Zombicide: Černý mor

xxxxxxxxxo hodnoceno 300x (Seznam vlastníků)

Zombicide: Černý mor - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy, Horror, Zombie
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Jean-Baptiste Lullien
Nicolas Raoult
Raphaël Guiton
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Rozšíření Wulf vs GH

Chtěl bych rozšířit hru Zombicide Černý mor a mám dotaz na hráče, zda by doporučili spíše rozšíření Wulfsburg anebo samostatně hratelnou kompatibilní hru Zelená horda? Zas tak často hru nehraji, takže se mi nechce kupovat oboje a samozřejmě pokukuji jen po české verzi, proto výběr jen z těchto dvou... Zkuste tedy prosím poradit, co vybrat :-) Jde mi zejména o variabilitu hry, nové mise a úkoly... Upřímně jsem v této hře začátečník, takže si rád nechám poradit. Diskuse jsem pročítal, ale řešení jsem nenašel :-) Díky
30.9.2018 10:31:40

GH x Wulf

Já osobně bych šel do Wulfsburgu, protože ten je plně kompatibilní s ČM a je zkrátka rozšíření. Nové scénáře jsou postavené na kombinaci obou krabic. Nových prvků je dost a vlci jsou vážně parádní soupeři :D

Oproti tomu GH je sice kompatibilní, ale zatím nijak oficálně propojen. Teda dá se to hrát nějak dohromady, ale musíš si to buď vymyslet nebo stáhnout neofigo scénáře. Spíš než nějaký rozšíření je to celkově prostě (a oficiálně i tak udávaný) samostatná hra, na kterou navazují jiná rozšíření (No rest for wicked etc.). Takže kombinovat se to dá, ale dostaneš s nějakými novými pravidly a scénáři takřka to stejný co v ČM, a když to nehrajete nějak hodně často, je to skoro zbytečný. Wulfsburg přináší jinou variabilitu a je to rovnou plně propojený.

Snad ti to nějak pomůže :)

30.9.2018 12:35:37

díky..