Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Alga (Brio) Fantasy Flight Games Galakta Games Workshop Schmidt Spiele |
Autoři: | Dan Glimne Jakob Bonds |
Rok vydání: | 1985 |
Sdílej: |
Úprava pravidel
Napadla mě jedna možnost úpravy pravidel. A to, že když hrdina zemře, tak má možnost resetovat svého hrdinu, a dát mu možnost znovu vstoupit do dungeonu. Jen přemýšlím jestli nechat už vytažené objevené tiles a nebo resetovat i ty. Co myslíte?sappho
Je to jedno z volitelných pravidel ... nebo se to aspoň podobá. Pravidlo Death can wait umožňuje hrát dál, v podstatě postih je pouze snížení životů na polovinu (a možná odhození kořisti .. teď si nejsem jist).
Tangram
Aha. To mám z toho, že jsem to nedočetla :)
sappho
Je tam těch volitelných pravidel spousta, ale tohle jsme použili hned a osobně se mi zdá nejlepší ze všech, protože všichni hráči mají tak možnost hrát až do konce, místo aby ostatním nosili čaj a koláčky :)
sappho
my to hrali podle sebe a podle citu. Kdyz postava vypadla prilis brzy, tak se vylosuje nova postava a hrac hraje uplne od zacatku i s policky, ktera uz jsou objevena. Viditelne jsem to take nedocetl uplne do konce.:-)
Nuda
S pravidlem Death can wait je to strašná nuda, ta hra úplně ztrácí napětí, že vás může na každém kroku něco zabít a když potkáte kyvadlo, tak se to změní z "Do háje, musím tu trojku na kostkách hodit, jinak jsem nahraný a všechen loot je v knedli!", na "Pohodka, když to nehodím, tak se nic neděje." Ta hra tím hodně degraduje.
nuda
V tomhle souhlasím s Kadaverem. Tahle hra není o tom co nejdýl trajdat po dungeonu, ale umřít co nejkomičtější smrtí. :D Myslím, že tyhle úpravy hře hodně ubírají na zábavnosti (alespoň pro mě). Už se mi stalo, že jsem zemřel i na prvním vytaženém tilu a vůbec mi to nevadí. Nasmál jsem se tomu a pak hrál za potvory a bavil se umíráním spoluhráčů. ;)
EDIT: Prostě vzít téhle hře tu všudypřítomnou možnost okamžité smrti, která nad hráči visí, je jako Arkhamu vzít otevírání bran a hrát ho jako mírumilovný život v zatuchlé vesnici Arkham.
Kadaver, Born
Pro někoho je nuda, když musí sedět někde, kde se ostatní náramně baví a dívat se z okna nebo si číst knížku a čekat, až skončí dvouhodinová partie. Osobně mi styl humoru GW nesedí. Ale každý to má jinak a znám lidi, kteří se na hrách od GW vyžívají. Na pravidlech u Dungeonquestu jsem ocenil právě to, že přímo autoři (FFG) pochopili, že základ GW každému sedět nemusí a udělali možnosti i pro ostatní.
Tangram
Ještě jsem teda neviděl, že by partie DungeonQuestu trvala dvě hodiny. Maximum je hodina, ale většinou je to odehrané do půl hoďky. A pokud si někdo místo sledování soupeřů čte knížku, tak pro něj nejsou deskové hry asi vhodné.
U jiných her by to předčasné vyřazení opravdu bylo blbé a tvoje argumenty chápu, ale u téhle hry mi prostě nesedí.
Born
Hráli jsme jednou, proto to trvalo tak dlouho. Navíc já jsem četl všechny karty. Určitě se to hraje rychleji. Navíc díky tomu pravidlu Death can wait se to určitě protahuje, protože vlastně všichni pořád hrají a hra se uměle prodlužuje, místo aby všichni padli do dvaceti minut a ten poslední pak už jenom v klidu vypadnul z dungu ven. Dojeli jsme tak až na konec sun tracku. Tím to je.
Čtení knížky byl jenom příměr, neber to doslova :). Samozřejmě záleží vše na to, jak se hra pojme. Já uznávám Tvoje argumenty .... vlastně jsem jenom vysvětloval sappho, že podobné pravidlo co ona vymýšlí, je už v pravidlech napsáno. Z toho ale plyne, viz taky rbxsův post, že jsou lidé, kteří to hrají jinak, než Ty. A pro ně je to pravidlo dobré. Podstata je hrát hry tak, aby se u toho bavili pokud možno všichni zúčastnění :).
Tangram
Myslím, že tvoji i moji myšlenku nejlépe vystihuje tvoje poslední věta a na té se naprosto shodneme. ;)
Ovládání nestvůr
U nás vypadlí hráči ovládají nestvůry (taky jeden optional rule z konce pravidel), někdy je to sranda, někdy toho moc nenadělají, ale stejně sledovat hráče, jak zoufale chrastí kostkama a povzbuzování, ať najdou obří stonožku, je nezapomenutelné :-)
Kadaver
Přesně! To sledování spoluhráčů je mnohdy ještě zábavnější než vlastní hraní. :D Nedávno jsme hráli ve třech. Dva jsme už byli mrtví a jen jsme sledovali snahu třetího dostat se co nejrychleji ven. Kousl ho totiž upír a tak mu rychle ubíhal čas a musel ven. Když už se blížíl k východu (dost pozdě) a už počítal s tím, že vykrvácí a nestihne to, tak ho sundala gilotina. A to navíc v dungeon decku (to už je pořádná smůla :D). Na to se prostě nezapomíná.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Klub dobrodruhů
Akt. cena: 150 Kč
Končí za: 2 dny