Andor - dobrodružné legendy

xxxxxxxxoo hodnoceno 304x (Seznam vlastníků)

Andor - dobrodružné legendy  - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Michael Menzel
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

3.Legenda za 2 postavy

Autor: KADIN | 2 hodiny 15 minut | 12.1.2013 | 3

Hra: Andor - dobrodružné legendy

Hráči: KADIN

Jelikož jsme nedávno dohráli 3. legendu ve třech, viz zápis 3. legenda zdolána, tak jsem se mohl směle pokusit zdolat ji za dvě postavy. Už od 1. legendy si jedu zvlášť sólo dráhu za dvě a zatím úspěšně i když 2. legendu napodruhé. Každopádně hra mi dnes připravila naprosto odlišnou výzvu, než se odehrála ve všech předcházejících hrách, což musím pochválit.Hrál jsem za kouzelníka a bojovníka, už se mi to osvědčilo v předchozích legendách. Jak kouzelníkova schopnost otáčet kostku či doplnění pěti bodů vůle ve studni se tu zatraceně hodí, především na to, že bojovník neustále cáluje vůli za čas a tím vyůžívá maximálně hodiny.

Osud byl k hrdinům dosti nepřívětivý. Kouzelník vyfasoval odhození dvou runových kamenů v dole hrabivému trpaslíkovi a bojovník zase dovést bezpečně sedláky do hor.To znamenalo, že jestli sem chtěl runové kameny na černou kostku musel je hrdinové nejdřív všechny odhalit, aby si neodhodili tu správnou kombinaci. S odchodem sedláka do hor zase ubyla možnost štítu na nestvůru v hradě. A to sem ještě netušil co se skrývá za kartou černé magie. Počáteční rozmístění nestvůr bylo na hraně(menší počet nestvůr ale hned oba dva wardraci :-), naštěstí se tu však objevila jedna kouzelná bylina navrch což mělo v pozdější fázi sehrát fatální roli. Cil byl na začátek jasný, co nejrychleji naplnit osudy a odhalit magii.

 Bojovník vyrazil pro dalekohled, čapnul sedláka a namířil si to do hor. Kouzelník udělal kolečko z druhým sedlákem do hradu takže aspoň ten jeden štít navrch. Jeden z wardraků se objevil u vstupu do hor, takže bojovník musel počkat 2 dny než se uvolní cesta (aby wardrak nesejmul sedláka). Zatim tedy odhaloval a sbíral v mlhách užitečné věci, runové kameny či objevil čarodejnici. Kouzelník mezi tím sebral jeden kámen, válečník dva. Než wardrak opustil vstup do hor měl jsem už kameny vyměněny a byl připraven v dalším tahu naplnit osudy hrdinů. V hradu už hodovaly 2 nestvůry ale zatím nebyla vhodná doba udeřit. Princ sice přijel hned druhý den, zatím však vyčkával, až se vrátí k hradu někdo kdo by zavelel "útok"! 

Osud se naplnil a na mě legenda vyplivla kartu Ukradená tajemství, kde jsem poprvé měl možnost poznat Varkura(síla 14 proti dvěma postavám, vůle 14, nehazí kostkou, čtou se pergameny), který prchá do hor a je třeba ho zastavit(pokud možno i jeho srdeční tep), než bude definitivně v tahu.Což bylo do 3 dnů, jenže bez prince nebyla naděje a ten odcházel za 2 dny. Do toho se na hrad blížili další potvory včetně trola, takže bylo jasný že tahle hra se dál jak za písmeno F nedostane, což mě docela dostalo. Každopádně sem hupsnul ke hradu bezpodmínečne sejmout i s pomocí prince jednoho skrala (mimochodem jediná nestvůra která byla ve hře zabita), jinak bylo hned v dalším dni po hradě.Bojovník pak běžel pro kytky a kouzelník pro kameny. Když se dostal pro třetí kámen poblíž hradu a vzal si černou kostku, na okamžik jsem se zaradoval. Jenže vzápětí prohlédnul. Už nezbýval čas na to aby kouzelník doběhnul k Varkurovi a zaútočil.

 Pokud ovšem neodhodí runové kameny a na místě kde stojí si vezme měch, který se tam zrovna nacházel.Tak sice bude čas útočit ale pouze fialovou kostkou. Navíc od začátku hry jsem stihnul kvůli téměř nulovému přísunu peněz koupit jen po bodu síli každému, takže hrdinové byli v podstatě v základu proti síle 14.Začínal jsem to vidět černě. Po opravdu dlouhém přemýšlení (hra často nabízí spoustu různých či hrůzných cest jak s danou situací naložit) se dvojice a princ vydali dostihnout Varkura. Bojovník měl ještě času dost, v inventáři 2 byliny a lektvar a na svém poli onu z nebes seslanou bylinu. Takže došel na pole pod sebe kde procházel kouzelník, předal mu jednu bylinu, vrátil se zpátky pro lektvar, kterej tam musel odložit a za okamžik už oba stáli před stezkou do hor tváří v tvář Varkurovi i s princem a v pozadí s čarodejnicí, která dodávala hrdinům optickou početní převahu čtyř na jednoho. 

Zbýval čas na 2 společné útoky. V prvním útoku byli použity všechny 3 byliny(11 bodů síly). Chtěl jsem i lektvar ale bojovník hodil 2 pětky, tudíž s přilbou tak jako tak 10.Kouzelník 6. Varkur se pochlapil a vytáhnul 14 , první kolo tedy přežil s pěti zbývajícími body vůle.Dálší utok už bez bylin byl hodně riskantní ale tentokrát se žadné další volby nenabízely... Bojovník přiložil opět 2 pětky, kouzelník 1 otočenou na 6 a Varkur naštěstí sedmičku.(Hodit v tomto posledním boji někde o 1 bod útoku míň nebo kdyby Varkur zaútočil drobátko silnějším úderem byl by konec) Takhle se ovšem Černý mág poroučel k zemi a v Andoru zase na chvíli zavládl klid.

Dokud hrdinové nedostanou chuť vyzvat další kartu černé magie.Nebo alespoň se třemi věrnými otočit 4. legendu. Přeju hodně zdaru všem  

(do obrázku přiložím foto z posledního souboje)

(za případné hrubky se omlouvám)

 

 

 

 

 

 

 

Odehráno v: (Okres: )

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Mars: Teraformace
Mars: Teraformace
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas