Slouha

Úroveň: Častý přispěvatel

Další úroveň: 160 / 250

Bazar index: 78 0 0

Zatroleným hráčem: 2380 dnů

Naposledy přihlášen: před 3 dny

Sbírka her

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Když vykrádáte čarodějovu věž, tak musíte trochu nelogicky začít ve vrchních patrech, kde se svítí a postupně se propracovat dolů k tajným zákoutím a zajímavějším předmětům. Nasbírejte kombo, které můžete dobře prodat na černokněžnickém černém trhu a vystřelte z věže dřív než protivník a hotovo. Ve skutečnosti to sice trvá trochu víc než 10 minut a není to úplně hra na cesty, protože k tomu potřebujete alespoň průměrně velký stůl. Nicméně celý design hravě strčí do kapsy i objemnější herní konkurenci. Navíc to zvládne i kdejaký čarodějův učeň. Žádký kouzla od toho nečekejte, ale má to šarm, je to rychlý a bodování je zábavný a vybalancovaný.

Agent Hunter (2013)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Studená válka jak z osmdesátkovýho akčňáku! Asi nic moc pro lidi, co umějí skvěle počítat, ale jako matematický negramot si odhalování protivníkových základen dovedu pořádně užít. + ty ilustrace jsou boží.

Agropolis (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Krásně vybalancovaná hra typu "hodně věcí a hodně možností". Na to, jak hutná je, je taky poměrně nenáročná na vysvětlení a přiměřeně škodící, což je pro eurohru vcelku příjemná věc.

Bang! (2002)

Hodnocení hráče: xxxxoooooo Zábavná přestřelka s kamarády, kteří jsou připravení na strašnou míru náhody a možnost vyřazení ze hry.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Nejsem moc kostkovanej, ale tohle mě chytlo a jen tak asi nepustí. EDIT: Trochu pusilo. EDIT2: Trochu zase chytlo s objevením hry na BoardGameArena

Crokinole (1850)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Cyclades (2009)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Pro mě prototyp ideální hry, která nepředstavuje zásadní výzvu s ohledem na prokousávání se pravidlama. Zato je ale zajímavě vybalancovaná, svižná a nechutně imperialistická a kapitalistická. Prakticky sice často ten, kdo má zkrátka nejvíc prachů, vyhrává, ale hratelnost to nijak neovlivňuje. Je taky zásadní rozdíl, jestli hrajete ve 2, ve 3, ve 4 nebo v 5 - hra je pokaždý trochu jiná, jenom díky rozložení sil.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Rozšíření, se kterým téměř nikdy nehraju. Je to jen několik modulů a pokud hrajete se všemi najednou, tak je hra přeplácaná. Hádes jako nový bůh, který příjde čas od času, aby hru učinil víc bojovnou, je fajn nápad, ale způsobí prakticky jen to, že se všichni předhánějí, kdo ho dostane. Nakonec dá jednomu hráči trochu výhodu a pak zase zmizí. Hrdinové jsou zajímavej koncept, ale téměř nikdy jsem je za mnoho her s tímhle rozšířením nepoužil. Ty další (přídavný) bohové měli hádám vybalancovávat to, že ten, kdo vydraží prvního boha má výhodu. Doopravdy ale tu pomyslnou houpačku převažují na druhou stranu. Artefakty a kněžky jsou dobrý, ale jsou tam jen do frcu a jsou moc navázaný na ostatní moduly.

Decrypto (2017)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Deus (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Skvělá a poměrně rychlá hra. Jedinnou nevýhodou je grafické zpracování, které je lehce generické a herní plocha vypadá na první pohled hrozně nezajímavě.

Dominion (2008)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Dneska už klasika, která bohužel po chvíli (nebo po chvíli nekupování rozšíření) omrzí. Zkrátka tam není tolik obsahu, kolik by člověk chtěl a absence tématu ho u hry fakt neudrží.

Hráč tuto hru ještě nehodnotil...

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Po absolovování prologu a odehrání jednoho dne: prolog je otravnej, princip, vizuál a myšlenka hry bezva.

Furnace (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Velmi čistej engine building hnanej zajímavou aukcí karet. Ve dvou je ve hře trochu víc chaosu, ale funguje to skvěle. Elegantní, rychlý a jednoduchý. Jen ta cena je trochu přepálená.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo COOOMBO!

Gobbit (2012)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hanabi (2010)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

In Vino Mort (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Jaipur (2009)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Kartografové (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Moc příjemná hra, která ale časem trochu omrzela.

Kaskádie (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo V půlce kampaně je to zatím furt fenomenální skupinový zážitek. Hrajeme v 7 (dva lidi hrají ve dvou) a vůbec to nevadí. Nějakou dobu to trvá, než si člověk zvykne, co je pro něj výhodné a podle čeho se má rozhodovat. V tomhle by se pravidlům hodilo nějaké zpřehlednění. Taky hra dost vyžaduje nějakého gamemastera - někoho, kdo bude vše kontrolovat a znát pravidla a lore světa skrz naskrz. Což je ale vzhledem k 50ti stránkovým pravidlům a tomu, že trvá než si všechno internalizujete, zabere poměrně dost času. Na hře je ale nejzábavnější ta diskuse, situace, které vznikají a špatná rozhodnutí, která uděláte.

Klask (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Klask 4 (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo O poznání chaotičtější než verze pro dva a pravděpodobně také rychlejší. Hra na tými i "deathmatch" jsou obě zábavné. Je to ale více party hra a méně o dovednosti hrát dobře, než původní Klask.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Krycí jména (2015)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Tuhle hru má už snad každej. Pes je pro mě zakopanej v tom, že nevím, kdy jí hrát. Není to úplně hra na party, není to hra na herní večery, do hospody a přesto mám pocit, že čím víc lidí jí hraje, tím lépe.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Co do grafiky dost nehezká, ale (až na desky hráčů) plně funkční hra, která je podmanivá svojí variabilitou. Má sice stejné množství chyb, jako mají zatím představy o životě lidí na Marsu jako takové, ale všechny se je naučíte odpouštět, protože ten základní princip a kombinace mechanismů jsou tak chytlavé. Mám za sebou přes 50 her (přes 100 hodin) a jen opravdu malou část z toho jsem se nebavil. Jasně, někdy hra trvá trochu dlouho. Ale na Marsu čas plyne trochu jinak a že se hra začíná vléct si uvědomíte až potom, co jste hodinu a půl čas vůbec nevnímali. EDIT po doslova pár letech hraní: Hra pro mě velmi zestárla a už se k ní kvůli délce a vlivu náhody zas tolik nevracím.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Jako když vám někdo v závodech na saních dá pořádně silnej šťouch do začátku. Rozhodně jedno z nejlepších rozšíření, co jsem kdy hrál. Nestřelí to do hry něco úplně novýho, z čehož budou těžit zkušenější hráči a ani to tematicky nepůsobí tak trochu navíc ([kašlání]Venuše[kašlání]...). Napak to hru zrychluje, což je super, protože (letsfaceit) Mars zabere docela dost času. Navíc to jen zvyšuje možnost česat (rozuměj kombit) korporace, počáteční ruhu + předehry. Díky tomu je mnohem víc cest, kudy se může hráč vydat a toho není docíleno na úkor rozjebání hry původní.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Zdánlivě tahle transcendentální cesta králíčka nemůže fungovat, ale má to svojí "logiku", do které nějak zapadají i shurikeny. Jaké karty si líznete sice o náhodě je, ale jak s nimi nakládáte už tolik ne. Najít si v tom správnou úroveň toho "nic-neříkání" a "nic-nedělání" může chvíli trvat. Osobně si myslim, že kdybych měl tu hru hrát přísně podle pravidel, tak by to nefungovalo tak dobře, jako když si člověk dovolí nějaký (mini)náznaky.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Po třech hrách: Skvělej další evoluční stupeň téhle série. Hrát hru jako kampaň dává konečně smysl a všechny vychytávky, které to přináší jsou výborný obohacení už dost dobrýho základního systému. Velký plus je tak čas přípravy - pořadníky desek terénu a insert na žetony ho fakt zrychlí. Největší problém zatím vidím v tom, že (stejně jako u Normandie a Severní Afriky) nejsou jednotlivé scénáře úplně dobře vybalancované. Sice to v tomhle případě dává smysl vzhledem k tématu. Ale stejně to není dobrej pocit, když vás protihráč porazí za 4 kola a přišlo vám, že nemůžete skoro nic dělat. Když se vaše prohry snaží hra v kampani trochu balancovat, tak to zase (doslova) přestřelí na druhou stranu.

Orléans (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Orléans na mě působí, jakože jí někdo sesmolil na koleně. Krabice vypadá hrozně, téma je takový nic moc, pravidla ne úplně dobře napsaný a celý to působí jako hroznej mišmaš. Všechny mechanismy jsou navíc takový nedomrlý (což se třeba TnI snaží trochu vylepšit). Ale z nějakého záhadného důvodu to skvěle funguje. Fakt, vždycky když Orléans hraju, tak mám pocit, že by to nemělo být tak dobrý, jako to je. Nevím, jestli je v tom trocha geniálnosti nebo je hra dobrá jen náhodou (s ohledem na ohlasy, ke Stories a k prvnímu rozšíření bych se k téhle možnosti přikláněl spíš). Nebo možná od obojeho trochu. Každopádně skvělá bag-building záležitost, která jen tak neomrzí.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Palm Island (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Je to do určitý míry mistrovský dílo. Ale jen do určité míry. Propojením mechanik, příběhu a celkové flow hry určitě nejlepší z Pandemiců. To zejména proto, protože v jádru je hra, která je o něco zábavnější než normální Pandemic a i než věci, se kterými přišly předchozí "sezóny". Ale. Pokud vás láká legacy aspekt hry, tak bych řekl, že season 2 je lepší. Přestože si tady vytváříte pasy a hra vás stále mlátí do obličeje novými (nebo spíš jinými) misemi, přišlo mi, že nějak máte méně možností, jak hru hrát. Některé vylepšení, které vaše postavy, můžou získat, se ukážou být nezbytné pro úspěch, pokud jste něco předtím v kampani zvorali. V tomhle ohledu je hra dost nekompromisní a může se stát, že na vás bude neúměrně přísná, "swingy" a zároveň bude čekat, že Vás to pořád bude bavit. Příběh bohužel jak se špatné bondovky a není v něm skoro nic, co by vás drželo či vůbec zajímalo.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Nejhůře hodnocený díl je pro mě asi nejzajímavější z celé téhle trilogie. Zajímavý centrální mechanismus, který je trochu něco jiného od standardního Pandemicu. Ale hlavně ta možnost objevování a přizpůsobování hry z tohohle činí zážitek, který stojí za to. Jen škoda, že je to všechno vykoupeno neskutečnou náloží pravidel, která si člověk nemá šanci zvládnout zapamatovat, natož internalizovat.

Panovník (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Spoustu žetonků!!! Královsky zábavná draftovací hra, která by si zasloužila trochu víc tematicky promakat. I takhle je ale docela odsejpající smažba, která jede dobře jako knížecí kočár ve dvou hráčích. Půlkou princezny bych cenil i velkou variabilitu, takže se jen tak neohraje.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo + krátké a krásné + rozmanitý zážitek v různém počtu hráčů*ek + push a pull balanc mezi vytvářením zaručeného setu ke skórování a nedávání prostoru soupeřům*kám - velká porce top-deck náhody - když někdo má velký náskok v prvních kolech, už jejich vítezství nejde moc zabránit

Pelíšek (2020)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Port Royal (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Jasně, že je to o štěstí. Jo, je to jen filler. Duh, je to krátký a trochu monotónní. Ale nehraje si to na nic jinýho a dát si partičku dobrého (rozuměj "průměrného") portského po nějaký vyzrálý whisce o ostrova Scythe nebo po nadupaným rozjíždění mozkových závitů redbullem s vodkou při mystický Terce je dost často přesně to, co potřebuju.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo 3,5* Hodnocení ještě upravím, ale zatím v celku o něco málo horší než původní Railroad ink, který považuju za jednu z nejlepších roll'n'write her. "Challenge" v názvu mě asi měla trochu varovat. Tohle už totiž není svižná kreslící hra. Je tu víc možností, víc možných strategií, ale s nimi přichází i více přemýšlení. A díky němu hra trochu kodrcá. 4,5* Upraveno. Je to zkrátka trochu jiná hra než původní Railroad Ink, ale je to logický krok k větší komplexitě. Určitě nic pro ty, které zavařovala již červená nebo modrá edice. Máte zde více možností, jak bodovat, možnost dělat malá komba a větší šanci postavit tu nejabsurdnější dopravní síť v celé fixíkové zemi.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Běžně jakmile jsou ve hrách vlaky, tak automaticky vypínám, protože si asi nudnější téma nedovedu představit. Tady taky vypínám. Je to ale tak příjemný vypnutí! Na deset minut zkrátka meditujete podle kreslením kolejí a silniček podle hozených kostek. Nakonec to obodujete a někdo vyhraje. Člověk by si říkal, že to bude buď právě nuda nebo naopak stres. Není to ani jedno, protože kreslení spojů je tak uklidňující a naplňující, že vám nijak moc nevadí, že nikam třeba nevedou.

Regicide (2020)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Scout (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Asi nejlepší dedukční hra, co je k mání.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Skvělý detektivní zážitek pro náročné. Vyžaduje poměrně velkou míru pozornosti a citu pro detail. Případy jsou příjemně různorodé a využívají jednotlivých mechanik do jejich maxima. Některé jsou bohužel slabší (určitě se nenechte odradit např. prvním případem, který je trochu přitažený za vlasy, ale chce od vás pouze, abyste využili naplno všeho, co vám tento set nabízí). Doporučuji hrát ve větší skupině - případy se pak rychleji vyřeší a máte šanci i Sherlocka porazit. Jinak jde jedním případem strávit klidně celý den.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Hra, která je zcela o práci s pravděpodobností a náhodou. Trochu toho štěstíčka k úspěchu zkrátka potřebovat budete. Ale na opakované zahrání, když už znáte nuance společného kraftění karet, timing a rytmus celé hry a prioritizaci hrozeb, je to vlastně příjemně napínavá a hezky zpracovaná záležitost.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Skvělý zážitek (schválně nepíšu hra), pokud se vám líbí představa narativní příběhovky s možností volit si svou vlastní cestu. Pokud bych měl brát SG čistě mechanicky, tak jde o slepenec, který funguje spíše silou vůle, než díky propracovanosti. Nečekejte ani epický příběh s grandiózním vyvrcholením. Spíš jde o velmi dobře napsanou sandboxovku, kde jste sami tvůrci příběhu, který slepujete z mnoha prvků spíš ve svých hlavách. Velikost hry je neuvěřitelná. Prošel jsem teď hru třikrát, což pokaždé zabralo cca 20 hodin na více sezení. Zatím jsem vždycky šel jinou cestou a potkával jen věci, na které jsem v předchozích jetích nenarazil. Ani jsem zcela nevyčerpal obsah základní hry a to tu jsou ještě rozšíření. Svět Wandering Seas je příjemně pohlcující, pohádkový a velmi různorodý. Zbytečně vás netrestá, ale neustále máte starost o přežití, o kterém to celé je. Vřele doporučuju - jako párovou záležitost i ve správné skupince - s dobrou podkresovou hudbou a něčím dobrým k pití.

Sprawlopolis (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Jako sólo hra vynikající. I ve více lidech to jde, ale hra nepůsobí, že je na to úplně dělaná. Oceňuju hlavně to, že je pěkně těžká a vyhrát v ní není jen tak.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Další nudná štychová hra s divným tématem. Ach jo, bla bla bla ... BUM! Ona je to docela zábavná posíračka, kde posírání má smysl a za každou špatně odhadnutou vyloženou lahvičku se sloučeninou se krutě platí! Ostatní šílený prófáci vás naložej šestkama v barvě, na kterou máte alergii, že se ani nestačíte za laboratorníma brejlema pokusit o mrknutí.

TOP 10 (2020)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Na stupnici od genocida po lék na rakovinu, je to sice zhruba 7, ale zábava je to obrovská. Jen některé z otázek jsou trochu dementní.

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Kdo napsal, že hra je "bez prvku náhody", buď kecá nebo máme jiné porozumění slovu "náhoda". Jasně všechny kromě jedný karty si protočíte s druhým budovatelem říše, na konci kola můžete jednu z karet zabrat a druhou poslat na smetiště dějin. Ale stejně dost závisí na tom, co si dolíznete. Sice se to dá dost počítat, ale když vám prostě nějaká karta nepřijde, tak si můžete taky hodně snadno vykalkulovat, jak moc v řiti jste. Navíc karet je fakt málo, takže šance, že vám nepřijde jsou docela velký. Přesto všechno je to skvělá a rychlá hra pro dva, která navíc dobře vypadá, takže props.

Zbodni salát (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Vybíráme z Bazaru

Vikomti západního království - komplet
Vikomti západního království - komplet
Akt. cena: 2000 Kč
Končí za: 4 hodiny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas