Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Středověk |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Edge Entertainment Fantasy Flight Games |
Autoři: | Eric M. Lang Christian T. Petersen |
Rok vydání: | 2008 |
Sdílej: |
Prvni test
Tak uz mame za sebou prvni hru, moji Lannisteri se topili v penezich a ve spouste charakteru a bratrovy Starky prevalcovali:) Ale asi to budu muset zkusit s Vaskem nebo s QCPX, bo nevim, jestli nehrajem neco blbe:) Jinak se mi to teda libi, myslim, ze chvili zustanu u sveho oblibeneho rodu:)Sinuhet
Použití agendy je na rozhodnutí každého hráče.
Dotaz
http://www.cardgamedb.com/index.php/GoTCards.html/_/kings-of-the-sea/siege-of-riverrun-kots
Tím " You" jsou myšleni oba hráči nebo jen majitel plot karty?
Sinuhet
Jen ten, co ji zahraje. Ten plot se moc nehraje, pokud nejedes nejaky bezintrikovy balik. Ja ho hraju ve svem dracim baliku, protoze ten stejne nemuze intriku, diky Heir to the iron throne agende. Je fajn, protoze ma relativne vysokou iniciativu, 2 claim. U karet s 2 claimem je proste za ten claim nejaka cena.
Dotaz
Děkuji za odpověd a mám ještě jeden. Uniká mi, proč by Stark měl hrát tuto kartu. Nechápu smysl toho, když na mě někdo útočí, tak kneelnout 2 postavy se mi zdá hodně. Ale možná jen nedokážu vykouknout z krabice :-)
http://www.cardgamedb.com/index.php/GoTCards.html/_/core-set/lethal-counterattack-core
Dopsáno: no možná už vím, nechápu její využití protože mám soupeře co neútočí na military ale na intriky.
Lethal Counterattack
Pochopíš až budeš hrát proti někomu kdo má fakt opruz charaktery a zrovna se rozhodne že tě pojezdí Military. Tahle karta se moc nehraje i když je to prý bývalé Rko o to větší šok vidíš v očích protihráče.
Taky mě teď napadlo, že to může být jako řízená provokace při plotu Battle of Oxcross, kdy se teda protihráč rozhodne vyhrát tu military aby mu neumřel nějaký charakter (který nejde zachránit, protože na End of the phase už není okno na efekty) a prostě ty mu vymasíš jeho útočící charaktery takže k vyhodnocení chalange vůbec nedojde a pak ho pojezdíš ty nějakou slabou military, abys vyhrál a on si pak musí zabít ještě dalšího týpka na efekt plotu :-)
V každém případě jsem tenhle event viděl v akci a není to moc srandovní :-)
Lumirius
to zní dobře, díky :-)
Chyba
Asi jsem našel chybu v našem hraní. My po určení iniciativy jsme hráli tak, že kdo ji vyhrál automaticky začínal. Nyní ale v pravidlech vidím, že ten kdo vyhraje iniciativu určuje kdo bude hrát jako první. Což je docela změna.
Můžu se zeptat z Vašich zkušeností, jestli obvykle po výhře iniciativy začínáte nebo jako prvního hráče necháváte hrát soupeře? Je to podle plot karet nebo je to rozhodnutí kdo začíná jako první jen formalita a vždycky začíná ten, kdo vyhrál iniciativu?
Chyba
Asi jsem našel chybu v našem hraní. My po určení iniciativy jsme hráli tak, že kdo ji vyhrál automaticky začínal. Nyní ale v pravidlech vidím, že ten kdo vyhraje iniciativu určuje kdo bude hrát jako první. Což je docela změna.
Můžu se zeptat z Vašich zkušeností, jestli obvykle po výhře iniciativy začínáte nebo jako prvního hráče necháváte hrát soupeře? Je to podle plot karet nebo je to rozhodnutí kdo začíná jako první jen formalita a vždycky začíná ten, kdo vyhrál iniciativu?
Sinuhet
no to není zas tak úplná chyba, ale může ti to ovlivnit styl hry. Já třeba rád začínám, ale jen kvůli toho že mám docela agresivní decky v poslední době, ale třeba Lannister nebo Targ klidně nechá začínat protivníka a pak mu všechno poruší nebo pokleká a vyloží si charaktery podle situace.
...
Kdo vyhraje iniciativu, tak urcuje, kdo zacina. Je to docela dulezite. Ne vzdy chces zacinat. Predstav si situaci, ze souper pred sebou nema zadne chary, nebo to, co ma pred sebou je pomerne nejednoznacne a ty nevis, co bude hrat. Pak je dobre nechat ho zacit a ty mas vetsi sanci na nastalou situaci zareagovat. Zacinani je vyhodnejsi, pokud vis, ze to kolo chces hrat agresivne a na stole uz mu toho moc nezbude, aby te nejak ohrozil.
Secteno a podtrzeno: nikdy nehrajes tak, ze vis v kterem kole, co vylozis, ale je dulezite reagovat na zahrani soupere. V tom je vyhoda toho, ze hrajes jako druhy.
Díky
"Secteno a podtrzeno: nikdy nehrajes tak, ze vis v kterem kole, co vylozis, ale je dulezite reagovat na zahrani soupere. " To je zajímavé konstatování. Třeba u Lannistrů a jejich provozování fíglů tomu rozumím, ale u agresivních decků chci být já ten, který diktuje tempo. No budu o tom přemýšlet :-)
Agresivni decky
No to ale lze - hodne ultralacinejch charu, ploty s vysokou iniciativou a claimem. Typicky se hraje Treaty agenda + smrdlaci za 0-1 goldu (ke Greyjoyum warshipy). Tempo diktujes dokud mas na ruce karty, takze urcite neco na lizani.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sword & Sorcery: Immortal Souls
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 1 den