Uherské Hradiště a okolí

hledáme spoluhráče na domácí hraní v Uherském Hradišti a okolí.
25.2.2011 12:39:59

To Ghost
čau, do Hradiště to nemám zas tak daleko. O nic dál než do Břeclavi kde sem byl včera, tak pokud budeš mít někoho v Hradišti, můžu se stavit někdy i tam?
Co mám dělat, když Hodoňáci sem nechodí. :-(

25.2.2011 12:58:18

UH
Zdarec a copak hrajete? Jsu sice z UH ale studuju v Brne, nicméně obcas bych si cas kolem vikendu urval.

25.2.2011 15:47:41

UH
Hrajeme Arkham Horror, Dominion, World of warcraft nejvíce. Ale nebráníme se i jiným pokud někdo má. My máme víc ale snažíme se obměnit. Hry které máme najdete na mém profilu.
To Kent: Pokud tím myslíš jestli se někdy můžeš stavit na hru tak určitě :)

25.2.2011 16:24:56

To Ghost
Ano, to jsem myslel. Že bych se někdy stavil na hru? Určitě bych se nezúčastňoval pravidelně. Pokud by Vám to nevadilo a hodili by jste do placu, kdy a kde se scházíte, třeba bych se někdy po domluvě stavil? Z her co hrajete to znám jen podle názvu, takže pro mne novinky a určité zpestření. :-)

25.2.2011 18:20:17

UH
No tak to potom jo:) Zrovna deskove WOWko bych rad zkusil (PC) jsem nepropadl. Arkham mám rád, Dominion je jakztakz. Jinak ja klidne donesu nekdy Middle-earth quest, Brittaniu, nejake mensi karetky (popripadne si zkusim pujcit od kamosa). Sháním A Game of Thrones, a chystam sa behem jara zkusit neco z serie: RavenLoftu ci Ashardalonu, Starcraftu, DungeonQuestu, Titanu, ci Axisu nebo Tide of Iron (posledni 2 hry sleduju ze máte :) )

25.2.2011 23:51:16

Hry
Jasně máme ale zrovna tide of iron a axisu se snažíme zbavit moc nás to nechytlo a přítelkyně neumí anglicky natolik aby se daly hrát anglické verze takže asi tak. Jinak pro všechyn žádné místo nemáme. Buď bychom něco domluvili doufám že i s pomocí třeba Jarwikse třeba nějakou knajpu nebo něco. Jinak v domácím prostředí doma :)

26.2.2011 12:07:48

To Ghost
No co se týká mě, je mi to jedno, jen nemám rád (co by nekuřák) zahulené knajpy. :-(