniciativy začínáte nebo jako prvního hráče necháváte hrát soupeře? Je to podle plot karet nebo je to rozhodnutí kdo začíná jako první jen formalita a vždycky začíná ten, kdo vyhrál iniciativu?

24.1.2012 13:10:33

Chyba
Asi jsem našel chybu v našem hraní. My po určení iniciativy jsme hráli tak, že kdo ji vyhrál automaticky začínal. Nyní ale v pravidlech vidím, že ten kdo vyhraje iniciativu určuje kdo bude hrát jako první. Což je docela změna.
Můžu se zeptat z Vašich zkušeností, jestli obvykle po výhře iniciativy začínáte nebo jako prvního hráče necháváte hrát soupeře? Je to podle plot karet nebo je to rozhodnutí kdo začíná jako první jen formalita a vždycky začíná ten, kdo vyhrál iniciativu?

24.1.2012 13:10:36

Sinuhet
no to není zas tak úplná chyba, ale může ti to ovlivnit styl hry. Já třeba rád začínám, ale jen kvůli toho že mám docela agresivní decky v poslední době, ale třeba Lannister nebo Targ klidně nechá začínat protivníka a pak mu všechno poruší nebo pokleká a vyloží si charaktery podle situace.

24.1.2012 13:17:14

...
Kdo vyhraje iniciativu, tak urcuje, kdo zacina. Je to docela dulezite. Ne vzdy chces zacinat. Predstav si situaci, ze souper pred sebou nema zadne chary, nebo to, co ma pred sebou je pomerne nejednoznacne a ty nevis, co bude hrat. Pak je dobre nechat ho zacit a ty mas vetsi sanci na nastalou situaci zareagovat. Zacinani je vyhodnejsi, pokud vis, ze to kolo chces hrat agresivne a na stole uz mu toho moc nezbude, aby te nejak ohrozil.

Secteno a podtrzeno: nikdy nehrajes tak, ze vis v kterem kole, co vylozis, ale je dulezite reagovat na zahrani soupere. V tom je vyhoda toho, ze hrajes jako druhy.

24.1.2012 15:03:21 | Upraveno autorem (porovnej)

Díky
"Secteno a podtrzeno: nikdy nehrajes tak, ze vis v kterem kole, co vylozis, ale je dulezite reagovat na zahrani soupere. " To je zajímavé konstatování. Třeba u Lannistrů a jejich provozování fíglů tomu rozumím, ale u agresivních decků chci být já ten, který diktuje tempo. No budu o tom přemýšlet :-)

24.1.2012 15:21:15

Agresivni decky
No to ale lze - hodne ultralacinejch charu, ploty s vysokou iniciativou a claimem. Typicky se hraje Treaty agenda + smrdlaci za 0-1 goldu (ke Greyjoyum warshipy). Tempo diktujes dokud mas na ruce karty, takze urcite neco na lizani.

24.1.2012 17:49:39 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Sword & Sorcery: Immortal Souls
Sword & Sorcery: Immortal Souls
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas