Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Zombicide: Zelená horda |
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy, Horror, Zombie |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | undefined |
Vydavatelé: | CMON Limited Guillotine Games |
Autoři: | Jean-Baptiste Lullien Nicolas Raoult Raphaël Guiton |
Rok vydání: | 2018 |
Sdílej: |
Drak - jak se hraje
Pravidla všeho jsem celkem pochopil ale draka vůbec. Jak se drak pohybuje? K čemu jsou Compass card a jak je to s ničením budov a zombii? Budu to hrát s Černým morem. Dík.Kompas karty
drak sa pohne podľa štandardného postupu (pozrie kde je najviac survivorov alebo hluku. Potom sa pohne na ten MAPOVÝ DIEL (do jeho stredu) - nepohybuje sa po zónach, ale po mapových dieloch teda. Keď je v strede, budovu a všetky zombie na tom mieste zničí a urobí z nich ruiny (nedá sa tu hľadať a blokujú výhľad).
Kompas karta slúži na to, aby si vedel, kt. smerom odhodíš survivorov alebo engine (balista) ak drak vsúpil na zónu kde nejaký sú (preto je asi fajn vyhýbať sa stredovým políčkam na danom mapovom diele).
Karty
Super. Moc dík.
Pravidla pro Draka
Draka jsme ze začátku taky vůbec nechápal, tak já bych se zde rozepsal jak si myslím že to funguje, pokud se mýlím prosím opravit :)
Drak - dává 2 zranění (přeživší nehážou na brnění)
- zranit lze pouze zbraní, která dává zranění 2+ a odpovídá aktuální kartě zranitelnosti nebo balistou , jinak je imunní vůči všem efektům hry i dračího ohně
1) Příchod draka - na oživovací zóně (spawn zone) se lízne karta draka (žlutá úroveň+) - drak jde do hry do středu mapového dílu v které se nachází daná oživovací zóna
- když jde drak do hry, na cílové zóně se provede "dračí dupnutí (dragon stomp)"
Dračí dupnutí(dragon stomp):
- všechny zombíci v zóně kde stoji drak umírají (žádné expy hrdinům)
- za každého preživšího/balistu v zóně kde stojí drak se hází kostkou - podle hodu kostky se přesune přeživší o 1 zónu směrem, který je na kartě kompasu , když se přeživší tím směřem nemužou hýbat (je tam zeď, zavřené dveře atp.) tak zůstávají. Stejně tak hod 1,2 se nehýbou
- preživší kteří zůstali na stejné zóně jako drak dostanou zranění za 2 (bez hodu na brnění) , balista je automaticky zničena
(kartu kompasu prostě někde přiložíte k mapě aby bylo od začátku jasné jakým směrem jsou světové strany na kartě)
- pokud je na centralní zóně budova - dáte na ní kartu suťe (rubble) - což je jen rub karty kompasu, tato budova se považuje za zbořenou, nejde do ní již vstoupit/prohledávat a blokuje výhled (line of sight) .Přeživší kteří tam jsou z ní mohou odejít. Zboření budovy může způsobit že scénář nelze dohrát, pak přeživší automaticky prohrávají hru.
- lízne se karta zranitelnosti - drak může být zraněn pouze tímto typem zbraní 2+ nebo balistou. Karty zranitelnosti mají vlastní balíček a otáčí se vždy po příchodu draka do hry.
Tah hráčů:
- pokud zraníte draka, jde pryč z mapy, preživší dostává 1 bod zkušenosti a vezme si náhodnou kryptovou zbraň, pokud je k dispozici. Daná karta zranitelnosti je odstraněna. Pokud již nejsou k dispozici žádné další karty zranitelnosti, drak se již do hry nevrací. Ostatní karty draka již nemájí žádný efekt.
2) Tah zombíků, aneb tah draka:
Drak útočí v rozsahu 0-1 zóny i diagonálně, nepotřebuje mít výhled (line of sight) - tj. může zaútočit na jakékoliv sousední pole na mapovém dílu kde stojí ve středu (i diagonálně!)
- útočí na zónu kde je nejvíc přeživších, v případě stejného počtu si hráči mohou zvolit
- útok draka - lízne se karta oživení zombíků a zombíci dle úrovně přeživších se dají na danou zónu k přeživším , tyto zombíci se v tomhle tahu již neaktivují, až v následujícím
(pokud se lízne karta draka, ignoruje se a líže se další, tipuji že stejně tak s dvojím oživením)
- Pokud drak nemá na co útočit, tak se hýpe. Hýbe se ale až jako poslední po všech ostatních zombíkách. Drak se pohybuje směrem jako ostatní zombíci (hluk, výhled na přeživší) - určí se cíl, kam by se měl hnout a přesune se daným směrem o 1 mapový díl do středové zóny. Jakmile se takto přesune, provede se opět "dračí dupnutí" jako při příchodu draka do hry.
- Drak nemůže jít do krypty a pokud jsou v kryptě všechny hrdinové, drak se nehýbe.
- Ve hře může být pouze 1 drak, místo příchodu druhého draka má drak extra aktivaci.
Ad Dinas
Taky dík za obsáhlý popis, původně jsem draka ani nechtěl, ale celkem se mi to líbí, na nějaké custom questy si to uplně umim představit:) Už aby mi to rozšíření došlo, taky budu hrát k BP.
?
Chápu tedy dobře, že při aktivaci draka (Necro draka, ne Feral) pokud má dosah na přeživší, zaútočí + se lízne karta zombií a ti se spawnou přímo u něj? V případě, že dosah nemá, přelétá na jiný díl mapy a karta se nelíže?
aktivace draka> Chapes, drak ma pouze 1 aktivaci, bud se tedy hybe nebo utoci (podobne jako jine zombie s 1 aktivaci) - Dinas
drak - vulnerability cards
Zdravím nejsem jistý překladem vulnerability cards, mohl by tady někdo napsat jejich seznam (heslovitě, ve zkratkáchú). Díky.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Festival zvířátek KS verze (CZ)
Akt. cena: 1525 Kč
Končí za: 11 dnů