Acer1968

Rok narození: 1968

Obec: Kladno (Okres: Kladno)

Člen klubu: Deskoherna Ptice, playASAP - deskoherní klub

Úroveň: Hráč

Další úroveň: 13 / 25

Bazar index: 0 0 0

Zatroleným hráčem: 5369 dnů

Naposledy přihlášen: před 7 dny

Další informace: Prošel jsem zvláštní transformací. Jako malý jsem si rád hrál hry, stolní, samozřejmě. Pak přišla éra počítačů a já začal s PC hrami a byl jsem v nich i dobrý. S přibývajícím množstvím krve a s ubývající hratelností jsem se postupně přes Osadníky dostal zpátky ke stolním hrám, které za tu dobu urazily obrovský kus cesty.
To spojení počítačů a jejich dovedností a programů a stolních her ze mě udělalo "tvůrce stolních her" Možná to zní velkohubě, ale vytahuju ze šuplíku svoje staré prototypy vlastních her a zjišťuju, že už jako dítě jsem měl nápady. Těch prototypů v hratelné podobě není zrovna málo a já věřím, že některé z nich dneska díky počítačům dotáhnu do podoby, kdy je bude chtít někdo z vydavatelů vydat.
Můj poslední počin jste mohli vidět v soutěži Den deskovek od společnosti Albi, kde jsem se účastnil druhého ročníku 2022-23 se svojí hrou RunArch. Ano, skončili jsme se hrou RunArch "až" na druhém místě, ačkoli jsme moc toužili po vítězství, ale vyzkoušeli jsme si, že RunArch je konkurence schopný a že oslovil spoustu hráčů.
Občas si píšu svoje poznámky o svých hrách na web www.playasap.eu, tak kdyby to někoho zajímalo, může se kouknout tam.

Hodnocené hry

Agricola (2007)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Alhambra (2003)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Doba Kamenná (2008)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Dschunke (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Komplexní eurohra s velkou množinou rozhodnutí, která všechna víceméně nepostrádají smysl a máte tak pocit, že na každé akci záleží. Celkem přijatelně vytvářený tlak na hráče negeneruje u nich pocity frustrace. Téma je celkem dobře nabalené na mechaniky a opravdu máte brzo pocit jako správný honák skotu, ačkoli v realitě jste venkovem nedotčení.

Hellas (2002)

Hodnocení hráče: xxxooooooo

Industria (2003)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Jak na logiku, tak na pamatováka. Moc hezký provedené.

Puerto Rico (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Pustina (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Asi nejsou hry s postapo tématikou přesně pro mě. Pustinu jsem hodně chtěl, když vycházela. A to tak moc, že jsem jí dokonce měl ve dvou exemplářích, protože jsem si jednu koupil a druhou dost (asi jsem o ní hodně mluvil). Pak se ale dostala na stůl jenom párkrát. Co nás hodně moc trápilo, tak to byla velikost žetonků přeživších a surovin. OK, já chápu, že ve hře, kde je potřeba všeho získávat hodně, takových žetonků i hodně být musí. Přesto bych zvážil, kdybych byl autorem, jestli v takovou chvíli není vhodnější překlopit žetonky do formy nějakých počítacích tracků. Co jsem na Pustině miloval, to bylo to dílenské zpracování. Tady se Číňan vytáhnul a ukázal, že opravdu má špičkové technologie a umí s nimi. Žetonky, ač byly fakt malé (a tudíž na nich bylo málo lepidla), se vůbec netřepily. Ale třeba desku jsem si musel objednat novou, protože byla špatně nakašírovaná a kroutila se. Nakonec tedy šla hra do světa, protože se opravdu na stůl nedodávala.

Rune Stones (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Ve dvou hráčích se to brzo ohraje. Máme takovou zvláštní pachuť na patře z tohohle hraní. A co mi úplně vadí je ten designérský faul, co tam vyrobili! Co tím myslím? Ve hře se hrozně moc šoupe kartama zprava doleva, jak se karty zlevňují v nabídce. A oni v místě nabídky to nalepí na karton zrovna v místě, kde je herní kartón rozseknutý na dvě půlky!!! Takže když se ta jedna půlka herní desky mírně prohne a nelícují horní plochy na sebe, už tak únavné posouvání se změní na peklo, protože přes šev nemůžeš kartami posunovat, ale musíš je tamtudy přenášet!!! Bože! To opravdu bylo tak složité před nakašírováním motivu na výsek s ním otočit o ±90° nebo rovnou o 180°??? Určitě ne! Tady udělali soudruzi v Číně chybu.

San Gimignano (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Ve dvou hráčích je to rychlé, ale je tam málo hráčských rozhodnutí. Technicky vzato není z čeho vybírat, protože dost často jste ve vleku událostí a pokud si to nechcete pohnojit, musíte hrát jediný možný tah, maximálně jeden ze dvou možných tahů.

Šestiměstí (2007)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Tikal (1999)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Prostě klasika a i když je to 11 let staré, tak autoři pod tím podepsaní zklamat nemohli.

Vzducholodě (2007)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Celkem svižné, ke konci lehce nepřehledné, ale jinak klidová hra.

Vybíráme z Bazaru

Zima Mrtvých: Cesty osudu
Zima Mrtvých: Cesty osudu
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas