Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Mists of Bilehall

xxxxxxxxxx hodnoceno 5x (Seznam vlastníků)

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Mists of Bilehall - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

03 Megakampaň

Autor: Lehino | 23 hodin 0 minut | 16.4.2016 | 3

Hra: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Mists of Bilehall

Hráči: Lehino, NO_NORMAL a 3 neregistrovaní

Do 3. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ byli vylosováni: Rychlík Orkell jako harcovník, stařešina Mok – bylinkář, Silhouette – lovec pokladů a Challara – geomant se svým věrným Modráčkem.

 

Tato družina tedy uvízla v Mlhozemí. Probrali se uprostřed mrtvol, ale nelenili, prosekali se přes pár zombií a prchali k zasypanému východu. Líheň mezitím vyvolala oživené a tak armáda nemrtvých šla ve stopách družiny. Naštěstí geomantka vyvolala kameny držáky, přes které projít dělalo nestvůrám značné obtíže a obětovala i Modráčka. Družina si v poklidu prohrabala cestu skrz zával, ač Líheň vysílala své roje na hrdiny. Neustál to jen Orkell, ale Mok ho svými lektvary udržel při životě a tak se všem družiníkům podařilo utéct k nelibosti všeho zla.

 

Hrdinové vyrazili k pradávnému chrámu, kde brzy zjistili, že ho obývá upír a mnoho jeho služebníků. Naprostým krachem se ukázala rychlost Challary, která nebyla schopna utéct zpráskání kostěných hrůz a tak šli hrdinové vlastně ve třech. Upír Kyndrithul povolal jeskynní pavouky kamikadze, kteří se nejen vrhali do jam, aby znepříjemnili získání pokladů, ale procházeli i lávou, aby útočili. Nyní se ukázala útočná slabost družiny, protože zbraň i dobré brnění měla Challara, která se nemohla hnout. Než se podařilo hrdinům vypořádat se s pavouky, upír už měl oběhnutou celou mapu a zpovzdálí sledoval, jak se na družinu valí chodící líhně a podvrženci. A když nevyšel ani pokus Silhouette prosmýknout se okolo líhní a nadběhnout upírovi čí otevřít dveře Challaře, začala se pomyslná smyčka utahovat. Nejprve padla vpředu Silhouette, brzy následována Orkellem, který jak na potvoru již nemohl postižením znovu povstat. Poté padla u vchodu i Challara a nakonec Mok, který sebral poklad za propastí a vytvořil si tam místo posledního odporu. Obrovské přesile však brzy podlehl. Upír se vzadu jen smál a přišel zkoumat krev hrdinů a pak je vypakoval za Zarihell.

 

Družina tedy vyrazila do bažin a úkryt nalezla v osamělé chatce, kde začala přihlížet rituálu Zarihell. Následně na ní vyběhli, přes Merriody se probili lehce, ale nepředstavitelným problémem se ukázali obyčejní goblinní lučištníci. Prakticky každé dva ze tří útoků míjeli, a jelikož byli všichni ze Zarihell pěkně vyděšení, tak jejich přívaly energie nefungovaly. Zarihell se jen smála jejich neschopnosti, Silhouette se raději vydala pro poklad do svatyně, jelikož Orknell opět zjistil, prošpikován šípy, že opět nemůže použít svůj hrdinský čin a zachvátil ho pocit beznaděje. Navíc se poklad před Silhouette proměnil v volucrixského plenitele a začal utíkat. Zarihell se smála a doufala, že někdo se aspoň nějak zbaví vyděšení, aby jí sebral duši a vyvolal tak skupinu mantikor. Nakonec to však ani nebylo potřeba, padl Mok, opět Orknell a Challara byla zahnána od nich. Silhouette se proběhla okolo nich v touze sesbírat alespoň poklady (když už nalezla předmět- byly to naprosto zásadní železné boty, tedy zásadní, kdyby byla bažina kyselinová, takhle stále družina postrádala dobrou zbraň), zabít plenitele a cestou profackovala Moka, aby se opět zapojil. To už ale nápor zase nevydržela Challara. Silhouette našla tajnou chodbu s klíči, kde se alespoň na chvilku schovala před nezvratným osudem, sebrala dva klíče, ale brzy byla i ona obklíčena a omráčena, aby si i Zarihell mohla prohlédnout jejich krev.

 

Již cesta ukázala družině, že ani tentokrát jim nebudou přát kostky. Silhouette měla dvakrát po cestě šanci objevit předmět na pozornost (5), ale ani jednou neuspěla. Tak i ona začala propadat trudomyslnosti. V skleněných jeskyních se setkali družiníci s Ardusem, měnivci a ukrytými pekelnými psi. Chvilku se družina držela vzorně pohromadě, ani Silhouette neutíkala za poklady a postupovali obezřetněji. Ardus povolal do zbraně černokněžníky, což se brzy ukázalo smrtící kombinací díky přivolávání, nahánění a líhním. Najednou se Orknell rozhodl, že jdou moc pomalu a že se chce sám podívat, co se skrývá za jedněmi z dveří. Brzy sice zjistil co za nimi je, ale to už se válel odhozen psem daleko od družiny a umlácen čarodějnictvím černokněžníků. Sice ještě na chvilku povstal díky hrdiňáku a vyřídil si to s pár nestvůrami, brzy však ležel znovu. Challara se u vchodu zase kočkovala s přicházejícími měnivci a tak záchranná mise spočinula na Silhouette. Už, už se probíjela k Orknellovi, ale lord černokněžník raději za sebe nechal umírat jiné a Ardus napodruhé už vyrazil dveře a tak na scénu dorazili chodící líhně. Těm se podařilo vyřadit Silhouette i Moka, který nestíhal dělat lektvary a tak za chvilku skoncovaly i s Challarou a Ardus mohl být spokojen. Zase úspěch zla bez zapocení se Velitele.

 

Věštec družinu před finální bitvou poslal očistit své duše a krev, protože nyní je jejich krev už neléčitelná a začínají poznamenaní. Každý hrdina dostal svůj úkol a každý se ho rozhodl sám a co nejrychleji splnit. Což byla chyba stejně jako v té pověsti o proutcích. Mok, který jediný mohl léčit (kdyby se očistil), měl dojít do svatyně a pomodlit se – na cestě byl jako první chycen zezadu barghesty a zepředu oživenými, takže si moc nezahrál. Challara si to měla vyřídit s kostěnou hrůzou, ale s její rychlostí, než tam došla, byla i ona přepadena barghesty. Málem se jí i úkol podařil, ale tradiční missy rozhodli o opaku. Orknell se šel taky modlit, ale na hřbitov, kde sice dvakrát vyvolal hromadu zombií, ale když už to vypadalo, že mu to vyjde a bude se modlit potřetí, vtrhli mu do zad oživení a dostali ho. Ani se už nechtěl zvedat, zhnusen vlastní bezmocí. A tak jediná, která svůj úkol napůl splnila, byla Silhouette. Do jezírka se probojovala přes pár oživených. Už, už se viděla, že svou duši očistí a profackuje Moka, ale krvavé běsnění Barghestů bylo proti a i ona padla. A tak se ani nakažlivý červi ani arachyury nedostaly do hry. Ba co víc, bylo jasné, že družina se ve finále nebude moci nijak léčit, ani lektvary zdraví, které cestou Silhouette zajistila.

 

Družina cítila, že se ocitla v pěkné šlamastice, přesto zkusila nemožné. Obešli líhně a pomocí klíčů si otevřeli dveře. Silhouette našla docela dobrou zbraň - halapartnu, podala jí Orknellovi. Následně ale byl v družině vyvolán stihomam a tak Orknell svou novou halapartnu i Challara svou bichli, vyzkoušeli na Silhouette, která byla najednou polomrtvá. I Mok ublížil sám sobě. Silhouette ještě shromáždila své síly, proběhla přes celou mapu, aby to Zarihell alespoň ztížila šikanou upíra. Ta se opravdu vylekala a začali závody. Přesto kostěné hrůzy brzy ukázali Silhouette marnost jejího počínání a nejen že ji spráskali, ale brzy i vyřadili spolu s upírem i Zarihell z boje. Chodící líhně neustále blokovaly bahnem pohyb Challaře, které se vůbec nedařilo jim utéci ani je porazit. To už Zarihell povolala na pomoc Stínové draky a kostěné hrůzy si poradili s chudákem Mokem, když předtím zpráskaly Orknella na hromadu mrtvých. Zarihell už viděla, že je vítězství na dosah a tak samou radostí skákala tak neopatrně, až se propadla jezírkem a zmizela. Místo ní se však objevili páni démonů a ti dokonali dílo zkázy. Společně s draky obklíčili Challaru a nechali k ní dojít chodící líheň, která ji svým rojem ubodala k smrti. Zbyl tak už jen Orknell, který se vyhrabal z hromady mrtvých a rozhodl se, že si alespoň zabije draka. To se mu sice povedlo, ale bylo to poslední, co ve svém životě udělal. Pak už jen tma, bílo, tma, přízraky a BEZNADĚJ...

 

A nad Bilehalskými mlhami se rozhořel nápis: Vládce zla zvítězil a zlo vede již 3-0

 

Odehráno v: neuvedeno

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Hra FANTACOLOR junior
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas