Autor: psykora | 2.6.2021 | 0

We pray for mercy of Mother Maria. The sacred lie who gave birth to the boy. We drink the blood of the fallen believer. Armata Strigoi.

Armata Strigoi, Powerwolf

Armata Strigoi je kooperativní hra, jejíž prostředí vychází z písní metalové kapely Powerwolf. Každý hráč se stane jedním členem smečky, jež vtrhne do chrámu, aby zbavila svět dvojice upírů (Strigoi), kteří přeměňují své uctívače v nebezpečné nestvůry. Aby bylo možné zaútočit na samotné upíry, je zapotřebí dostat se nejprve přes tyto jejich ochránce a nalézt všemožná vylepšení, která zdokonalí schopnosti členů smečky. Přestože mají všichni útočníci stejný cíl, je boj příliš zuřivý, aby mohli výrazněji koordinovat své útoky. 

Příprava hry:

Pomocí sedmi šestiúhelníků se sestaví chrám, v němž se budou všechny figurky pohybovat. Doprostřed vnějších šesti místností se umístí otočné podstavce, které mohou při hře měnit průchodnost chodeb a zároveň obsahují pole, po nichž se budou pohybovat upíři. Následně si každý hráč zvolí postavu, kterou bude ovládat a vezme si do ruky příslušné akční karty. Aby mohli členové smečky vstoupit do chrámu, je ještě zapotřebí umístit žebříky k některým z ven směřujících chodeb. 

Průběh hry:

Všechna kola se skládají ze tří fází:

  1. Iniciativa – každý hráč vybere jednu akční kartu a položí ji na stůl lícem dolu, aby ji ostatní hráči neviděli. Ve chvíli, kdy na stole leží všechny karty, odhalí se jejich obsah. Druhá fáze poté probíhá v pořadí podle čísel iniciativy na těchto kartách (začíná hráč s nejnižším číslem).
  2. Hráčská fáze – hráč, který je na řadě, provede tři akce v pořadí uvedeném níže.
    • Pohyb – hráč se pohne o tolik políček, kolik udává jím zahraná akční karta v předchozí fázi. Pokud ovšem po cestě narazí na symbol souboje, musí se zastavit a dál už nepokračuje, i pokud se pohnul o méně polí než měl.
    • Souboj – nastává pouze za předpokladu, že hráč při pohybu vstoupí na pole souboje. V tu chvíli se odhalí žeton nestvůry, který uvádí její sílu a odměnu za její zabití. Aby hráč nestvůru porazil, musí být jeho síla větší nebo rovna hodnotě uvedené na žetonu. Hráčova síla je uvedena na akční kartě z předchozí fáze. Tu je možné ještě navýšit pomocí karet a žetonů vylepšení. Pokud hráč příšeru neporazí, utrží jedno zranění.
    • Pohyb a útok upíra – pomocí vrchního akčního žetonu upírů se určí, který upír změní svou pozici. Poté se tento upír posune do jiné místnosti v závislosti na písmenu uvedeném na akční kartě z první fáze. Pokud se po přesunutí nachází některý z členů smečky přímo před upírem, je tato postava napadena.
  3. Upíří fáze – jestliže v celém kole (poté co odehrají všichni hráči) žádný z upírů neútočil, přesune se jeden z nich do sousední místnosti podle akční karty začínajícího hráče a zraní každého, kdo se v této místnosti nachází. 

Útok na upíra: Aby mohl hráč zaútočit na upíra, musí mít smečka na oltáři dostatek krve ze zabitých nestvůr. Pokud se podaří hráčům zabít jednoho z upírů, druhého to rozzuří a stává se tím ještě silnějším a nebezpečnějším. Navíc se začne celý chrám bortit. Od této chvíle, pokud hráči udělí zbývajícímu upírovy zrnění, propadne se jeden ze šesti podstavců a chrám se tím stává neprostupnějším.

Konec hry:

Hra může skončit dvěma způsoby:

  • Vítězství smečky – hráči vyhrají, pokud se jim podaří zabít oba upíry.
  • Vítězství upírů – upíři zvítězí, pokud přesunou dostatek krve z oltáře do pekla (přesun krve nastává, pokud je některý z hráčů příliš zraněn).
Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Prodám Říše příšer
Prodám Říše příšer
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas